~4. BÖLÜM~

1.3K 131 59
                                    

İzu'dan devam

Sonunda!  Çok mutluyum, en azından okula gidebiliyorum ve bu hafta içerisinde U.A'ye giriş sınavının sonuçları da gelicek. İnşallah girebilmişimdir! Bunun için 10 ay boyunca uğraştım, bunların boşa gitmesini istemem, ayrıca All Might'de benim için çok uğraştı..evet onu sevmiyorum ama benim için bu kadar uğraşan birine de saygısızlık yapmam....kim olursa, ne olursa olsun!

Sınıfa girince, kimsenin bi anda gitmemi umursayacağını düşünmemiştim ama herkes bana baktı ve bu çok utanç verici! Hoça beni azarlamaya başlamıştı ki ben izin kağıdımı ve doktor reçetemi verdim, ve verdiğim gibi sustu, korkmuşa benziyor bunu sınıfta anlamış olacak ki onlarda sustular bu nedensizce yüzümde bir sırıtış oluşmasına neden oldu, bilmiyorum....neyse^^  yerime oturdum ve gülen bir yüzle hoçayı dinlemeye başladım....ama üzerimde hissettiğim bakışlar yüzünden biraz gerginim...her neyse! zaten çok ders kaçırdım....ve eğer U.A lisesini kazanamassam diye de her türlü derste başarılı olmalıyım...pes etmedim ama kazanamama olasılığım var, o yüzden her şeye hazırlıklı olmalıyım!

Baku'dann

Bu Deku neden sırıtıyor ki?! Ama....o kağıt neydi? Hoca neden bu kadar tırstı lan?! Doktor reçetesine benziyor..acaba ne yazıyor? Deku hasta falan mı?- Bİ DAKKA BU NİYE BENİM UMRUMDA Kİ?!- AYRICA İKİ SAATTİR ONA BAKIP DÜŞÜNÜYORUM LAN! neyse! Ders ondan daha önemli! (Hı hı..)

*** BULUBULUBULU *** (ZAMAN ATLAMASI)

sonunda saçma dersler bitmişti, öğle arasına girdik ve bu aptal Deku hâlâ sırıtıyor, bütün ders ve teneffüslerde böyleydi! Ne haltlar karıştırıyor bu aptal kız?!!

İzu-chan'dann devamm

Sonunda öğle arası olmuştu ama ben hâlâ sırıtıyordum, sadece son bir kaç günde olanlar o kadar komik geliyor ki...sanırım ben iyi değilim....ama ne olursa olsun herkesi gülümsemesiyle kurtaran harika bir kahraman olmalıyım!  O yüzden çok çalışmam gerekiyor! Ben bunları düşünürken sınıfta sadece ben ve Kacchan ve tayfası vardı..Ben de onlara aldırış etmeme kararıyla defterimi -baku'nun patladdığı- aldım ve bir şeyler yazmaya başladım....

***BULUBULUBULU***

Yazar anlatımı ^-^

Artık okulun son zili de çaldı ve herkes toparlanmaya başladı ama Midoriya diğerlerinin aksine daha yavaş toparlanıyordu..sınıfta sadece o ve Baku'nun tayfası -ve Baku- vardı...sonra yeşil saçlı kız bir şey hatırlamış gibi,kocaman olan gözleri daha çok açıldı ve hızlı hızlı toparlanmaya başladı (bu ne iki saattir bi defter koyacanız varya!)

Tekrar İzu

OLAMAZ OLAMAZ! benim doktorun söylediği psikiyatri ye gitmem lazımdı!! NASI unuturum yaa?! (Acaba nası? Jdjd) hemen çantamı topladım ve sınıftan çıkıcaktım...çıkıyordum ki....

  Kısa oldu sanki yaa 😢😢

BENİMLE GELMEZSEN.......Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin