4-5 yaşları
Baku: İzuku. İzuku'nun diğer ismi Deku'dur.
"Deku" hiçbir şeyi başaramayan kişilere denir.Mido: yüzüme vurmasana Kacchan....
O gün yeşil saçlı küçük kız ilk ve en yakın arkadaşından "Deku" ismini almıştır ve ona bu ismin anlamının "hiçbir şeyi başaramayan kişi"olarak söylemiştir. Deku "her şeyi başarabilirsin" olmasına rağmen....
Midoriya zaten arkadaşı olan biri değildir. O günden sonra herkes onunla bu isim üzerinden dalga geçmeye başlamıştır ve buna ilk ve en yakın arkadaşı, yani Katsuki Bakugou da dahildir. Bakugou özgünlüğü ortaya çıktıktan sonra diğerlerine kötü ve kaba davranmaya başlamıştır ama en çok Midoriya İzuku'ya..... Bakugou onun hiçbir şey başaramayacağını düşünmeye ve ona her seferinde söylemeye başlamıştır. Midoriya yinede ona asla kızmamış veya darılmamıştır, onun peşinden gitmiştir.....
12-13 yaşları
Yine bir okul günüydü. Midoriya okuluna varmış ve dersler başlamıştır. Müdürleri artık ortaokul 3 oldukları için geleceği düşünmelerini söylemiştir ve Bakugou her zaman ki gibi en iyisinin kendisi olacağını ve U.A lisesine girerek All Might'dan bile daha iyi bir kahraman olacağını söylemiştir.
Müdür Midoriya'nın da o okula girmek istediğini söyleyince herkes ona gülmeye ve alay etmeye başlamıştır. Midoriya ne kadar kendini savunmaya çalışsada kimse onu dinlemeyip dalga geçmeye devam eder ama en çok Bakugou onu kırıcak şeyler söyler. Ona U.A akademisine giremeyeceğini, giriş sınavını bile geçemeyeceğini söylemiştir. Midoriya alınmış ama yine her zaman olduğu gibi bir şey dememiştir.Okul çıkışı Bakugou Midoriya'nın kahramanlar ile ilgili olan o çok sevdiği ve önem verdiği defteri alıp patlatmış ve Midoriya'nın duygularını önemsemeden defteri camdan atmıştır.
Baku: eğer kahraman olmak istiyorsan; kendini bir çatıdan at ve öbür dünyada özgünlüklü biri olarak doğmayı dile.
İşte, yine olmuştu. Yine Midoriya'nın özgünlüksüz biri olması en yakın arkadaşı tarafından (!) yüzüne vurulmuştu.
Mido: Belkide haklısındır Kacchan.....
Midoriya okuldan çıktıktan sonra en yakın arkadaşı (!) tarafından hiç düşünmeden patlatılıp camdan atılan defterini balıkların konulduğu sudan alır. O an kalbinde bir burukluk hissetti, yeşil saçlı kız. En son böyle hissettiğinde 4-5 yaşlarındaydı İzuku. Bi gün yine Bakugou ve çetesi ile arkadaş olma umuduyla onlarla parka gitmiş ve orada uğruna ölebileceği insan tarafından "Deku" ismini almıştı. Hayata bi kez daha lanet okudu ve yoluna devam etti.
// arkadaşlar şu yapışkan slime saldırısını hepiniz biliyorsunuzdur o yüzden yazmayacağım, şimdi Mido All Night ile konuşuyor\\Mido-chan'dan
İNANAMIYORUM ŞU AN KARŞIMDA BİR NUMARALI KAHRAMAN VE İDOLÜM OLAN KİŞİ VAR! Bİ DAKKA ALL NİGHT SÖNDÜ, BİLDİĞİN SÖNDÜ YANİ.
Midoriya: Al-L All Mig-Might s-sana ne....oldu?
All Might: bak küçük kız....ben bi kötü saldırısında ağır yaralandım ve şu anda günde 3 saat kadar güçlü formunda kalabiliyorum ve senin bunu kimseye söylememen gerekiyor.....tamam mı?
Mido: .....
Hadi sor ona
Sorsam mı bilemiyorum. Ya oda herkes gibi aynı şeyi söylerse?
Ama söylememe olasılığıda var. Hadi sor.
Ben iç sesimle olan tartışmayı bitirip sönmüş olan All Might'e baktım, benden cevap bekliyordu.
Mido: b-ben kimseye söylemeyeceğim....
Mido: şey.....ben-ben de senin gibi biri olabilir miyim?....benim gibi özgünlüksüz biri senin gibi bir kahraman olabilir mi?
All Might: ......
All Might: özgünlüksüz biri kahraman olamaz. Ama istersen bi polis veya doktor olabilirsin onlar da hayat kurtarırlar.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMLE GELMEZSEN.......
General FictionBakugou, Midoriya'yı hep eziklemiş ve aşağılamıştır ama Midoriya hep onun peşinden gitmiştir. Birgün Bakugou söylenmemesi gereken o sözleri söylemiştir. Midoriya artık onun peşinden gitmez.....