All Might: özgünlüksüz biri kahraman olamaz. Ama bir polis veya doktor olabilirsin. Onlarda hayat kurtarır....Mido:.......
...
Konuşsana...
...
Hani farklı bir şey söyleme ihtimali vardı....?
Mido'dan.....
Ben içsesim ile ufak bir tartışma yapmıştım, aslında ben onu azarlamıştım. İçsesim ile bi tartışmaya girip haklı çıkmanın -ilk kez- sevincini yaşayacak havamda değilim.......
Yazar'dan
Yeşil saçlı kız duydukları karşısın da pek şaşırmamıştı.......zaten herkes aynı şeyi söylemiyor muydu? ama buna rağmen bir umut sormuştu işte. Midoriya o anda All Might'a olan bütün sevgisini yitirmişti. Ona karşı nefret hissetmiyordu ama ona olan sevgisi yok olmuştu.....ama asla ona karşı bi saygısızlık yapmayacaktı, yoksa kendi soyadına ihanet ederdi -babasının ona yaptıklarına rağmen-..
Tekrar Midori'denAll Might'e olan sevgim bitmişti....ama bu da pes etmek için bi bahane değil! Her ne kadar herkes bunu söylese de olmaz! Kahramanlar pes etmez öyle değil mi? Hem ben bugüne kadar vazgeçmedim, şimdi vazgeçmek olmaz!
Mido: b-bb...be....
All M.: ?
Mido: b-ben pes etmeyeceğim!
All M.: ha?
Mido: şartlar ne olursa olsun, kim ne derse desin...ben vazgeçmeyeceğim...başaracağım ve bir numaralı kahraman olacağım!
NE?! sözlerimin ardından bi patlama oldu ve All Might oraya gitti. Bende gitmelimiydim? Gitmeyi her ne kadar istesem bile All Might ile olan konuşmam dan sonra.....gitmesem daha iyi....
****
Yürürken istemeden o patlamanın olduğu yere gelmişim. Bu sabah ki slime canavarı? Onun burada ne işi var- O KACCHAN MI?! olamaz! olamaz! olamaz! Benim suçumdu öylemi? Ben All Might'in bacağına yapışmasaydım böyle olmazdı! Ama bi kahraman gelicek.......birazdan bi kahraman gelicek......neden kimse gelmiyor?
Kacchan...o....yardıma....ihteyacı....var...gibi...
bakıyor.....HA? NELER OLUYOR? BACAKLARIM NEDEN KENDİ KENDİNE HARAKET DİYOR? NE YAPMALIYIM? 24. SAYFAYI (?) HATIRLA.
Midori: KACCHAN!
Yazar-chan'dan dan dan......
Midoriya bi anda canavara saldırmaya çalışırken buldu kendini..neden koştuğunu biliyordu aslında....Bakugou'nun ona öyle "yardıma ihteyacı varmış gibi bakması" yüzünden di. Sonuçta...kimse aşık olduğu birinin ölmesini istemezdi değil mi?
Midoriya hemen koştu ve içinde o çok sevdiği kahramanlar ile ilgili olan defterin bulunduğu çantayı umursamadan Bakugou'yu kurtarmak için fırlattı, çantadaki kalem kutu canavarın gözüne geldi ve Bakugou biraz nefes alabildi.....
Baku: ne yapıyorsun burda be?!Mido: bende bilmiyorum, bacaklarım kendiliğinden haraket etti.....
Mido: ayrıca; yardıma ihtiyacın varmış gibi bakıyordun........
En sonunda All Might geldi ve iki çocuğu da kurtardı.....ama Midoriya için söylediklerini düşündü ve onun ona söylediklerini.....kendisi de özgünlüksüz olmasına rağmen bir numaralı kahraman olmuştu..ama şimdi kahraman olmaya ondan daha hevesli ve istekli biri ile karşılaşmıştı ama o, o çocuğa "kahraman olamayacağını" söylemişti. Pişmanlık duydu...
****
Mido-chan'ımızdan.
Bugün bitmişti....eve gidiyordum ki Kacchan'ın bana "DEKU!" diye seslendiğini duydum. Arkamı döndüm.
Baku: senin yardımına ihtiyacım falan yoktu! Kendim hallederdim! (Nah hallederdin!) Sana borçlu olduğumu falan düşünme sakın!
Ve arkasını dönüp gitti...ayrıca;
Baku: lanet inek!
Demeyi unutmadı tabiki...ama mutluyum yinede. Kacchan'ın benimle konuşmak için geldiğine inanamıyorum!
Derken-All Might!
Bana özgünlüğünü alma fikrini önerdi. Bende kabul ettim, sonuçta bana sırrını vermişti....buna saygı duymak zorundayım...
*****
Yazar-chan!!!
Aradan yaklaşık 1 yıl geçmişti ve Midoriya yeni okuluna girmek için sınavı olmuş ve bitirmişti ama hiç puan alamamıştı -o öyle sanıyordu- gidiyordu. -yani yurda, okul yurdu değil-......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMLE GELMEZSEN.......
General FictionBakugou, Midoriya'yı hep eziklemiş ve aşağılamıştır ama Midoriya hep onun peşinden gitmiştir. Birgün Bakugou söylenmemesi gereken o sözleri söylemiştir. Midoriya artık onun peşinden gitmez.....