Suga' dan
Akşam ofisin sonunda arabayla en iyi arkadaşım Jin'e gidiyordum. Kırmızı ışıkta dururken sol kaldırıma baktım. Bakmaz olaydım. Yeji ile bir adam oturmuş öpüşüyorlardı!!? Ne yani bu kadar kolaymıydı!? Çok sinirlenmiştim sinirden direksiyona vuruyordum. Hemen arabayı bir yere park ettim.
Onları gözümü ayırmadan izliyordum. En sonunda dayanamayıp yanlarına koşar adımlarla ilerledim. Yanlarına vardığımda ise:"Yeji!!??"dedim sinirle.
Oda tabii hemen kafasını bana çevirdi beni görünce şaşırdı.
Yeji:"Aşkım bak yanlış anladın"
Suga:"Lan nasıl yanlış anlayayım!!?"dedim sinirle. Yeji ise pişmanlıkla yüzüne bakıyordu ama umursamadım. Beni aldattığı adam ise Yeji'ye bakarak:"Hayatım bu Kim?"dedi sırıtarak.
Ben ise sinirle:"Hayatımı göstereceğim ben sana şimdi!"dedim ve yumruğu geçirdim adama. Yeji beni tutmaya çalışırken:"Sakin ol lütfen"dedi. Bende kolumu ondan sertçe çekerek:"Bırak ya değmez. İkinizede hayırlı olsun yeni ilişkiniz"dedim alkışlayarak. Arabaya gittim ve hızlıca sürmeye başladım
Hemen yolumu değiştirdim. Jin'e gitmeyecektim. İçki satılan yere gidecektim. Oraya sürekli giderdim. Sürekli buraya gelirdim her kötü duyguyu yaşadığımda...
Gaza çok hızlı basıyordum. Sinirimi bundan atmaya çalışıyordum. Sonunda gelmiştim. Hemen içeriye girdiğimde içerisi iğrenç kokuyordu. Favori içkimden aldım. Arabaya geçip içmeye başladım. Yeji'yle olan anılarımız geliyordu aklıma. Beni aldatığını hatırladığımda içkiyi kafama dikiyordum...
Sabah kadar içmiştim. O kadar çok uykum vardı ki. Telefonumdan saate bakdığımda 5:32'di sonra hemen ayağa kalkmaya çalıştım ama nafileydi.En önemliside babamın o gün toplantısı vardı saat 9:00'da. Gitmem gerekti ama benim yaptığım hala arabada içkinin etkisiyle uyuya kalmaktı...