1.3

65 4 0
                                    

Lisa'dan:

Gözlerimi açtığımda hemen doğruldum.Soluma baktığımda Nini uyuyordu.

Lavoboya doğru yol aldım. Yan odadan 'Ne' diye bir ses geldi. Kulağımı kapıya dayadım. Sanırım bu Jisoo unniemin sesiydi. Evet yanındaki de Jin'di. Tahmin etmeliydim.

Js:"Sen ciddi misin??"

Jin:"Evet. Bayağı ciddiyim"

Ayak sesleri duymaya başladığımda hemen banyoya fırladım o panikle de hemen kapıyı kilitledim. Arkamı dönerken 'Ohh' çekiyordum ki Jungkook'u çıplak görmemle çığlık attım.

Ve tabii oda çığlık attı.

Sadece elinde havlu vardı!!!

Bakmamaya çalışarak:"Neden bu haldesin?!!"

Jk:"Asıl sen neden banyoyu birden bastın ve üstüne üstlük yetmezmiş gibi kapıyı kilitledin??!"

Utancımdan gözlerimi daha çok sıkarak:"Şey benim hatam özür dilerim"dedikten sonra :"Gözlerini açabilirsin"dedi. Ben de yavaşça açtım.

Neyseki altına havluyu sarmıştı. Onu baştan aşağı süzmüştüm. Kaslarını gördüğümde aynı anda hem gözlerimi hemde ağzımı açmıştım.

Tabiki bu halime sırıtarak:"Ağzını kapat ağzını"dedi. Bende göz devirerek "uyuz"dedim.

Jk:"Efendim?"

Tam konuşacaktımki kapıya birisi vuruyordu. :"Lisa iyi misin??! Ne oldu??!!"dedi. Bu Jisoo'ydu tabikide. Kanatsız meleğim benim 💜

Ls:"İyiyim Jisoo birşeyim yok. Uykudan kalktımya elimi yüzümü yıkamaya geldim."dedim. Jungkook'ta bana bıkmış bir şekilde bakıyordu.

Js:"Ahh tamam uzun bacaklı maknea"dedi. Jungkook ise kahkaha atarak:"Uzun bacaklı maknea"😂

Ayağımla mühim yerine vurduğumda ise acı ile kıvrılıyordu. Bu hali ise benim kıkırdamama sebep olmuştu.

Jk:"Sendede ne ayak var lan! Bence sen uzun bacaklı maknea değil kaslı bacaklı maknea olmalısın."dedi.

.

Rosé'den:

Yediğim son darbe ile gözlerim kapanmıştı.

.

Uyandığımda bana bakan bir kız vardı. Doğrulmaya çalışarak:"Sen kimsin?"

X:"Ben Yuna. Senin hemşirenim"

Rs:"Bana en son ne yaptılar?"

Yuna:"Her yerinde kızarıklıklar ve morluklar var maalesef"

Rs:"Sana bana en son ne yaptıklarını sordum nasıl olduğunu değil!!!"

Yuna:"Bak. Sakin olman gerek. Seni buradan kurtarmaya çalışıcağım. Tamammı ?"

Rs:"Gerçekten mi beni kurtarabilirmisin?dedim biraz da olsa umutlanırken.

Yuna:"Eğer dediklerimi harfi harfine uygularsan. Evet. Seni kurtarabilirim"

Don't Know What To DoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin