00:14
Merhaba.
Biliyormusunuz annesi beni engellemis. Ya o kadsr yıkik hissediyorum ki kendimi dunyadan soyutlanmis gibi. Ben hicbirzaman onun annesine sadece onjn annesi gibi bakmadim. Kendi annem gibi bile gordum. Hicbirzaman hickimse anne diyemem derken annesine anne dedim. Ama sanki annesi beni hic sevmemis gibi engellemis.
Oyle zoruma gittiki verdigim degerler karsinda boyle bir duruma dusmek beni oyle bir duruma sokuyorki kendimden igreniyorum. O gitse bu kadar uzulmezdim.
Ama nasil nasil engeller.
Oglu istediginde bile hayir diyebilir di.
Anlatinca bile gozlerim doluyor kendjmi o kadar yanliz o kadar savunmazsiz hissediyorum ki sanki kanatlarim kirilmis ve dusmus gibiyim.
Arayip gercejten arayip annesine icimi dokmek o kadar istiyorum ki.
Cok agir geliyor bunlar bana dusuyorum kaldiranim yok olucem sanki hicbiri mezarima dahi gelmicek gibi oysa hatali olan onlar. Ben annesine akrsi mahcup olmasin diye onun yaptigi hatayi sakladim o nasil gidip soyledi.
O kadar dolduki kafam herseyi unutmak istiyorum o kadar acittiki bu sefer kalbimi sokup atmak istiyorum. Bagirmak istiyorum "inanin artik bana" diye bagirip herkesi basima toplayip icime biriken herseyi dokmek istiyorum. Bu benim hakkim deildi verdigim degerlerin karsiligini boylr almamaliydim. Ya herseyi geciyorum aklimdan nasil cikicak ya annesin engellemesi.
Cok yoruldum
Cok bunaldim
Biri gorsun istiyorum artik
Kimse yanimda yok
Kimse gormuyor
Yillarimi verdigim adam bana aciyi yasatiyor
Kim gelip kurtarabilirki
Unutmak istiyorum herseyi unutup hayatima bakmak istiyorum ama bu sefer.
Oyle bir dustum ki. Oyle bir dusurduki bir daha kalkamam.
.........
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kuyu
ChickLitBiz bu ilişkiyi birlikte yaşamadık mı. Neden acıyı bir tek ben çekiyorum...