2

28 7 9
                                    

Po hodine som schmatla ruksak, hodila doňho knihu aj zošit a utekala von. Sadla som si na schody, z vrecka vytiahla cigaretu a zapálila si. Užívala som si samotu a chuť cigarety, no ani to nevydržalo dlho a pocítila som ako si ku mne niekto sadol.

Myslela som si, že to bude Austin, no bola som na omyle. Otočila som hlavu a pohľad sa mi stretol s Jungkookom.

Jungkook bol najväčší badboy na našej škole a zároveň aj Chloein priateľ. Kolovali o ňom rôzne chýry, ako aj napríklad to, že má ľadové srdce, ktoré sa ešte žiaden dievčine nepodarilo roztopiť.

Mal na sebe koženú bundu, čierne skinny jeans roztrhané na kolenách a čierne motorkárske topánky. Ukázal na moju cigaretu.

"Mozem?" Spýtal sa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Mozem?" Spýtal sa. Prikývla som, podala mu jednu a zápalila mu ju. Jungkook potiahol a vyfukol mi do tváre dym. "Ďakujem, princezná."

Zamračila som sa. "Tak by si mal volať svoju priateľku, či?"

Jungkook sa zasmial a opäť si potiahol. "Chloe je len hračka na chvíľu, keď má omrzí, odkopnem ju tak ako všetky dievčatá."

"Tvoje trofeje?" Zasmiala som sa.

"Predposledná, potom už mi chýba len jedna," ruku mi dal na líce a pohladil má.

Striasla som ju zo seba, nahnevane odhodila cigaretu a zahasila ju topánkou. "Tak na to môžeš rovno zabudnúť!"

Postavila som sa plná hnevu a kráčala dovnútra, no Jungkook má chytil za ruku a stiahol naspäť k sebe.

"Neprieč sa tomu, ešte aby si má neprosila aby som ťa pojebal," zašepkal mi do ucha a odsotil má až som stratila rovnováhu a spadla.

Avšak zachytili má silné ruky a keď som sa pozrela aby som zistila komu patria, bol to Austin. Mračil sa a tento pohľad venoval Jungkookovi, ktorý stále pokojne fajčil.

"Neučili ťa doma ako sa správať ku ženám?" Spýtal sa ho hlasom plným hnevu.

Jungkook sa len uchechtol. "Socka ako ty mi nebude nič hovoriť."

Cigaretu hodil na zem a ani sa neunúval ju zahasiť. Objal okolo pasu Chloe, ktorá práve išla okolo aj so svojimi kamarátkami a pobozkal ju. Všetci štyria sa odpratali preč a ja som sa vymanila z Austinovho zovretia.

"Nepotrebujem, aby si sa má zastával!" Zjačala som možno až príliš drsne.

"Prepáč, j-ja som to nemyslel v zlom," smutne sa na mna zadival Austin, "len neznesiem keď taký nafúkaný idioti majú pocit že im patrí cely svet a že im každá žena padne ku kolenám."

"Mne to je jedno, UŽ SA MÁ NIKDY NEZASTAVAJ, JA SA O SEBA DOKÁŽEM POSTARAŤ AJ SAMA!!!" to už som kričala a upútala na seba tak pozornosť celej školy. "Čo zízate, choďte všetci do piče!"

Naštvane som si zobrala veci a išla na moje tiché miesto do upratovacej komory. Bola to síce len malá smradľavá miestnosť cela napchatá mopmi, čistiacimi prípravkami, kýbľami a inými zbytocnostami, no bolo tam akurát dosť miesto aby som si mohla sadnúť a v pokoji citat svoje knihy.

Do uší som si dala sluchatka a pustila si náhodný playlist. Začítala som sa do knihy, no moju pozornosť stále upútavala pesnička, ktorá mi hrala. Zadivala som sa na názov interpreta: Post malone.

Nikdy som o ňom nepočula, no pesnička bola naozaj pekná a text sa dotkol mojej starej čiernej duše. Rozhodla som sa, že keď prídem domov, zistím si o ňom viac.

Teraz som však musela pretrpieť školu...

Ahojte, druha kapitola je vonku😂😂😂❤️ dúfam že sa Vám páči, zanechajte hviezdičky aj komenatre lubim vás 😘❤️

Láska alebo ložWhere stories live. Discover now