Lucy:
Ráno som sa zobudila na klasický budík, ktorý som nahnevane vypla a pretočila sa na opačnú stranu. Spomenula som si na predošlý deň a posmutnela, no potom som sa zamyslela na môj čas strávený s Jungkookom a hneď som sa lepšie cítila.
"Lucy, si pripravená ísť do školy ?" vošiel do mojej izby Jungkook ako na zavolanie.
"Psychicky či fyzicky ?" opýtala som sa.
"Oboje asi," zasmial sa Jungkook, načo som pokrútila hlavou.
Vybrala som sa ku skrini a premýšľala čo si obliecť, chcela som niečo také, aby Austin žiarlil a ľutoval to, že sa so mnou rozišiel kvôli nejakým rumors, ktoré ani neboli pravdivé. Spoliehala som sa na Jungkooka, že sa mu podarí zistiť kto o mne tieto informácie šíril.
Napokon som sa rozhodla pre niečo takéto:
Bola som si na stopercent istá, že to v ňom vyvolá žiarlivosť a Chloe sa od závisti aj poserie. A to ešte nevedela, čo sa odohralo medzi mnou a jej takzvaným priateľom Jungkookom.
Dneska som zvolila odvážnejší makeup, trebalo predsa...
"Môžeme isť," povedala som po príchode do kuchyne, no potom som si všimla tanier s raňajkami, ktoré očividne spravil Jungkook.
Usmiala som sa naňho, dala si jedno sústo do úst a pozrela sa na hodinky.
"Jungkook! Meškáme!" zvolala som. Za tri minúty nám malo začať vyučovanie.
"To nevadí, odvezieme sa na motorke," povedal s úškrnom.
A tak sa aj stalo, boli sme tam presne za dve minúty a s nami prichádzala ešte väčšina cool kids. Všetci sa pozerali na to, ako si z hlavy dávam dole helmu, moje hnedé vlnité gaštanové vlasy viali vo vetre. No ja som hľadala len jednu osobu. Austina.
Našla som ho ako sedí na schodoch s cigaretou v ruke a prenikavo sa na mňa díva. Venovala som mu jeden prefíkaný úsmev a po boku s Jungkookom sme išli dnu. Chloe len stála s ústami otvorenými dokorán a vôbec nechápala čo sa deje.
"Ahojte," pozdravila som ju aj Austina, keďže boli takmer vedľa seba. Ani jeden ma neodzdravil...
"To je veľmi neslušné," poznamenal Jungkook.
"Nechaj ich, ešte to nepredýchali," zasmiala som sa a on tiež.
"Takže to nebola lož," ozval sa Austin, "naozaj si kurva..."
Opäť som sa zasmiala. "Asi áno, ty to očividne vieš lepšie než ja aj keď si tu literally dva dni aj s cestou."
"Ale tie dva dni ti stačili na to, aby sa so mnou začala vláčiť tak o čo ti ide," povedal.
Chloe sa samozrejme tiež musela zapojiť. "A to len pár dní po tom ako sa rozišla s iným chalanom. Ach Lucy, si nepoučiteľná."
Jungkook sa na ňu provokačne usmial a pred očami všetkých ma pobozkal. Samozrejme, ihneď som spolupracovala nie som predsa nejaká neschopná čaja. Viem, ako to funguje.
"Už ste skončili ? Ostatný by radi išli na hodinu, no bránite nám," ozvala sa nejaká baba, ktorá pravdepodobne nikdy v živote ani len nemala pusu.
"Ešte sme len začali," povedala som a opäť sa vrhla na Jungkooka.
Ľudia nás začali obchádzať, Austin a Chloe boli medzi prvými. Dnešný deň bude ešte veľmi zaujímavý...
ahojte všetci😍😍😍 nová časť na svete, idem rovno písať ďalšiu❤❤❤ dúfam že sa vam pribeh paci lubim vas moc 💕💖😘 dakujem za hviezdicky a komenatre velmi si to vazim 😋🥰
YOU ARE READING
Láska alebo lož
FanfictionLucy je normálne 16 ročné dievča, ktoré miluje skateboardovanie a porušovanie pravidiel. No čo sa stane ak do jej života vstúpi nie jeden ale dokonca dvaja chlapci ? Koho si vyberie ? A ako ovplyvnia jej život ?