...Canım...

374 25 10
                                    

Bölümü umarım beğenirsiniz...
Oy ve bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum olarak yazarsanız sevinirim.
...

Sabah ilk defa alarmın veya annemin değilde,güneşin yüzüme vurmasıyla uyanıp gözümü ovuşturarak yataktan kalktım.Banyoya girip rutin işlerimi halledip tekrar odaya girip üzerimi değiştirdim.

Bugün büyük ihtimalle akşama kadar evdeyim. Annem kahvaltı hazırlıyordu.
Annem bana dönerek "O Ebru hanım siz kendi kendinize uyanabiliyor musunuz ?" dedi e tabi haklı kadıncağız şaşırdı bende ona "Ee anne arada böyle istisnalar oluyormuş demek ki..." dedim. Sonra anneme kahvaltıyı hazırlamasına yardım ettim ve hızlıca kahvaltıyı hazırladık sonra kahvaltımızı etmeye koyulduk.

Kahvaltı ederken annem bugün bir yerlere gidecek misin diye sordu bende bilmiyorum dedim. Ve tam o sıra telefona bir mesaj geldi. Telefonumu elime alıp mesaja baktım Akından gelmişti. O an ela gözlü,yakışıklım mesaj attı diye düşündüm. Hayır ben ne düşünüyorum böyle diye düşünerek,Akının mesajını okudum ve şöyle yazıyordu. -Nbr müsait misin...
Bende cevap olarak -İyi sen yazdım sonrada -Müsaitim cnm noldu...?¿?¿ yazdım. Ve sonra ne yazdığımı idrak edemeyerek tekrar mesaja baktım evet ben Akına canım yazdım. Neden böyle oldu ki veya niye böyle yazdım falan diye düşünerek mesaj sesiyle kendime geldim. Akın -Bir şeyler yapalım mı diye soracaktım. CNM... yazdı Off allahım yerim ben onun bana canım diye mesaj yazan parmaklarınıda,kendinizde yerim ela gözlü yakışıklım. O an annem bana tip tip bakarken bende hemen mesaj yazıp odama çıkayım dedim kendi kendime ve Akına -Ne yapalım?¿CNM...
yazdım ve anneme bakarak "Anne Arkadaşım mesaj yazdı bir şeyler yapacağız. Yani ben odamdayım." dedim ve ayağa kalktım annemde bana "Tamam güzel kızım bende işten arkadaşlarla yemeğe gidecektim o yüzden sordum." dedi bende onaylarcasına kafamı sallayıp odama çıktım. Akın -Akşam 20.00 gibi lunaparka gideriz ondan öncede seni güzel bir yere götürmek isterim saat...CNM yazdı. Bende ona -Tamam o zaman saat kaçta gelirsin almaya¿¿ CNM... yazdım. Akında -Saat 18.30 da seni ararım hazırlan ona göre tamam mı CNM yazdı. -Tamam o zaman hadi by CNM yazdım. Sonra saate baktım saat üç buçuktu bende biraz oyalanmak için en sevdiğim kitabı elime alıp okumaya başladım.

Bir saat kadar kitap okuyunca sıkılıdımve birşeyler izlemek istedim ama ondan önce mutfağa gidip film izlerken giyebileceğim bir kaç atıştırmalık alıp odama geri döndüm. Ve direk elime bilgisayarımı alıp en sevdiğim dizi olan HERCAİ'yi açtım ve izlemeye başladım. Tabi izlerken şu karalar bağlamış cadı koca karıya saydırmayı ihmal etmedim. Dizideki bal gözlü Miranımı görünce Akına ne kadar benziyor diye düşünmeden edemedim...(Neden acaba...?¿?¿sjklmnhıjklsnj)

...

Buluşmamıza bir saat kala duş fln alıp saçımı kurutum sonra dolabımın karşısına geçip içindeki kıyafetlerle bakıldıktan sonra içinden bir kaç parça bişeyler alıp giyindim.
(Medyadakiler ama çanta o değil)
Sonra masamın önüne geçip gözüme hafif bir makyaj yaptıktan sonra saçımı taradım ve yarım topuz şeklinde topladım. Hazırlanınca siyah küçük sırt çantamı içine bir kaç gerekli şey koydum,telefonumu alıp saate baktım ela  gözlü yakışıklım gelmiştir dedim. Odamdan çıkıp dış kapının orda siyah snekearlarımı  giydim ve apartmandan çıktım. Karşımdaki beni bekleyen yakışıklıya bakarak yanına gittim,sarılarak "slm." dedim oda bana "slm CNM" dedi tabikş canımı bastırarak dedi. Tabi o an senin o canım diyen ağzını yüzünü mıncırırım diye düşünürken Akın hadi gidelim demesiyle irkilerek tamam dedi ve arabaya bindik.
...
Araba durduğunda etrafa baktım. Akın arabadan inince bende arkasından indim. Sahil kenarında çok güzel bir restorana gelmiştik. Akın yanıma geldi ve bana "Bu güzel bayan bana eşlik ederim acaba." dedi koluna girmem için uzatarak. Bende koluna girdim ve "Neden olmasın bayım." dedim gülümseyerek oda bana en içten gülümsemesini bahşederek restorana doğru ilerledik.
İçeri girmemizle birlikte şaşkınlıkla orda kalakaldım...

Bölüm Sonu...
Umarım beğenmişsinizdir...
Kusura bakmayın bu bölümde Ebruyu çok düşündürdüm.🤣🤣

Lütfen emeğimin karşılığı olarak oylayın o kadar okuma var ama oylama baya az neden?¿

Sizce diğer bölümde neler olacak...¿?

Oy ve yorum yaparsanız sevinirim...

Beklenmedik karşılaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin