🍓18🍓

467 52 32
                                    


Yoongi îşi beia în linişte milkshake-ul .

- E bun ?~

Îi trasează lini pe spate făcându-l să scoată un sunet aprobator .

Este dus şi aşezat grijuliu de Hoseok care la rândul lui se pune lângă el.

Dar nu prea aproape , dar nici prea departe . Nu vrea să îl facă să se simtă incomfortabil . Dar nu se poate abţine , inima îi bate .

Aşa că îşi pune degetele în jurul braţului blondului .

- Stai pe mine te rog ~

Un glas dulce . Alintat , vroia să îl simtă . Să îi atingă mâna delicată şi să o sărute cu mare grijă .

Îl trase doritor  dar Yoongi se împinse în spate , ceea ce îl făcu să se încrunte .

- N-noi...chiar am făcut sex? Ai vrut doar să profiţi de mine...aşa-i?

Avea privirea pierdută . Iar tonul mult prea jos , rostind cuvintele cu teamă .

Însă auzise ,  ducându-şi fără ezitare degetul spre obrazul lui atigându-l şi privindu-l cu acei ochi căprui care erau trişti .

- Yoongi nu !

Îi atrase imediat atenţia mângâindu-i obrazul  încă umed .

- Te am minţit pisoi ! Nu ne-am culcat..am vrut doar să mă joc cu tine ca să scot o reacţie drăguţă sau ceva. Nu ştiu de ce .. dar niciodată nu am vrut să profit de tine şi nici nu vreau !

- Atunci ce vrei de la mine ?

Priveşte adânc în ochi negri a micului pisoi care îl privea curios dar temător de răspunsul ce avea să îl spună .

- Ce vreau? Tot ce vreau eşti tu !

Îşi muşcă buza de jos punându-şi palmele mari pe obraji lui .

Se apropie dorind să îi simtă respiraţia , dorind atât de mult să îl guste .

Este nevoie doar o singură dată , ştind că va deveni mai dependent decât era .

Şi va dori să simtă acele buze moi ce formează un botic ce îi dă toată lumea peste cap , la nesfârşit .

Îşi închise ochi imediat să rupă distanţa ce îi despărţeau , dar Yoongi îşi întoarse capul , roşcatul deschizându-şi ochi .

- Um...ar trebui să plec...

A continuat să privească în altă parte , ignorând privirea plină de durere a lui Hoseok .

Dar o simţea , era o tensiune ce îl făcea să se simtă şi el trist . Pierdut .

- Poţi să rămâi ! Adică nu mă deranjezi sau ceva ,  să şti că -

- Chiar trebuie să plec..

Strângea din pumni . Încercând să nu se înfurie .

Nu ştie cum să accepte un refuz .

Mulţi ar ucide ca să aibă măcar o noapte alături de el .

Dar Yoongi nu e aşa .. şi asta îl atrage şi mai mult .

Felul lui unic de a fi . Sentimentele sale erau combinate .

Vroia să ţipe şi să plângă dar lacrimile nu curgeau . De când a devenit atât de sensibil ?

- Te pot duce acasă ? Adică...lasă-mă să te duc te rog ...

- Bine...

Aceiaşi voce distantă şi rece aşa că Hoseok se ridică ducându-se în dormitor şi scoţând câteva haine mai mici înmănându-le .

- Tremuri tot şi.. hainele tale sunt murdare ! Aşa că îmbră-te cu ele .

Linişte . Încă tremura ceea ce îl scoatea din sărite .

- Îmbrăcă-te cu ele am zis !!

- Nu ţipa la mine homo-

Dar  nu mai continuă . Îşi astupă imediat gura .

De ce ţipă la dânsul ? Ce caută aici.. de ce l-a lăsat să îl manipuleze în felul acesta ?

- Nu mă pot schimba de faţă cu tine da ?

Peste câteva minute intră în bucătărie unde era Hoseok care privea pe geam .

- Ai o curea.. blugi îmi sunt mult prea mari ..

Îl privea diferit de acum câteva minute . A plâns cumva ?

Nu ar plânge aşa-i ? . E doar un gay ..

Cu care a ieşit şi s-a simţit bine ... Un gay care l-a făcut să zâmbească .

Plecă întorcându-se cu o curea , acum pantaloni nu îi mai cădeau dar încă erau destul de mari .

- Mersi...

- Stai să îmi iau ceva pe mine...până atunci încalţă-te şi mergem..

S-au urcat în maşină find linişte . Era atât de diferit .

A ridicat tonul la el iar acum era o tensiune din nou .

Hoseok deschise gura dorind să spună ceva dar nu o făcuse .

Doar privi spre Yoongi care se uita pe geam , ignorându-l .

Strânse puternic din pumn lăsând să îi scape un oftat şi schimbă viteza .

- Stai unde mergem ?

- Mergem la un fast food să îţi iau ceva să mânânci , sau stai nu ai accepta ca un homosexual să îţi facă cinste ?

- P-poftim ?

- De ce te uiţi aşa la mine ? Chiar e patetic să ştii . Sau stai ai să îmi dai acum o vorbă cum ar trebui să ard în iad pentru că iubesc ? Sau ceva de genul ?

Ajunse la geam comandând şi aruncând meniul pe genunghi  lui Yoongi fară măcar să îl privească .

Dar nu îl deschise , Yoongi îşi strângea materialul hanoracului în pumn cu o mână la gură .

Încercând să nu scoată niciun sunet . Deoarece simţea cum va izbucni îl lacrimi .

- Am ajuns..

Deschise imediat portiera luând-o la fugă .

Lăsând meniul cumpărat pe locul din dreapta .

Hoseok mărâi izbind pumni în volan .

Era roşu la faţă ajugând să ţipe ca un nebun .

Venele îi s-au umflat pe gât şi pe pumni  ce încă îi izbea .

Se oprise doar pentru a lua o gură mare de aer , şi a porni în viteză din faţa blocului lui Yoongi .


Cum sunteţi dragi mei ?

Yoonz__ 💫💜

𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 | 𝗌𝗈𝗉𝖾Where stories live. Discover now