Part 💚❤17

6.7K 521 14
                                    

Zawgyi..
အမည္မေဖာ္တတ္ေတာ့..အခ်စ္
အပိုင္း၁၇

ေ႐ွာင္က်န္အသံၾကားရာသို႔လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ရိေပၚကိုမေတြ႔ရ
ျပတင္ေပါက္အနားအျမန္ေျပးလာကာဟိုဘက္ဒီဘက္ေခ်ာင္းၾကည့္လိုက္ေသာ္လည္ရိေပၚကိုမေတြ႔ရေတာ့ေၾကာင့္..
"သူ႔အခန္းျပန္သြားၿပီးျဖစ္မယ္..''ေျပာကာျပန္အိပ္လိုက္သည္..

ထိုညတြင္ေ႐ွာင္က်န္လဲအိပ္မေပ်ာ္ေပ..႐ုတ္တရက္အသံၾကားလိုက္ေတာ့ေၾကာင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ျပတင္းေပါက္ဖြင့္ဖို႔လုပ္ေနတဲ့ရိေပၚကိုေတြ႔လိုက္ေတာ့ အျမန္ေျပးလာကာေလာ့ဆြဲးခ်လိုက္သည္..
ျပတင္းေပါက္မွန္ကအနက္ေရာင္မို႔လို႔အထဲကသာအျပင္ဘက္ ကိုျမင္ႏိုင္သည္..အျပင္ကေတာ့အထဲဘက္မျမင္ရ...

✂✂✂

မနက္ပိုင္းဆယ္နာရီေက်ာ္ေနၿပီးမို႔လို႔ေ႐ွာင္က်န္မနက္စာစားေနသည္.
အန္တီႀကီးကေကာ္ဖီထည့္ေပးေနစဥ္ အိမ္ဖုန္းျမည္လာေတာ့ေၾကာင့္
အန္တီႀကီးလဲဖုန္းအျမန္ေျပးကိုင္လိုက္သည္..
ဖုန္းခ်ၿပီးအေပၚထပ္အျမန္တက္သြားေတာ့ေၾကာင့္ အန္တီႀကီးရဲ႕ျပာယာခက္ေနတဲ့ပံုကိုၾကည့္ၿပီးေ႐ွာင္က်န္အံျသေနမိသည္..ေ႐ွာင္က်န္အံျသေနလို႔ေတာင္မဆံုးေလွကားဘက္ကအသံၾကားလိုက္ရေတာ့ေၾကာင့္ လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့...

"သခင္ေလးရယ္ ခေလးလဲမဟုတ္ပဲနဲ႔ေခ်ာ္လဲရတယ္လို႔
ေနာက္တစ္ခါေရခ်ိဳးခန္းထဲဝင္ရင္သတိထားပါ..သခင္ႀကီးသိရင္အရမ္းစိတ္ပူေနဦးမယ္..''

"ဟုတ္ကဲ့ပါ...ေနာက္ဆိုဂ႐ုစိုက္ပါ့မယ္...''

အန္တီႀကီးလက္ကိုတြဲးကာ ေထာ့နဲ႔ေထာ့နဲ႔ျဖစ္ေလွကားကေနဆင္းလာတဲ့ရိေပၚ
ညာဘက္ေျခေတာက္တစ္ဖက္ကိုဒူးေခါင္းကေနေျခဖေႏွာက္အထိပတ္ထားတဲ့အျဖဴေရာင္ပတ္တီးကိုျမင္လိုက္ရေတာ့ေ႐ွာင္က်န္လန္႔သြားေလသည္..  ဒါ အန္တီေျပာတဲ့ေရခ်ိဳးအခန္းမွာျဖစ္တာမဟုတ္ဘူးဆိုတာသိေနေတာ့ေၾကာင့္ကို႔လိပ္ျပာေတာင္ကိုမလံုေတာ့ေပ...

အန္တီႀကီးကေ႐ွာင္က်န္အေ႐ွ႕တည့္တည့္ခံုဆြဲးေပးၿပီးရိေပၚကိုထိုင္ေစလိုက္ၿပီးေကာ္ဖီငွဲ႔ေပးကာ ေဆးသြားဝယ္မယ္ဆိုၿပီးအျပင္ထြက္သြားလိုက္သည္..

"အမည္မေဖာ္တတ္ေသာ....အခ်စ္''(completed)Where stories live. Discover now