Zawgyi..
အမည္မေဖာ္တတ္ေတာ့..အခ်စ္
အပိုင္း၂၅ေ႐ွာင္က်န္ဆိုတဲ့ငါးႏွစ္အရြယ္ခေလးငယ္ေလးတစ္ေယာက္သည္ေန့တိုင္းလိုလိုအျပစ္႐ွိလဲအ႐ိုက္ခံရမ႐ွိလဲအ႐ိုက္ခံေနရသည္..
ဒီေန႔လဲ သူ႔အေမယြီစီကပိုက္ဆံအိတ္ေပ်ာက္တယ္ဆိုၿပီးသူ႔ကိုတစ္လက္မစာအရြယ္ေလာက္႐ွိတဲ့ဝါးလံုးနဲ႔႐ိုက္ေနျပန္သည္..ခေလးသည္သူ႔အေမကိုလက္အုပ္ခ်ီကာ..
"အေမ..ေတာင္းပန္ပါတယ္..သားနာလို႔ပါ.
သားတစ္ကယ္မခိုးထားပါဘူး..သားအေမ့ပိုက္ဆံအိတ္ကိုလဲမေတြ႔ပါဘူး..''ခေလးေလးေတာင္းပန္ေလ သူ႔အေမယြီစီသည္ေလ်ာ့ေပးပံုမေပၚပိုေတာင္အားထုတ္ကာ႐ိုက္ေနျပန္သည္..
"ဒီအိမ္မွာ မင္ရယ္ ငါရယ္ ငါ့သားရယ္ပဲ႐ွိတာ..မင္မယူရင္ဘယ္ေခြးေကာင္လာယူသြားတာလဲေျပာငါ့ကိုေျပာစမ္း..''
ေျပာရင္းနဲ႔ခေလးနားရြက္ေလးကိုေစာင့္ဆြဲးလိုက္သည္..ခေလးသည္အရမ္းကိုတုန္လႈပ္ကာေၾကာက္ေနေလသည္..ငိုရင္းနဲ႔..
"အကို..အကိုပိုက္ဆံအိတ္ကိုင္ထားတာေတြ႔လိုက္တယ္..''ယြီစီသည္ ေဘးနားကသူ႔သားကိုၾကည့္ၿပီး..
"တစ္ကယ္ပဲမင္ယူထားတာလား..''ထိုအခါေယာင္စီသည္မရဲတရဲေနေတာ့လက္ျဖစ္ ေဘာင္ဘီအိတ္ထဲထိုးထားတဲ့ပိုက္ဆံအိတ္ကိုထုတ္ျပလိုက္သည္..
ယြီစီသည္ဆြဲးထားတဲ့ေ႐ွာင္က်န္နားရြက္ကိုလႊတ္ကာေစာက္တြန္းခ်လိုက္သည္..ထို႔ေနာက္သူ႔သားအနားေလွ်ာက္လာေတာ့ေၾကာင့္
ေယာင္စီသည္မ်က္ရည္ခ်ဴးကာထငိုေလသည္..
"အေမသားကအေမကိုေနာက္တာ..အေမသားကိုမ႐ိုက္ပါနဲ႔ေနာ္..''ယြီစီသည္သူ႔သားေခါင္းေလးပုတ္ၿပီး..
"အေမကဘာလို႔ငါ့သားကို႐ိုက္ရမွာလဲ..လာ ဆိုင္မွာတစ္ခုခုသြားစားၾကမယ္..''သူ႔သားကိုဖက္ထားကာအိမ္အျပင္ထြက္သြားတဲ့လူႏွစ္ဦးကိုၾကည့္ၿပီး
ၾကမ္းျပင္အေပၚလဲက်ေနေတာ့ေ႐ွာင္က်န္ဝမ္းနည္းစြာငိုေန႐ွာေတာ့သည္..
"အေမသားကိုေလအကို႔လိုမ်ိဳးတစ္ခါေလာက္ဖက္ေပးထားလို႔ရမလား..တစ္ခါထဲပါ...''ခေလးေလးေ႐ွာင္က်န္ၾကမ္းျပင္ကေနကုန္းထကာ ေျခေတာက္အေတာ္ေလးနာေနသည္မို႔လို႔မတ္မတ္ေတာင္သိိပ့္မရပ္ႏိုင္ေပ..ေျဖးညႇင္းေနေတာ့ေျခလွမ္းေလးနဲ႔အိမ္အျပင္ဘက္ထြက္ကာ ဝမ္နည္းရင္ထိုင္ငိုေနတတ္တဲ့အိမ္အေ႐ွ႕ကႀကိဳးပဲ့ေနတဲ့ခံုတန္းအေပၚထိုင္လိုက္ေလသည္..ထို႔ေနာက္ပါးျပင္အေပၚကစီးက်ေနတဲ့မ်က္ရည္ကိုသုတ္ၿပီးေကာင္ကင္အေပၚေခါင္းေမာ့ၾကည့္ကာျပံဳးလိုက္ေလသည္..
"ေဖေဖေမေမ..သားမငိုေတာ့ဘူး...ေတြ႔တယ္မလားသားအရင္လိုမငိုေတာ့ဘူး...''
STAI LEGGENDO
"အမည္မေဖာ္တတ္ေသာ....အခ်စ္''(completed)
Fanfictionမဂၤလာပြဲဆင္ႏႊဲးတဲ့ေန႔မွာ ရိေပၚ၏သတို႔သမီးေနရာ ေ႐ွာင္က်န္မထင္မွတ္ပဲေရာက္သြားသည့္အခါမွာေတာ့.. မင်္ဂလာပွဲဆင်နွှဲးတဲ့နေ့မှာ ရိပေါ်၏သတို့သမီးနေရာ ရှောင်ကျန်မထင်မှတ်ပဲရောက်သွားသည့်အခါမှာတော့..