Ahem 18+Căldura asta.Este oare pentru că sunt unul lângă altul?Două persoane ce se iubesc reciproc?"Pot şi să mor în pace",gândea blondul ce s-a băgat şi mai mult în pieptul roşcatului.Aşa este,poate muri chiar acum.
Este atât de bine,dar nu vrea să moară.Cum să dorească când are pe cineva ca Hoseok lângă el?Se simte fericit,norocos şi prost. Prost ce iubeşte.
"Felul tău de a fi huh?"Nu poate dormi defapt nu.Nu e chestia că nu poate.Nu vrea să adoarmă şi următoarea zi să vină.Vrea să îl ţină în braţe toată noaptea.Vrea să îl privească,să îl atingă poate să îl sărute.
Undeva ştie că noaptea aceasta va trece atât de repede încât nici nu va realiza. "Vreau să mă bucur acum de prima noastră dată" prima lor noapte petrecută împreună ca un cuplu.Primul sărut?Nu este primul sărut nici ultimul.Însă dacă ar fi un ultim Yoongi doreşte să fie al roşcatului.
"-Nu poţi dormi?". Un glas somnoros, Hoseok trecându-şi degetele prin părul moale al blondului.
"scuze te-am trezit?"
"Ce e cu boticul ăsta?" Yoongi s-a ridicat în fund privindu-l atent.Îi era ruşine de gândurile sale.Obraji îi ardeau şi inima sa bătea din ce în ce mai tare.
Pentru câteva secunde nu l-a mai putut privi. Dar când şi-a ridicat din nou privirea spre el, a înteles. Ochii roşcatului străluceau puternic părând şi mai adânci. Atât de adânci încât Yoongi se simtea inghitit. Înghițit? Se simţea devorat. Devorat doar de privirea lui.
Nu mai era nevoie de cuvinte, vorbe amândoi ştiau. Yoongi şi-a înghiţit saliva, umeri săi tremurând. Nu se mai poate controla. Tensiunea ce era între ei era prea mult. Era sufocantă. Îl dezbrăca, cu ochi lui. Îl făcea să se simtă gol , corpul său începând să ardă.
Hoseok i-a apucat mâna cu grijă între a sa sărutând-o apăsat. L-a privit din nou. Din nou cu acei ochi aplecându-se peste blond care înca a rămas în fund. Şi-a trecut degetele pe umerii lui împingându-i în jos , Yoongi căzând pe spate.
I-a apucat genunghiul în palmă frecându-l şi punându-se peste blond. Şi-a retras mâna mângaindu-i obrazul atât de grijuliu. Atunci a înţeles din nou. Hoseok nu era agresiv. Fiecare mişcare a lui , defapt era fragilă cu atât de mare grijă. Cea ce era defapt doar cu însăşi Yoongi. I-a lăsat cămaşa de noapte pe pat lăsându-i pielea la vedere. Ochii îi s-au mărit. Dorinţa în el ardea. Ardea atât de puternic încât ştia că nu o mai poate controla. I-a sărutat gâtul coborând şi muşcând încet din umărul blondului care a scos un sunet stins.
Yoongi avea sfârcurile atât de adorabile încat Hoseok se topea la inocenţa ce o avea. Erau de o culoare rozalie, ce implorau să fie atinse şi gustate. Apucându-le între degetele sale trăgând de ele, făcându-l să scoată mici sunete de plăcere. A coborât spre burtica lui ce a sărutat-o iar atunci ceva i-a atins umărul . O frecare uşoară,ce i-a atras atenţia. Erecţia blondului. I-a desfăcut şi dat pantaloni jos de pe picioarele lungi si feminine.
