<27 NİSAN>

18 1 0
                                    

18:18

Biri çıkar karşınıza tek guvendiginiz insan olur.

Oyleydi tek guvendigim insandi herseyimi bilen evimdeki paradan haberdar olan biriydi.

Yaptigi yanlis tum cigerlerime isledi guvenim sarsildi inancim paramparca oldu herseyimi kaybettim o an duygularimi sevgimi askimi guvenimi herseyimi ruhumu kaybettigimi hissettim.

Sadece onunla sinirli kalmadi herseyin daha fazlasini yapmaya basladi oldugum insan gibi deildr olmadigim bir insan gibi yargiladi sozleri kalbimdeki bicagi hep milim milim daha da batirirken son demini kullndi ve tam kalbimden beni oldurdu.

Artik dedim ki yagmur oldun yasayamassin ne bu aciyla ne onsuz bakin cok zor gercekten sevdiginiz yaptigi yanlisa ragmen cani yansa ilk kosacaginiz kisi. Sizi cok farkli biri olarak yargiliyor kendinizi ispat etmeye calisiyorsunuz anlamiyor onunuze hep baskalarini koyuyor o oylemi boylemi diye.  Sasiriyorsunuz milim milim cokuyprsunuz grm gormuyor gururunuzdan kendinize yediyemiyorsunuz agliyorsunuz guluyorum diyorsunuz geberiyorsunuz ama mutluyum diyorsunuz.

Allah daha buyuk acilardan korusun ama ben nasibimi aldim bu ask denen palavradan.

Her uyudugumda basim yastiga koydugumda affetmek icin kendimle savastim cunku affetmek sozle olmazdi kalpten hissetmen lazim diki ona tekrardan sevgilim canim hayatim diyebilesin. Oyle ozlemistim ki ondan gelen bir askkm kelimesini ama her bir sozunde onune gectim cunku hatasi vardi ve ben affedemiyordum.

Olmuyordu yapamiyordum her gecen gun guzellesecegine dahada kotulesiyordu iyi geliyordu sadece kotu gidebiliyordum. Gormuyordu elimde deildi ama beni gormeyen gozleri gormuyordu iste.

Yalanlari gozumun onunde ortaya cikti. Gozumun onunde neler yapti sustum. Cpk sustum dayanamadim arrik susmicama aci ceksin istedim.

Ve hata yaptim bir oyun var bilirsiniz pubg diye ordan bana ilgisi olan bir cocukla basta bilmeden gelisen birseydi fakat sonrasinda devm etturen bendim iki el oyun oynadim. 

Ztn bunu yuzune ben vurucaktim fakat o ogrendi.

Size yemin ederim ki yaptigim hata icin deilde onun yasadigim bu aciyi yasayip uzdugum icin nefes alamadim. Nefes almakta zorlandim.

Cunku oyle zorki o kadar zorki kimse yasamasin isterim. Ama onada yasatmak istemistum. Cunku o sadece yaptigi o hatayla deil o tum yaptiklari hatalariyla aklimdaydi artik.

Cunku o yuzsuz du o kadar kotu bir kalbi var ki onu hic taniyamamamis olmak cok zoruma gidiyor ben o aldatmasina ragmen ona on gun sonunda geldiginde kotu bile gidememistim oysa o konusmustu bile ama o oyle kotu geldiki yapacagim savunma bile dilime yapisti.

Sozleri yuttum bir kez daha nefret ettim haketti inan bana hakketti ama ben hala ona kiyamadim. Olmayan seyleri zihninde kurmaya o kadar alismiski. Ben bu durum karsinda elimi kolumu cekmek zorunda kaliyorum.

Yani diyecegim suki bundan sonra o yook sadece ben olucam onu sileli cok oldu ama gercejten biteli sadece bugun bundan sonra onu deil icimi dokucem kisa veya uzun her gun yavas yavas oldugumde burada paylasicam.

Mutlu olsun mu olmasin be olamicak ta cunku birinin ahi var uzerinde benim ahim onu mutlu etmicek bana yaptigi attigi iftiralar onun yakasini birakmicak.  O yine aklimda olucak ama eskisi gibi deil kotuguyle bir gun kapima geldigindede  cok gec olucak suan bile cok gecken o an hersey asiri gec olucak.

Kardesime dayima soylemekten bahsediyor bunu soylicekse yalani deil dogruyu soylesin olmayan seykeri deil olani anlatsin. Bir baskasinj deil kendini anlatsin cunku ben sadece onda yanlis yaptim yanlis insani sevdim yanlis insana sarildim.

Olmemi istiyor bende olmesini istemistim.

Ama ztn kardesime soylediginde istedigi olmus olacak.  Oysa gormuyir ztn hayatimi bitirdigini oldurdugunu

Inanin bana bir hayak buldum ben o hayale sarilip  bir omur yasarim. Ben ona bir kere sarilsam bir kere sarsa beni yine onda huzuru bulacagimdanda eminim. Ama su kalp varya bu kalpte artik yok cunku bu kalp artik yok. Coktum kendimi kaybettim. 

Ilk defa yaptim ama gercekten isteyerek yaptim canimi acittim suan kolumdan bir sivi akiyor bakamiyorum bile gozunde olsugum kiz ben deilim beni goremiyor yillarini verdigini kizi tanimiyor olusu fakst bir baska kizi onume atip onu savunmasi cok zoruma gidiyor.

Inanin sevmeyin sevginin guzel tarafi yok en sonunda her daim ayni sonuca cikiyor.

Sar beni olurmu ben uzaktayim sana gelemiyorum ama sar beni. Ben hissederim....

Son

kuyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin