Vstala a na chvíľu má nechala samého, no potom sa vrátila aj so zošitom, ktorý som si niekoľkokrát všimol v škole.
Ľahla si mi na lap a začala mi z neho čitat a ja som až po chvíľke pochopil, že to sú jej básne. Boli krasne, hlboké, originálne... nemohol som si pomôcť, no začínal som sa zamilovavat.
"Wau, je to naozaj krasne," povedal som a usmial sa, "si veľmi talentovaná."
Lucy sa pousmiala a mali sme dlhy ocny kontakt, ktorý som prerušil tým, že som ju pobozkal.
"Jungkook..." začala, no ja som ju prerušil.
"Prepáč, to asi nebolo vhodné a-"
Opäť sPoJilA naše pery. Wau. Ani som nevedel, ako mám reagovať, bolo to až príliš dokonale.
Odrazu začalo pršať a tak sme boli nútený ísť dovnútra. Nikto nebol doma okrem nás dvoch, preto som sa rozhodol objednať pizzu.
"Stačí nám jedna ?" Opýtal som sa.
Lucy sa začala smiať. "A čo si myslíš, ja nejsom ako iné dievčatá že si dám šalátik, ja zjem celu sama !!"
Zasmial som sa a objednal teda dve. Kým sme na ne čakali, pustil som nám film. Pizza prišla a jeden z nás po ňu musel ísť, čo som bol smaozrejme ja.
Začali sme papať a Lucy bola cela špinavá, no bolo to veľmi zlate. Nezjedla všetko a po chvíľke čo sme zase pozerali film a ona mi ležala na pleci zaspala.
Hladil som ju po vlasoch a premýšľal, či ju mám preniesť do postele. Tak som aj spravil a zakryl ju. Dal som jej pusu na čelo zase a odišiel.
Išiel som do obývačky, kde som upratal, dojedol jej pizzu a dopozeral ten film. Všimol som si, že Lucyin telefón je položený na stole.
Neodolal som.
Nebolo tam však nič zaujímavé, preto som ho vrátil na miesto a otvoril svoju galériu. Bolo tam fotky, ktoré mi Lucy poslala, pravdepodobne omylom.
No boli to nudesky a veľmi pekné, preto som sa nesťažoval. Vyhonil som si nad nimi a v tom sa rozsvietili svetlá. Lucy stala v strede obývačky, ja na mojom telefone boli stále otvorené jej fotky a v ruke som držal svoj dick.
"Ja-" začal som a čakal najhoršiu možnú reakciu, no bol som prijemne prekvapený, keď prišla bližšie a vymenila moju ruku za jej.
Bol to najlepši blowjob aký som kedy dostal, ale nebolo sa čomu diviť. Bola to Lucy, najväčšia badgirl v celom meste.
Keď skončila, len sa usmiala a odišla naspäť do svojej izby. Ostal som vykolajeny, no jedno som vedel naisto.
Už mi viac nešlo len o to ju využiť na sex a aby bola moja trofej. Chcel som aby má milovala tak ako ja ju, aby sme mali pekný vzťah a aby si uvedomila, že ja som laska jej života. Zmenil som sa. Po prvýkrát som sa zamiloval a to len a len kvôli nej. Lucy...
Ahojte 😍😍😍prepáčte že take krátke aj rak ale dúfam že sa Vám časť páčila prosím zqnechajte komentariky aj hviezdičký ❤️❤️lubim vás ❤️🥰
YOU ARE READING
Láska alebo lož
FanfictionLucy je normálne 16 ročné dievča, ktoré miluje skateboardovanie a porušovanie pravidiel. No čo sa stane ak do jej života vstúpi nie jeden ale dokonca dvaja chlapci ? Koho si vyberie ? A ako ovplyvnia jej život ?