A apucat talia lui între ambele palme, era micuţă şi delicată. Dând drumul numai pentru a se juca cu banda boxerilor. Îsi trecea degetul pe sub ea trăgând şi mai tare. Vroia să il necăjească doar pentru al auzi şi mai mult. Yoongi işi ascundea faţa tinându-şi sunetele sub control.
a tras de banda erecţia lovindu-i o parte din burtică. Cât de adorabil. Cât de dulce.A apucat-o în palma sa frecând. Avea capul rozaliu atât de drăgut. Yoongi fiind mult prea axat pe controlul sunetelor sale , totuşi îsi mişca fără măcar să realizeze şoldurile făcandu-l pe roşcat să zâmbească în colţul guri. 'Lasă-mă să te aud ." A şoptit dând drumul dezbrăcându-se sub privirea blondului ce gâfâia. se citea în ochi lui că doreşte mai mult.
i-a luat piciorul punându pe umărul său lat după care a început să îi sărute pielea şi să muşte din ea. " pisoi nu avem..protecţie.. poate ar trebui să lăsăm pe mâi-"
Yoongi l-a privit cu obraji roşii arătând spre dulap. Hoseok ducând mâna şi deschizându-l. Era protecţia mult dorită şi chiar şi gelul magic.
" ce sunt cu..." s -a oprit deoarece Yoongi încerca cât mai mult să îşi ascundă privirea. " te-ai pregătit tot timpul ăsta..?ştind că o să o facem?" taci...Hoseok."
Dar inima roşcatului s-a strâns punându-se din nou peste blond. I-a deschis genunghi punând puţin lichid în mână întruducând cu grijă un deget. "Arde..." îi săruta obraji scoţând limba doar pentru a linge picăturile de transpiraţie ce curgeau pe linia maxilarului şi pe bărbie.
Cel de al doilea deget a fost introdus Yoongi scoţând sunete din ce în ce mai tari. " yoongi... pot să....?"
S-a oprit gâfâind din nou. genunghi îi tremurau sub roşcat ce il privea atent de parcă îi era frică să îl piardă din ochi."Mie...frică" a şoptit... tremurând şi mai tare. " mie frică..mie frică..mie fri-"
L-a tras în braţe simţindu-i căldura. "Ne putem opri imediat. " nu e asta Hoseok..nu vreau să te opreşti"
Hoseok şi-a împerecheat degetele cu ale lui lăsându-i un sărut pe buzele moi. Blondul s-a liniştit inclinând din cap uşor " da ".S a pus la intrare , întrând incet . Yoongi i-a strâns mâna şi mai tare ridicându-şi capul. Un fior ciudat i-a străbătut coloana. Simţea cum îl umple. Era atât de mare , încat se sufoca.
Dar roşcatul îi oferea mici săruturi încercând să îi i-a atenţia de la durere. Un moment cei doi s-au sărutat adanc în linişte. După care roşcatul a putut să se mişte însă tot cu mare atenţie .Miscările lui erau adânci făcându-i vocea să se crape. A dat drumul camera fiind umplută cu sunetele sale şi respiraţia apăsată a roşcatului . Nu mai avea mult. Nu mai rezista mult . Mişcându-se din ce în ce mai tare. În urmă dându-i părul blond din faţă si apucând-o în palmele sale. Plângea.
Yoongi al său avea lacrimi mici in colţul ochilor . " Yoongi este un vis? "
A şters lacrimile menţinând sărutul , Blondul încojurându-şi braţele în jurul gâtului roşcatului .Amândoi şi-au dat drumul cu un ultim geamăt .
Hoseok l-a tras în braţele sale ,rămânând aşa o vreme lungă. Mângaindu-i şi strâgându-l , a adormit. Yoongi i-a privit din nou chipul observând obraji lui umezi simţind cum vrea să plângă şi mai tare . S-a băgat şi mai mult în roşcatul său adormind .Oh, deci aceasta este iubirea.
Yoonz_
YOU ARE READING
𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 | 𝗌𝗈𝗉𝖾
FanfictionMin Yoongi este un mare homofob,iar prieteni lui fac mai mult rau deoarece sunt homosexuali. Dar aparitia lui Jung Hoseok va crea scantei si sentimente pe care Yoongi nu le simtise pana atunci. Va reusi oare sa il schimbe? Invatandu-l ce este iubire...