<19 NİSAN>

31 1 0
                                    

06:15

Başlayalım♡

İçim de dur durak bilmeyen bir sızı boyle tam kalbimin ortasina bir bicak batirmislarda zamanla ilk gun versigi aci gibi deilde sadece sizi birakiyordu.

Uyuyamiyorum uyumaya korkuyorum ben uykuya asik biri uyumaya korkuyorum. Cunku uyurken hep onu hayal ederdim suan hayal etcek ne o var ne de  onu hayal etmek gibi bir istegim.

Normalde bu gece evdeydim. Fakat yinede uyuyamadim.

Ben karma karisigim. Cogu insan da bu duygularin yasandiginada eminim. Kalbinde sızısı olmayan varmidir gercekten.

Ağlaya bilirim deil mi bu benim hakkim acıda cekebilirim buda benim hakkim herseyin bir anda gecmesini bekleyemem ki bu mumkun deil.

Belki hic sevmeseydim olabilirdi.

bu yasananlar bir ruyadan ibaret olsa bile kolayca unutulur muydu.

Ben minicik ani bile unutumazken hicbirseyi kolayca unutamam ne versigi aciyi nede yasaattigi mutlulugu.

Aglayada bilirim bagirasa bilirim. Ki keske bagirabilsem. Icim cikana kadar aglaya bilsem. 

Sizde de oluyormu bu.

Hicbidseye hevesiniz yok hicbirsey yapmak istemiyorsunuz

Ya birsey soylicem. Ben gercekten herseyin gecmesini istiyormuyum acaba.

Verdigim yılların  uzerine toprak atmayi istiyormuyum gercekten.

Biliyorum kotu gunler geciricem. Ama sunuda biliyorum ki hepsi gececek gun gelicek adi aklima bile gelmicek.

Buna inaniyormuyum. Bilemiyorum

Ama ne olursa olsun siz siz olun size su olmassa  olmazveya sunu yapmassan git. Derlerse sakin durmayin gidin!.

Cunku sizsiz yasamayi bir kere dusunmus sizsizligi bir secenek olarak onunuze sermis olan biri. Sizsizde yasayabilicegini dusunmus demek tir.

O sizsiz yasiyabiliyorsa sizde onsuz yasayabilirsiniz.

Ben gercekten buraya yazdigimda daha rahatlamis daha icim acilmis gibi hissediyorum. Sanirim birine anlatmak iyi geliyor. Iyiki varsiniz o zaman.

Su cok zor deil mi siz emek veriyorsunuz herseyinizi ona adiyorsunuz bir suru hayaller kuruyorsunuz ama o.

Soyle dusunun siz topragi sularken o baska toprakta cicek aciyor.

Doganin kanunu haline gelmis bir olay ve onune kimse gecemiyor

Bu yuzden siz siz olun kimseye herseyinizle gitmeyin.

Evet ben yaziyorum evet aklima gekdiginde gozlerim doluyor Ve bunlar benim hakkim  evet hic deger vermemis sevmemis olsaydim. Bunlar olmazdi fakat deger verdim.

Ama ne o deger kaldi nede minicik sevgi. Herseyi hayal ederdim inanin bana herseyi fakat boyle bir sonu deil.

...

kuyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin