0.9

87 2 0
                                    

Jennie'den

Ls:"Mükemmeldin"

Jn:"Teşekkür ederim Lili"

Ls:"Rica ederim Nini"

Üstümdeki terli kıyafetlerden kurtulup tavşanlı pijamalarımı giydim.

Jn:"İyi uykular Lili"

Ls:"Sanada unniem"

Lisa kapıdan çıktığı zaman bende elime telefonumu aldım. Gizli sapığıma baktığımda birşey yazmamamıştı!? Neden ki? Normalde hemen cevap verir idi.

.

Sabah Jisoo'nun bağırmasıyla kalkmam bir oldu. Göz bandımı yukarı çekip ve pembe terliklerimi giyip sesin geldiği yöne doğru yıl aldım. Hayır sabah sabah ne oluyordu bunlara anlamıyorum.

Js:"Ahh Jennie en sevdiğim mor ayakkabımı gördünmü?"

Jn:"Jisoo!? Bunun içinmi böğürüyon lan !?"

Js:"Ya o benim en sevdiğim  eşyam sanki bilmiyon aq!"

Jn:"Sabah sabah uğraşamam sizle yaağ. Neyse Lisa'ya sordunmu?"

Js:"Evet. Ama o görmemiş"

Jn:"Chaeyoung'a sordunmu?"

Js:"O daha kalkmadı"

Elimi başıma vurup:"Ahh benim saf Jichu'm. Sence Rosé bu saate kadar yatarmı?"

Js:"Yatmaaaz. Doğru yaa! *iktim Lan seni Chaeyoung son duanı et!"diyerek koşmaya başladı. Ama öyle  böyle değil. Bayağı sinirlenmişti. Ama Rosé'ye kıyamayacağını biliyordum. O yüzden karışmadım.

Js:"Rosé!!!!?!?"

Jn:"Tamam Jisoo bu kadar sinirlenme. Sonuçta o bizim mak-

Tam sözümü bitirecekken Rosé'nin odada olmadığını ama her yerin dağınık olduğunu gördüm.

Ls:"Duştan zor çıktım ne ol-

Bornozlu gelen Lisa' da donup kalmıştı.

Js:"Rosé nerede!!!!?"

Jn:"Lanet olsun ki bilmiyorum"

Lisa ise diğer odalara bakmaya gitmişti. Ben ve Jisoo ise ne olabileceğini düşünüp duruyorduk.

Ls:"Kızlar diğer odalarda da Yok!"

.

Ben hala telefonumdan Rosé'ye mesaj atıyordum, Jisoo ise sürekli arıyordu. Yaklaşık 10-15 dakikadır arıyorduk.

Ls:"Kızlar olmuyor işte polisleri çağıralım. Sanki bir b*k olacakmış gibi hala devam ediyorsu-

Lisa tam konuşacakken Jisoo 'sus' işareti yaptı. Lisa ise 'ne oldu' der gibi kafasını sallıyordu.

İşte en çok duygulandığım şarkı çaldı.

Stay.

Ses o kadar az geliyorduki. Çok zor duyuyorduk. Bu müzik Rosé'nin telefonunun arama müziğiydi.

En kötüsü ise her yerden geliyordu. Nereye bakacağımızı şaşırmıştık.

X:"Ohh sexy model kızlarımızı pijamalarıyla görmek ne hoş"

Js:"Kimsin Lan sen!? Ne yaptın Rosé'ye şerefsiz!"

Lisa ağlamaya başlamıştı. Lisa'nın kişiliği böyleydi. Her şeyden çok fazla korkuyordu. İlk defa böyle bir durumla karşılaşıyorduk.

Don't Know What To DoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin