4

30 5 19
                                    

Po príchode domov som sa automaticky pozdravila našej slúžke, no odpoveď neprišla. Celkom má to zarazilo, preto som nakukla do kuchyne kde má čakalo nemilé prekvapenie...

Za linkou nesedel nikto iný než moja mama. A nebola sama.. vedľa nej sedel muž cca v jej veku a objímal ju okolo pliec. Založila som si ruky cez prsia a venovala jej jeden spytavy pohľad.

"Kto to je ?" Opýtala som sa.

"Ani sa nepozdravíš ? Nevideli sme sa mesiac," odvetila mama.

Prevrátila som očami. "Ahoj, kto to je ?"

"Lucy, toto je môj nový priateľ. Bude s nami bývať aj so svojim synom," povedala mama a ja som zostala stať s otvorenými ústami.

"Čože ?!" Neverila som vlastným ušiam, nejaký cudzí chlap a jeho syn s nami budú bývať ??!!!

"Neboj sa, som si istá, že si budete rozumieť. Myslím, že spolu aj chodíte do školy. Večer sa spoznáte," naštvane som odišla a zabuchla dvere do svojej izby.

Rozpustila som si svoje krásne hebké gaštanové vlasy a vyzliekla sa do spodného prádla. Potrebovala som vypadnúť z doma, ísť čo najďalej a poriadne si zapáliť.

Stála som pred skriňou a hľadala vhodný outfit. Napokon som sa rozhodla pre toto:

Porozkladala som si to na posteli a zrazu som na sebe cítila niekoho pohľad

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Porozkladala som si to na posteli a zrazu som na sebe cítila niekoho pohľad.

"Ale, ale, to je teda privítanie," začula som za sebou známy hlas. Otočila som sa a vo dverách stála osoba, ktorú som rozhodne nechcela vidieť....












Jungkook.

Uškŕňal sa od ucha k uchu, opieral sa o zárubňu a pomaly kráčal ku mne. Ruky mi obmotal okolo pásu a mne prešli celým telom zimomriavky.

"Choď do riti," povedala som ako správna bad girl a striasla ho. Rýchlo som ho striasla a začala sa obliekať.

"Ale princezná, nehanbi sa. Určite to nie je posledný krát čo ťa takto vidím, keďže spolu bývame," opäť ten   otravný úškrn.

Už oblečená som išla do kúpeľne, kde som si plánovala dať makeup. Jungkook išiel za mnou a pozorne sledoval ako si vyberám medzi rúžmi.

"Ten červený sa ti hodí viac," povedal a ja som musela uznať, ze má pravdu. Dala som si ho a poslala mu vzdušný bozk.

Jungkook sa usmial a zozadu má objal. "Si krásna."

"Nemysli si, že sa mi tak ľahko dostaneš do nohavičiek," povedala som a naniesla si tmavé tiene. Už len maskaru a som pripravená odísť.

Moja pleť bola prirodzene krásna, jemná a čistá, takze som nič iné ani nepotrebovala. Vzala som batoh, hodila doňho knihy, cigarety, kľúče, telefón a peňaženku a bola pripravená vyraziť.

"Maj sa," provokatívne som ho pobozkala na líce a zamávala mu.

Nasadla som na skate a išla na svoju obľúbenú destináciu, čo bolo najvyššie miesto v našom malom meste. Nikto iný okrem mňa tam nechodil, takze som tam mohla v pokoji premýšľať a čítať.

Cestou som si pustila tú pesničku od Post malone a spomenula si na svoju úlohu zo školy. Užívala som si ako mi vietor strapatil vlasy a tú voľnosť.

Dorazila som tam a sadla si na konár stromu, ktorý tam rástol. Zvrchu som mala výhľad na celé mesto, čo bolo akurát ideálne.

Po príchode som do vyhľadávača naťukala meno Post malone a čakala na výsledky. Avšak nič som nenašla okrem dalších pesničiek, ktoré som si ihneď uložila do playlistu a pustila.

Natrafila som však na jeden zaujímavý link. Takto o mesiac mal mať koncert! Rýchlo som si kúpila lístok a telefón odložila. Vytiahla som z batohu knižku a začítala sa do príbehu, ktorý mi pomohol uniknúť z reality.

Avšak, môj pokoj bol narušený...

Pozrela som sa kto sa o to opovážil a ostala som prekvapená. Čo tu chce ?!

Ahojte, ďalšia časť na svete 😂❤️ prosím zanechajte hviezdičky ale aj odozvu 😔😔 mám pocit že to nikto nečíta, prosím pokial tu nebudú 2 hviezdičky a 10 komentárov nebudem pokračovať 💔💔💔

Láska alebo ložWhere stories live. Discover now