💕34💓

288 33 10
                                    


-Ya trezeşte-te oppa!

Yoongi şi-a deschis ochi încet aflându-se în pat. Capul durându-l foarte tare iar buzele sale erau crăpate.

-Mai ţii minte ce am zis?

A întrebat fata punându-se pe marginea patului.

-Juu...de ce te-ai apropiat de mine..dacă îl plăceai pe ...

-Pe? Fratele tău Jihu?

-Nu e fratele meu....Dacă tu îl plăceai..de ce nu i-ai spus asta..

-Nu am zis că nu i-am spus!! El nu s-ar fi uitat la mine...şi trebuia să ajung la el cumva iar tu...

Erai singura posibilitate.

Juu s-a ridicat aducându-i un pahar cu apă.

-Poți să bei? Chiar nu poţi..face nimic.

Yoongi a întins să i-a paharul dar Juu s-a retras , arucându-l pe faţa lui.

-Trezeşte-te odată! Ce vedea la tine zi-mi? Pe tine te atingea..te săruta..te ţinea în braţe..atât de norocos ai fost. Eu trebuia să fiu în locul tău..pe mine să mă iubească.!.să mă sărute..să îmi i-a apărarea..să fie gelos dacă aş fi ieşit cu altcineva...! Dar..Dar..!!!

A zis cu ură în ochi şi lacrimi. Dar nu era doar ură.

O ură pentru Yoongi. Era şi suferinţă, regrete şi chiar iubirea care a rămas pentru Jihu de care fata era îndrăgostită.

Fata şi-a luat faţa în mâini, începând să lângă şi mai tare.

-Crezi că mă iubea? Mă ţinea în braţe zici ? Jihu doar m-a folosit doar pentru corpul meu..doar pentru plăcerea sa ... Ştii.. mereu am vrut să îl întreb " De ce?". Oare ce mi-ar fi răspuns?

-Yoongi...

-Juu îmi pare rău. Pentru că a trebuit să te prefaci că mă placi. Pentru că ţi-ai irosit timpul pentru mine şi...că ai suferit până acum...

-N-nu... Yoongi Oppa.. când a absolvit în ultima zi..m-am dus la el...Cu zile înainte m-am gândit cum să îi spun...şi am reuşit dar... mi-a zis că nu voi fi niciodată destul de bună pentru el şi...totuşi chiar dacă inima mea s-a rupt şi am început să plâng când mi-a zis toate astea..Am fugit după el. Pentru că l-am iubit foarte mult...Tot a plecat.

Yoongi îi mângâia capul fetei care se îneca în lacrimile amare după care a tras-o mai aproape ,luând-o în brațe.

- Nu eşti tu cea care nu este destul de bună. Ani de zile ai iubit o singură persoană...Eşti puternică...eşti mai bună ca el ...

Juu l-a privit în ochi, strângându-l în braţe după mai strâns.

-el te-a făcut aşa iar eu te-am judecat şi totuşi eşti aici cu mine şi... Jihu şi-a bătut joc de tine, de corpul tău dar nu ţi-a luat inocenţa inimi tale. Bunătatea ta. Mereu putem lua de la capăt...Nu e târziu...

Yoongi a zâmbit, mici lacrimi curgând pe obraji. Tot ce s-a întâmplat până acum, toată durerea şi cum s-a pierdut pe el şi încrederea , speranţa.

Nu mai doare. Chiar nu mai doare.

E liber de tot ce îl ţinea legat şi frica ce îl înghiţea.

A simţit ceva rece pe gât, scoțând un sunet de motan la care bărbatul a început să râdă.

-Prea rece pentru tine pisoi?

A întrebat, lasând doza de suc în jos.

-Nu...

Yoongi a privit cerul, Hoseok punându-se lângă el.

- e aşa frumos azi...îmi place...eh Hoseok de ce mă tot priveşti?

Yoongi a făcut ochi mari privindu-l pe roşcat care roşea timid.

- Eşti prea...drăguţ astăzi...Adică !!! eşti în fiecare zi şi... în fiecare zi..

Yoongi a râs zgomotos , inima lui Hoseok strângându-se roşind şi mai tare.

- Dacă ai să mai roşeşti mult îţi voi da un pupic chiar pe frunte serios

-Y-Yoongi..!!!

Cei doi se ţineau de mână, blondul având capul rezemat de umărul roşcatului care îi vorbea entuziasmat.

I-a strâns mâna mai tare, privind cu un zâmbet pur spre fata din depărtare ce trecea de mână cu un băiat.

Era fericită, baiatul privind tot ce făcea.

Juu l-a privit oferindu-i un zâmbet imens făcându-i din mână, continuându-şi drumul.

Şi el era fericit . Foarte.


Yoonz__






𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘺 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 | 𝗌𝗈𝗉𝖾Where stories live. Discover now