- Jin iartă-mă!Spune Namjoon încercând să ţină pasul cu iubitul său
- De ce dracu ai avut o erecţie? HA?!
Întrebă Jin întorcându-se către Namjoon furios
- Nu e vina mea! Nu îmi pot controla corpul!!
- Da Namjoon aşa e nu îţi poţi controla pula pentru că gândeşti mereu cu capul de jos!
Spune Jin pufnind pe nas
- Jinnn nu i-ai văzut?? Te rog iartă-mă!!
Zice apucându-l de mână
- Lasă-mă în pace bine!?!?
Zice trăgându-şi mâna abuziv
Namjoon se opri privindu-l pe Jin cum pleacă,luându-şi capul în palme oftând lung.
- Aishh!!!
-Ce pula ai mai făcut acum?
Se aude vocea lui Yoongi întrebând
Namjoon se întoarce dând de un Yoongi abia trezit care se freca la ochi căscând.
- Yoongi-ah am avut o erecţie..!!
Spune Namjoon disperat apucându-l pe blond de hanorac
- Nu din nou !! Nu începe iară cu hormoni tăi de copil de 14 ani!!
Zice Yoongi îndepărtându-l de pe el.
- Ce să fac? Ştii doar că e gelos..ştii că se supără repede..se supără din orice!!
Spune cel cu părul mov aşezându-se pe scările facultăţii, Yoongi punându-se lângă dânsul.
- Păi are toate motivele să fie supărat no? Până la urmă nu a fost el cel care a avut o erecţie!
- Tu nu înţelegi Yoongi-ah!! Am avut o erecţie când am văzut alţi tipi!!
spune apucându-şi părul între mâini stupefiat
-Wow asta da dramă gay...
Murmură blondul căscând din nou
- Ce să fac ajută-mă??
- Opreşte-te crizatule! Lasă-l în pace acum e nervos, după ce se calmează lucrurile du-te şi cumpărăi un urs mare şi ciocolată şi mâncare ca să te revanşezi..cel mai sigur te va ierta, îl ştiu eu pe Jin!
- Yoongi eşti un geniu!!
Ţipă Namjoon sărind în braţele prietenului său
- Normal că sunt. Nu degeaba mi se spune Min Suga Genius! Acum dă-te de pe mine pocitanie dramatică homosexuală!
Here yoonz_🌻
YOU ARE READING
𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 | 𝗌𝗈𝗉𝖾
FanfictionMin Yoongi este un mare homofob,iar prieteni lui fac mai mult rau deoarece sunt homosexuali. Dar aparitia lui Jung Hoseok va crea scantei si sentimente pe care Yoongi nu le simtise pana atunci. Va reusi oare sa il schimbe? Invatandu-l ce este iubire...