3

23 6 15
                                    

Ani som si neuvedomila, že prestávka už dávno skončila. Bola som príliš zažratá do novej knihy, ktorú som začala čítať. Kurva, už meškám 10 minút...

Zobrala som si veci a išla do triedy, kde sa mala hodina konať. Vošla som dnu, všetky oči sa upreli na mňa.

"Mladá dáma, zvonilo už dávno!" Zahriakol má učiteľ. Len som nad tým pokrčila plecami.

"Jebať," povedala som s úsmevom a vyslúžila si tak zborové 'fuha' od spolužiakov.

"Lucy, budem ťa musieť nechať po škole, ak bude toto neslušne správanie pokračovať!" Povedal a ja som prevrátila očami.

Posadila som sa na jediné voľné miesto, ktoré samozrejme muselo byt vedľa Jungkooka. Trochu má to prekvapilo, keďže Chloe bola veľmi žiarlivá, no momentálne bola očividne príliš zamestnaná Austinom.

"Opäť sa stretávame," uškrnul sa a ja som sa posunula čo najviac na kraj ako sa len dalo.

"Daj mi pokoj," odvrkla som, dala si naspäť sluchatka a začítala sa do knihy.

Cítila som Jungkookov pohľad na sebe, no úspešne sa mi ho podarilo ignorovať. Potom mi však položil ruku na stehno...

"Prestaň," zasyčala som a dala ju preč.

"Priznaj si, páči sa ti to, babe," uškrnul sa.

"Nie nepáči," povedala som a len sa modlila, aby hodina konečne skončila...

Moje prosby boli vyslyšané a konečne zazvonilo. Ihneď som bola na odchode s nosom stále v knihe, čo sa mi vypomstilo a zrazila som sa s niekym. Opäť... a opäť s Austinom...

"Dneska ti ide karta," pousmial sa a pozrel sa na moju knihu, "aha ale toto je niečo iné."

"Na vine sú hviezdy, John Green," povedala som a nečakala som, že to bude poznať. Predsa len, nie je to moc populárne...

"To som už čítal, veľmi pekné," odvetil a ja som ostala zase v šoku, "ale Papierové mestá boli lepšie. Inak som prekvapený, že dievča ako ty číta knihy."

To už sme išli vedľa seba po chodbe ku skrinkám. "Dievča ako ja ?" Nadvihla som obočie.

"Bad girl," povedal Austin.

A mal pravdu, som bad girl. Chodím v čiernom, fajčím, pijem, porušujem pravidlá, skateujem... nie som ako ostatné dievčatá, ktoré chodia v ružovom, celé zmachlené na štekloch. Som iná: čítam knihy, píšem básne.

"No vidíš," usmiala som sa, "ani na teba by som nepovedala, že čítaš."

"Som plný prekvapení, ešte o mne nevieš vôbec nič, Lucy," povedal a to už sme boli pri skrinkách. Ako sa ukázalo, mame ich len pár metrov od seba.

"Austin!" Známy piskľavý hlas prerušil našu hlbokú konverzáciu. Samozrejme, že to bola Chloe. "V piatok sa u mňa doma koná obrovská party a si samozrejme pozvaný!"

Austin sa na mňa zadival a ja som len pokrčila plecami. "Môžem si so sebou niekoho vziať?"

Chloe sa zamračila no prikývla. Očividne s ním plánovala stráviť celý večer. "Lucy, pôjdeš?"

Tak ale toto som teda vôbec nečakala. Nemala som však žiadne plány, preto som súhlasila. Austin sa usmial a Chloe sa odpratala.

"Teraz si ju naštval, pravdepodobne sa s tebou chcela celý večer zajebávať," uškrnula som sa.

"No to má smolu," povedal Austin.

Už dávnejšie som sa zaprisahala, že nepodľahnem žiadnemu chlapcovi, maximálne iba sex, no možno bude Austin výnimka...

Ahojte 🤪🤪🤪 tretia časť!!!! Dúfam že sa Vám príbeh páči ❤️❤️❤️ zanechajte hviezdičky a komentare prosím 😂😂❤️ lubim vás ❤️❤️❤️

Láska alebo ložWhere stories live. Discover now