<1 MAYIS>

12 1 0
                                    

02:22

Içim de tasidigim bir agirlik bir yuk var. Sirtimda tasisam bu kadar agirmaz fakat icimde o kadar agiriryorki elimde olmadan gozlerim doluyor. Engel olamiyorum.

Biliyormusunuz yillarimizi silmis. Yillarimizi hic ici gitmeden bir cirpida silmis. Bir tane bile animizi birakmadan parcalara ayirmis silmis. Yok etmis.

Hangi yurek dayanir ki buna hangikalp bu kadarini kaldirir.

Dun yine bir yanlisini fark ettim. Suanki yaptiklarini saymuyorum bile bakin suankileri saysam onun gefcekten igrenc biri oldugunu dusunurdunuz oyle fakat siz yinede dusunmeyin. Yine bir yanlis yapmis. Ben yine bir oyunun icinde fguran oldugumu fark ettim.

Ben alistim artik yaralayan sozlerine bir kulagimdan giriyor digerinden cikiyor cunku hakli oldugumu biliyorum cirpinmiyorum chnku artik battim. Sozleri yalanlari iftiralari batirdi.

Dirilmek istiyormuyum hayir cunku biliyorum onsuz hersey daha zor cunku ben kabullenemiyorum yillarimizin silindigini bu kadar basit olamazdi bunun tek sebebi olabilir baskasi baskasi girse bile hayatina silinmez  elimde bir tane video var ona siginiyorum.

Gozlerim hala doluyor hala bir kuyunun icinde nefes alacagim gunu bekliyorum. Rahatca iste simdi simdi  derin bir nefes al  yagmur diyecegim gunu bekliyorum kokusunu gozlerini ozlemedigim bir gune uynamak istiyorum.

Tum yanlislar bana yapildi fakat ben yinede ona yanlis yapamiyorum. Yinede cok ozluyorum yinede aklima geldiginde istahim her birseyim kaciyor.

Biliyorum artik asla olmicak bu bile canimi acitiyor neden diyorum baskalari mutlu biz neden olamadik neden bu hale soktu bizi neden diyorum neden neden.

Benim ondan baska gidicek bir kapim yok olmasinida istemiyorum zavallanin tekiyim o baska kollardayken  dilim vucudum aklim istemese bile kalbim istiyor onu. 

Battim ben biliyorum onun ustune birdaha kimseyi sevemeyecegimide biliyorum. Her aklima gemdiginde olecegimi olup olup dirilicegimide biliyorum.

Yazik oldu iste bize soylenicek tek soz .

Yazik etti kıza. Yazik oldu onlara.

......

kuyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin