1.1

83 3 6
                                    

Suga'dan:

Sonunda Jennie ile tanışmıştık. Lisa denen kız bana fazla samimi davranmıştı. Sanırım kişiliği böyleydi neyse.

Suga:"Kaçırılan arkadaşınız için üzgünüm"

Jn:"Bizde. Onu bulabilecekmisiniz?"

Sesi sonlara doğru alçalmıştı.

O kadar tatlıydıki....💖

Tam konuşacakken Jimin atladı

Jm:"Tabiki bulacağız,bulmak zorundayız,bulmalıyız"

Ona 'ne diyorsun'der gibi baktım. Kızlar da onu dikkatlice dinliyordu.

Jin'e baktığımda ise Jisoo denen kıza bakıp bakıp sırıtıyordu. Ona dirseğimi geçirdim.

Jin:"Aaa!!? Ne yapıyon be!?"

Derken de kolunu sıvazlıyordu.

Jimin adamları kontrol ediyordu.

Jk:"Geç geldim. Beyler özür dile-

Etrafa şaşkınca bakıyordu.

Jk:"Oooo siz ben gelmeden halletmişsiniz"

Gözü birden kızlara kaydı. Lisa dikkatini çekmişti gözünü ondan ayırmıyordu. Ya bu çocuk gerçekten duygularını çok belli ediyor be! Kaç kere dicemki buna ben dışa vurma her duygunu diye bu her zaman dışa vuruyor. 😑

Kook, Lisa'ya elini uzatarak:" Merhaba ben Jungkook"

Lisa'da elini uzatarak:"Bende Lisa. Memnun oldum"

Jk:"Bende bende"

Suga:"Tamam. Tanışmanız bittiyse şu J-hope denen piç kurusunu götürelim"

Jn:"J-hope kim?"

Jm:"Rosé'ye kaçıran maskeli orospu"

Jin yanımıza gelip sesizce konuştu:"Lan laflarınıza dikkat edin kızlar var!"

Hepimiz kafa salladık.

Tam maskelinin olduğu tarafa gidecektimki orada olmadığını farkettim. Bir an duraksadım.

Jk:"Ne oldu hyungh?"

Suga:"J-hope denen herif yok!"

Jm:"Nasıl yok LAN!!!???" Diye bağırdı.

Jin:"Jimin sakin ol!"

Jm:"Nasıl olayım lan!!?"dedikten sonra o herifi arıyordu.

Lisa denen kız ise ağlamaya başladı.
Jennie ise ona destek oluyordu. Jisoo ise etrafa bakarken arada Jin'e bakıyordu. "La sanki fark etmiyoruz aq"

Jin:"Ne diyon Suga?!"

Şaşkınca Jin'e bakarak:" Ben dışımdanmı söyledim?!"

Jn:"Yok içinden söyledin aq"deyip ağzını kapattı. Sanırım böyle demeyecekti. Bu hali çok şirin gözüktüğünden hafif kıkırdadım. 😆

Suga:"Sen küfür etmeyi bilirmiydin yaa" deyip gülmeye başladım. O ise utanıyordu. Domatese dönen yanaklarını saklamaya çalışıyordu.

Jm-Js:"Ya biz burda ne yapıyoruz,siz ne yapıyorsunuz??!!"

İkiside aynı anda deyince. Hepimiz onlara şaşkınca bakıyorduk.

Adamları arabaya yerleştirip bagajın kapağını kapattım.

Kızları arabaya bindirip. Sürücü koltuğuna geçtim.

J-hope denen herifi bulamamıştık. Hangi deliğe girdiyse artık. Kızları artık evlerinde bırakamazdık. Yerlerini öğrenmişlerdi. Artık o evde kalamazdılar. Bu yüzden bizimle kalacaktılar. Valizlerini hazırladılar biz ise bagaja koyup arabaya sığmaya çalışmıştık.

Sonunda sığıvermiştik. Işte sonrasını biliyorsunuz.

.

Yarım saate yakın yoldaydık hala. Benim ise şuan tek umurumda olan

Jennie'ydi

Arabanın aynasından ona bakıyordum ara sıra. Tabii bazı zamanlar bana baktığını da görüyordum.

Lisa kafasını dağıtmak için müzik dinliyordu. Cam kısmına oturmuştu. Başını cama yaslamıştı. Jungkook'u gözü ise ondaydı hala. Çocuk kızı bir gördü. Utanmasa üstüne atlayacak.

Jimin ise kendisini ağlamamak için zor tutuyordu. Rosé'ye aşıktı anlamıştım ama biz bu kızlarla yeni tanışmıştık. Nereden tanıyordu bu Rosé'yi?

Jin ile Jisoo ise bakışıp bakışıp duruyorlardı.

Lisa müziğe kendini fazla kaptırdığı için birden:"Just one you a stay"

Hepimiz ona bakmıştık. Kızlar duygulanıp ağlamaya başladılar. Ne yani bir şarkı yüzünden ağlayacaklarmıydı?!!What?

Jm:"Kızlar alt üstü bir şarkı ne abarttınız ağlamayın"

Ls:"Bu şarkıyı Rosé benim için yazmıştı"

Dediği zaman Jimin'in gözü dolmaya başladı. Kimse görmesin diyede önüne döndü ve kafasını eğdi. Ama herkes biliyordu. Chim chim'in salya sümük ağladığını.

Kızlar ise daha şiddetli ağlamaya başladılar. Jisoo dayanamayıp kafasını Jin'in omzuna koymuştu. Jin ilk önce şaşırmıştı ama oda sonra Jisoo'nun kafasının üstüne kafasını koydu.

Jennie ise Lisa'nın omzuna kafasını koymuş ağlıyordu,Lisa'da cama yaslamış ağlıyordu.

.

Sonunda eve gelmiştik.

Suga:"Hadi herkes arabadan insin"dedim ve herkes hareketlenmeye başladı.

Jin:"Kızlar siz eve çıkın biz valizlerinizi getiririz"

Js:"Teşekkür ederiz her şey için"dedi ve hepimize gülümsedi.

Jm:"Rica ederiz"

Kızlar eve gitmeye başladıklarında bende bagajı açtım. Beyaz bir valiz gözüme çarptı ve elime aldım.

Suga:"Bu kimin valizi yaa çok ağır. Ne koymuş bunun içine hangisi koyduysa artık"

Jin ise bana gülüyordu. Ona öldürücü bakışlarımı atıyordum.

Sonunda eve getirebildiğim valizi yere bırakarak kolumu sıvazladım.

Suga:"Sanki ceset koymuşlar içine yaağ"

Jn:"Ne o çokmu ağır geldi?"diyerek sırıtıyordu.

Suga:"Tahmin etmeliydim zaten ancak sen bu kadar doldurursun valizi!"

Don't Know What To DoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin