🧡22🍬

380 44 28
                                    

Acest capitol poate afecta anumiti cititori ¡
_______________________________

Soarele încă nu ieşise de după nori. Era prea devreme , nimeni nefind la facultate .

Însă lui Yoongi nu îi păsa , aflându-se în sala de instrumente .

Apăsă câteva clape a pianului şi închise ochi .

Poate simţi lacrimile de ieri încă prezente pe chipul său .

A început să cânte o parte din melodia învăţată la curs , visând .

Nu ştie exact , de ce dar ochi lui  Jung Hoseok îi apăruseră în minte şi zâmbetul lui .

Şi zâmbise fară să realizeze . Fericirea roşcatului chiar îl face să se simtă fericit .

Dar se auziseră nişte aplauze care imediat îl făcuseră să îşi întoarcă privirea în spate .

Căscă gura dând de unul din profesori săi , care stătea drept privindu-l.

-Foarte frumos !

Vocea îi era groasă şi puternică . Simţindu-se incomfortabil .

- Mulţumesc domnule profesor

Era atât de obosit , neschiţând nimic .

Profesorul oftă destul de zgomotos apropiendu-se fară jenă şi sprijinându-se de pian.

Era o tăcere tăietoare . Ar fi spus ceva dar nu înţelegea. Vrea să îi spună oare ceva ? Să îi dea un sfat ?

- Degetele tale sunt unice

- De ce ?

Îşi făcuse curaj să întrebe dar privirea profesorul    era înfricoşătoare .

- Hm pentru că degetele tale pot scoate aceste sunete

Atinse pianul privindu-l cu coada ochiului .

- Un talent de apreciat Yoongi .

- Vă mulţumesc , acum ar trebui să-

- Ce melodi mai cunoşti?

Trecuseră câteva minute , profesorul ascultând fascinat tot ce spunea Yoongi .

- Cam atâtea. Acum ar trebui să plec domnul Don . Mă scuzaţi

Dorise să se ridice , să plece să fumeze şi să scape de tensiunea asta .

Nu se simte bine , dorind doar linişte.

Doar pe el singur, un somn bun .

Dar fusese apucat de umeri şi împins violent înapoi pe scaun .

- Oh de ce să pleci? Vreau să vorbim mai mult .

- De ce m-aţi împins ? Şi  ce doriţi să vorbim?

- Nu reacţiona aşa kitty

- Ce dracu ? Sunteţi cu capul rău ?

- Y-yoon .. ascultă-mă

Îi mângâia obrazul , Yoongi privind cu groază.

- Să nu ne minţim pe faţă..nu mă pot opri din a te privi în oră . Felul în care arăţi e mult prea apetisant şi am mereu probleme jos . Devine dureros aşa că îţi propun ceva .

-Nici nu vreau să aud de la tine un moşneag infect cu fantezi de toată gluma ,  aşa că dispari din faţa mea acum până nu te strâng de gât şi mă voi asigura  că nu vei mai preda aici şi vei putrezi în închisoare .

𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 | 𝗌𝗈𝗉𝖾Where stories live. Discover now