Chloe:
Bola som úplne šokovaná z toho čo sa deje. Ja a Jungkook sme predsa stále boli spolu ale on sa ťahal s Lucy!! Keď som vošla do školy, predomnou bol Austin. Rozhodla som sa tuto situáciu využiť.
"Austin!" Zavolala som ho. On sa otočil a pekne sa na mna usmial. "Vy ste sa rozišli?"
Snažila som sa predstierať ľútosť a to sa mi aj perfektne darilo. "Veru, už to medzi nami nejak nefungovalo. A hlavne keď som sa dozvedel, aká Lucy skutočne je."
"Ľudia od ktorých to najmenej čakáme nás najvaic sklamú. Sama som to pocítila, keď som ju videla s Jungkookom... po tom čo sama tvrdila, že nebude jeho trofej. Austin, som zlomená, moje sedce je ako črepiny zrkadla, nevidím zmysel života. Bez Kookieho to jednoducho nemá zmysel," až príliš som sa opustila a Austin má ihneď objal.
"Neboj sa, pride niekto oveľa lepší. Zaslúžiš si oveľa viac ako hentoho idiota, ktorý si mysli, že je lepší než ostatný. Ironia je, že on bol jeden z tých čo tvrdili že Lucy je kurva. A teraz ju určite jebe kdesi v komore," povedal a tým má aj rozosmial.
Utrela som si slzy a tuhšie ho objala. Bolo to veľmi pekne objatie, oveľa hlbšie ako tie čo mi Kookie nútene dával. Možno napokon nebol on ten pravý...
Cely deň sme sa ja a Austin vypravali a po škole sme sa dohodli, že pôjdeme do parku. Keď prišla ta chvíľa, bola som veľmi nadšená a keď sme dorazili, ihneď som si všimla stánku so zmrzlinou.
Austin si ho tiež všimol a keď videl aka som statsna, rozosmial sa. "Prosis si?"
Prikývla som cela šťastná a on mi kúpil dva kopčeky: karamelovu a čučoriedkovú. Sadli sme si na lavičku a len sa vypravali o rôznych veciach.
"Popravde by som sk myslel, že dievča ako ty neje zmrzlinu ale len šalátiky a take srandy," povedal Austin.
"No vidíš," odvetila som.
Potom mi bola zima a Austin si toho všimol tak mi dal svoju mikinu, ktorá bola veľká a veľmi príjemná. Objal má a ja som si položila hlavu na jeho rameno. Užívali sme si prítomnosť toho druhého.
"Mali by sme sa im pomstiť," navrhla som.
"Čo ti ja viem..." váhal Austin ale potom som ho namotala a tak súhlasil.
Premýšľali sme, čo bude najlepšia pomsta ale nič nám nenapadlo. Tak sme sa na to vykašlali. Zatiaľ...
"Už by som asi mala ísť domov, moji rodičia sa budú diviť, že kde toľko som," povedala som a tak sme išli.
Už sme stali pred mojim domom ale ani jednému z nás sa nechcelo lúčiť. Austin pristúpil bližšie a pobozkal má čo som vobec nečakala. Bol to najlepsi kiss v celom mojom živote, v žalúdku som zažívala doslova výbuch.
"Dakujem... za dnešok," vykoktala som a Austin sa pousmieval.
"Aj ja dakujem, si úžasná, oveľa lepšia ako Lucy. Vôbec som nečakal, že budeš takáto milá, lebo vždy ta opisovala ako úplne monštrum. Milujem ťa, Chloe."
"Aj ja teba, Austin!"
Ahojte nová časť na svete prepáčte že taká nudná 😔😔 aj tak dúfam že sa Vám páčila ❤️❤️ strašne vás lubim nuninkovia moji 🥰❤️
YOU ARE READING
Láska alebo lož
FanfictionLucy je normálne 16 ročné dievča, ktoré miluje skateboardovanie a porušovanie pravidiel. No čo sa stane ak do jej života vstúpi nie jeden ale dokonca dvaja chlapci ? Koho si vyberie ? A ako ovplyvnia jej život ?