<25 NISAN>

13 1 0
                                    

19:15

Merhaba bugun buraya icimi deil de kafamdaki dusunceleri ve onu yazicam.

Dun geldi. Hosgeldi. Fakat hic de guzel gelmedi. Gelmekte denmez ya buna ki gelmesini deil ben ben diye ölmesini istemistim.

Dun oglen yine uyuyamiyorum boyle icim aciyor basimi yastiga koyuyorum dusunceler zihnime tirmaniyor aninda fozlerim doluyor yataktan kalkiyorum falan bu durumdayken asiri kotu bir hale geldim. Uyuyamamak beni asiri etkiliyor ve bu beni cok asabi birine donusturuyor.

Tutamadim kendimi agliyorum falan allaha el actim. Dedim ki "Allahım lütfen içimi biliyorsun" icim deli gibi yirtiliyor tutan yoktu. Icimi biraz akitip tekrar uzandigimda bu sefer uyumustum.  Kalktim telefon sarjdaydi  elime aldim cevapsiz arama yaziyordu.

Ve size yemin ederim ki sekiz cevapsiz aramasi vardi.

Bunu cok yasamistim cok kotu oldugjm bir zamanda allah el acip allah a içimi dokup yardim istemeyi bir kere daha yaptigimda ayni sonucu almistim.

Yani demem su ki Allah tan asla umidinizi kesmeyin o hep bizimle bizim uzulmemizi istemiyor.

Araba sebebi ise attigi bir iftiraydi doktu gurledi konustu hakaret etti agir keljmeler kullandi. Ve sonra soyle dedi. "Yagmur ben seni aldattim zaten" 

Bakin tam boyle dalga gecer gibi bir cop parcasiymisim gibi tam boyle soyledi. Pyun oynuyormusuzda bana yaptigi bir ihanetten bahsedermiscesine.

Yalan deil biliyormusunuz bu gercekti. Biliyordum. O beni kaybetti ben onu. Peki ya acaba gercekten kaybeden kim di?

Bazen anlamaya calisiyorum diyorum ki sevmiyor artik farkli bakiyor anlamaya calis. Sonra donup kendime bakiyorum. Sevmiyorsun ama hala ona sakin iyimser gidiyorsun  aldatti hala aglasa ilk sen kosarsin istemiyorsun ama onun biratigi acilarla savasiyorsun ölüyorsun karsisina gecip guluyorsun bir baskasiyla dyalogta onu koruyorum savunuyorum.

Hicbir zaman ona tum hislerimle gitmedim hep bir kismini iceride sakladim cok az kismini ise ona akittim.

O ise tum hissleriyle bana geldi.

Ama sadece seven benmisim oysaki gercekten ya gercekten su yasadigimiz olay o kadar zor ki icimi parcaliyor ona sarilmak istiyorum. Olurken beni kurtarsin diye bir baskasina deil ona tutunmak istiyorum. Olduren o katilim de guc bulmak istiyorum.

Bunun adi ne.

Dun aksam gekdiginde o kadar kotu bir izlenim biraktiki icimde bazen dusununce nefret doluyor icjme. Sizimin buyjk bir kismini nefrete cevirdi soyledigi igrenc sozlerle yok etti kendini.

Ben ona hicbir zaman bu kadar agir gitmedim hicbir zaman bu kadar dusurmedim. Bu kadar ezmedim.

Mahcup hakli oldugumu o kadar iyi biliyorki ama oyle zoruna gidiyorki hala hata bendeymis gibi konusuyor davraniyor kor olmusta goremiyor.

Saniyorki ben onsuz yapamam hakli yapamiyorum ama bu hicbir zaman yapamayacagim anlamina gelmezki o naskl bir baskasinda can bulmussa gun gekir aynisini yapar baskasinda can bulur icimde ki aci veren cani atarim.

Ama inanin bana  onun bana yasattigini ona yasatsaydim. Ne olursa olsun yanindan bir an ayrilmaz ne derse desin bir an olsun sevmejten vazgecmez savasirdim.  Cunku seven boyle yapar. Sevdigi insanin hayatini karartmayi deil.

Umarim bir gun herseyin farkina varir. O zaman cok gec olmaz benim icin deil kendi icin.

Ben vazgectim. Iyiki vazgectim hicbir zamanda bu kararimdan donmicem cunku donememi gerektiricek hicbirsey yapmiyor aksine kararima tutunmami sagliyor. 

Ya birakiyorum varsin hersey boyle olsun inanin alisirim nasil ona alistiysam onsuzlugada alisirim.

Simdi o bir baskasiyla ben ise burda bir basima.

O kadar igrenc kotu bir kalbe sahipki onu asla taniyamiyorum o kadar sacma yalan cumleleri var ki onu goremiyorum.

Gozumun onunde baskalariyla olusunu goruyorum. Saklamaya calisiyor ama beni unutuyor. Zoruma gidiyor ya bu kadar basit olmasi bana gozunde kahpe muamelesi yapmasi oyle gormesi sadece onun serefsizligi onun karaktersizligi.  Ben artik onsuz oldugum gecmis yillarim icin deil. Olmayan karakteri ve serefsizligine uzulucem.

Gecip karsima bir gun pismanim dediginde ise size yemin ederim elimin tersiyle bu zamanlar yaptigim gibi iticem.

Zamaninda Kalbini sevdigimin kotu kalbi bir baskasi icin carpiyor.

Benim ise durmak icin an kolluyor.

Kalbinden öpsem seni keskede icimdeki iyilik sana bulassa.

Ama oyle bitmissin ki icimde. Verecegim iyiligin hesabini yaparim.


......


kuyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin