6

24 4 22
                                    

Venované hahahanicka 😍❤️ dakujem že čítaš moju knihu ❤️❤️❤️

Keď som ešte v ten istý deň prišla domov, mama už bola preč. Znamenalo to, že ja a Jungkook sme mali cely dom len pre seba... čo on samozrejme využil a zavolal si Chloe.

"Čo tu chce ona ?" Zavrčala som keď som ich načapala ako sa v obývačke muckajú.

"Ale Lucy, nežiarli, aj na teba príde rad," uškrnul sa Jungkook a Chloe mu dala slabú facku a začala sa smiať ako prícvik.

"Pojeb sa!" Ukázala som im prostredník a namierila do izby. Celá som žiarila, bozk s Austinom bol naozaj jak z iného sveta.

Ako na zavolanie mi pipla správa.

Austin: dúfam že si domov dorazila v poriadku!!

Ja: áno neboj sa ❤️❤️

Austin: inak mozem po teba ráno prijst a pôjdeme na skate do školy spolu ?

Ja: budem ta čakať <33

Odložila som telefón a usmievala sa ako idiot. Ešte nikdy má žiaden chlapec neurobil tak šťastnú ako on. A to som mala mnohých, panna som už dávno nebola...

Pri spomienke na Austina mi zašla ruka do nohavičiek a nedokázala som si pomôcť... zobrala som telefón a poslala mu fotku. Bola som si ista, že ho to poteší, ale odpoveď neprichádzala. Zbytok večera som strávila čítaním a potom som išla spať.

Ráno som sa zobudila na hlasne zvonenie budíka, zopakovala som svoju predošlú rutinu a začala hľadať vhodný outfit. Rozhodla som sa pre:

Ale obula som si k tomu čierne vansky a bola som pripravená odísť

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ale obula som si k tomu čierne vansky a bola som pripravená odísť. Vyšla som von kde má už čakal Austin a privítali sme sa bozkom.

Išli sme spolu do školy a ja som bola samozrejme rýchlejšia, keďže som skateovala už mnohé roky. Inštinktívne som si zápalila za čo má Austin pokarhal.

"Prečo to mne zakazuješ keď sám fajčíš ?" Opýtala som sa.

"Pretože ja už som dosť broken ale ty máš ešte šancu to zachrániť," povedal a ja som sa skoro rozplakala.

Dorazili sme do školy a chytili sa za ruky, aby všetci vedeli, že sme spolu. Moj život sa konečne zdal kompletný, bola som so svojou životnou láskou, tešila som sa na koncert svojho obľúbeného interpreta a moja najlepšia kamarátka Ally stála po mojom boku.

Tak som si aspoň myslela...

"Ally!" Zvolala som keď som ju videla ako kráča predo mnou.

Otočila sa a s ňou sa otočili ďalšie tri dievčatá, ktoré som tak veľmi nenávidela. Ktoré sme tak veľmi obe nenávideli a ona sa tu teraz s nimi vláčila!!!

Chloe si prehodila vlasy a škodoradostne sa na mna usmiala. Austin vycítil, že niečo nie je v poriadku a silnejšie mi chytil ruku.

"Ako si mi to mohla urobiť ?!" Zajačala som na ňu a Ally sa len zasmiala.

"A čo si čakala ? Že budem donekonečna v tvojom tieni ? Teraz nastal čas aby som ti ja zničila tvoj život tak ako si ho ty ničila mne celé tie roky!!!" Jej slová má prekvapili.

Ja že by som jej ničila život ? A ako ?!! Tak som sa to spýtala.

"Stále si má zhadzovala!!! Vždy si mala všetkých chlapcov aj tak všetci vieme že si len kurva s každým sa pofľakuješ!!!" A s týmito slovami sa otočila a odišla v sprievode svojich nových kamarátok.

"Lucy..." začal Austin, "je to pravda ?"

"Jasné, že nie! To sú jej výplody, bola zmanipulovaná Chloe!!! Ona ťa určite chcela preto teraz robí scény!"

"No len aby..."

Ahojte 🥰🥰 nová časť je vonku !!🥺❤️ prepáčte že včera nebola mala som toho strašne veľa viete škola a tak 😔😠 ale už som spat 🤩🤩 poprosím vás o hviezdičky a komentariky veľmi má tým potešite❤️❤️

Lubim vás ste najlepsi čitatelia na svete!!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Láska alebo ložWhere stories live. Discover now