Part💚❤36

5K 348 43
                                    

Zawgyi..
အမည္မေဖာ္တတ္ေတာ့..အခ်စ္
အပိုင္း၃၆

"မစားခ်င္ဘူး..မစားခ်င္ေတာ့ဘူး...''

မေန႔ကလဲဆန္ျပဳတ္ ဒီေန႔လဲဆန္ျပဳတ္မို႔ေ႐ွာင္က်န္လံုးဝက်ီက်ေနသည္..

"နည္းနည္းစားလိုက္ပါ လိမၼာတယ္္ေလေနာ္.. နည္းနည္းပဲစား..''

မစားခ်င္ပဲအတင္းေကြၽးေနသည္မို႔ေ႐ွာင္က်န္မ်က္ႏွာဆူပုတ္ကာႏႈတ္ခမ္းဆူသြားေလသည္..
"မစားဘူးဆို...''

"နည္းနည္းပဲ အရင္ျမည္းၾကည့္လိုက္ေနာ္...ဒီေန႔အရသာပိုေကာင္းတယ္..''

ထိုအခါမွမ်က္လံုးဝိုင္းေလးနဲ႔ျပန္ၾကည့္လာသည္..
"ဟိ..တစ္ကယ္လား..''

"ေအဆို...ပါစပ္ဟ...

ရိေပၚခြံေကြၽးလိုက္ၿပီးေနာက္..

ဘယ္လိုလဲေကာင္းတယ္မလား..''

ဆန္ျပဳတ္ပါစပ္ထဲဝင္သြားတာနဲ႔ေ႐ွာင္က်န္မ်က္ႏွာမဲ့သြားေလသည္..
ရိေပၚကိုမ်က္ေစာင္းထိုးလိုက္ၿပီးေနာက္ ေစာင္ကိုဆြဲးကာ လွဲလိုက္ၿပီးသူ႔တစ္ကိုယ္လံုးကိုေကာက္ျခံဳလိုက္ေလသည္..

ရိေပၚစိတ္ဆိုးသြားတဲ့ထိုခေလးကိုၾကည့္ၿပီးသေဘာက်စြာရယ္လိုက္ေလသည္..သူေလးစိတ္ဆိုးရင္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလြန္းလို႔ ကိုမွာအသဲယားေနရတာလဲတာဝန္တစ္ခုပင္.. မ်က္ႏွာငယ္ေနတဲ့ဆန္ျပဳတ္ပန္ကန္ကိုၾကည့္ၿပီးရိေပၚအၾကံတစ္ခုရလာေတာ့သည္...ထိုအၾကံက..

ရိေပၚသူျခံဳထားတဲ့ေစာင္ကိုလာဆြဲးေနသည္ၿပီး သူ႔ေခါင္းေပၚသြားသည္မို႔ေ႐ွာင္က်န္စိတ္တိုကာေအာ္ထည့္လိုက္ေတာ့သည္..
"မစားဘူးလို႔ေျပာ####....အြန္.အြန္အြန္...''

႐ုတ္တရက္သူ႔ပါစပ္ကိုလာပိတ္လိုက္တဲ့အရာတစ္ခုေၾကာင့္ ေအာ္သံေတြလဲတစ္ဝက္နဲ႔သာေပ်ာက္႐ွးသြားကုန္သည္..
ႏႈတ္ခမ္းခ်င္းဖိကပ္သြားတဲ့အခ်ိန္မွာ ရိေပၚပါစပ္ထဲကဆန္ျပဳတ္ကိုပိုင္႐ွင္စီလႊဲးေပးလိုက္ၿပီးေနာက္ ထိုဆန္ျပဳတ္သည္ေ႐ွာေ႐ွာ႐ွဴး႐ွဴးနဲ႔ ပိုင္႐ွင္ရဲ႕ဗိုက္စီ အတားအဆီးမဲ့စြာေရာက္သြားေလေတာ့သည္..

မ်က္လံုးကဝိုင္းေလးျဖစ္ ေၾကာင္အမ္ကာသူ႔ကိုၾကည့္ေနတဲ့ခ်စ္ရသူေလးေၾကာင့္ရိေပၚလြန္စြာအသဲယားလာျပန္သည္...

"အမည္မေဖာ္တတ္ေသာ....အခ်စ္''(completed)Where stories live. Discover now