Zawgyi..
အမည္မေဖာ္တတ္ေတာ့..အခ်စ္
အပိုင္း၂၂တစ္ရာသီၿပီးလို႔တစ္ရာသီေျပာင္းသြားၾကတဲ့အခ်ိန္မွာႏွစ္ေဟာင္းလဲကုန္ၿပီးႏွစ္သစ္ေတာင္ေရာက္လာေလၿပီး....
ႏွစ္သစ္ကူးပြဲေတာ့အခ်ိန္မို႔လို႔ရံုးေတြလဲပိတ္ကာရိေပၚနားရက္အ႐ွည္ႀကီးရထားသည္.. ဧည့္ခန္းထဲကဆိုဖာအေပၚမွာထိုင္ေနရင္းေပါင္အေပၚ Lattopတင္ကာအလုပ္စားရင္းေတြစစ္ေနေလသည္..
ထိုအခ်ိန္တြင္အေပၚကေနတိုးညႇင္းေနေတာ့ေျခလွမ္းျဖစ္သူ႔အနားေလ်ွာက္လာကာ ဘာမွမေျပာမဆိုပဲသူထိုင္ေနေတာ့ဆိုဖာေဘးထိုင္ခ်လိုက္ေတာ႔ေ႐ွာင္က်န္...ရိေပၚသူ႔ေဘးနားကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ မ်က္ႏွာခ်ိဳေသြးေလနဲ႔သူ႔ကိုၾကည့္ေနေတာ့ေ႐ွာင္က်န္ေၾကာင့္ရိေပၚအသက္႐ွဴဖို႔ေတာင္မရဲေတာ့ေပ..
ေ႐ွာင္က်န္ရဲ႕ယခုပံုစံသည္ အေမစီကမုန္႔ဖို႔ေတာင္းၿပီးမရလို႔ခြၽဲးေနတဲ့အ႐ုပ္ေလးနဲ႔..
ေန့တိုင္းလိုလိုသူ႔ကိုအျမဲအျမင္မၾကည္ျဖစ္ၿပီးသူအနားကပ္တာေတာင္အျမဲေ႐ွာင္ေနတတ္တဲ့ေကာင္ေလးက အခုသူ႔အနားလာထိုင္ၿပီးစိတ္ေတြလဲျကည္ေနပါလား?..
မဟုတ္မွလြဲးေရာ..တစ္ခုခုကိုၾကံစဥ္ေနျပန္ၿပီးလား?...
ရိေပၚေတြးရင္းနဲ႔သာႀကိဳတင္သက္ျပင္းခ်ေနမိသည္.."ရိေပၚငါ့ေတာင္းဆိုစရာေလး႐ွိလို႔...''
သူ႔ကိုမေျပာပဲအျပင္ခိုးထြက္ရင္ ဖုန္းနဲ႔Lattopသိမ္းမယ္ေျပာထားေတာ့ေၾကာင့္သာခြင့္ေတာင္းေနရျခင္း..."အင္ေျပာေလ..''
"ဒီေန႔ ႏွစ္ကူးပြဲေတာ္ရဲ႕ေနာက္ဆံုးေန႔ေလ..
အဲတာငါ့ေလ်ွာက္လည္ခ်င္လို႔..''"ဘယ္သူနဲ႔လဲ...''
"႐ွင္းဖန္နဲ႔...''
ရိေပၚစကားေျပာေနေပမဲ့လဲအၾကည့္ေတြကLattopထဲကအလုပ္စာမ်က္ႏွာစီသာ..သို႔ေသာ္ေ႐ွာင္က်န္ရဲ႕ ''႐ွင္းဖန္နဲ႔''ဆိုတဲ့စကားေၾကာင့္
ေ႐ွာင္က်န္ဘက္လွည့္ၾကည့္လာေတာ့သည္...အခ်ိန္အေတာ္ၾကာၾကည့္ၿပီးမွ..
"မသြားရဘူး...''ထိုစကားေၾကာင့္ေ႐ွာင္က်န္မ်က္ေမွာင္က်ဳတ္လိုက္သည္..
"ေရမိုးခ်ိဳးၿပီးဆင္းလာခဲ့ငါ့လိုက္ပို႔ေပးမယ္...''
ထိုစကားၾကားေတာ့မွေက်နပ္ေနေတာ့မ်က္ႏွာေလးျပန္ေပၚလာေတာ့သည္..
CZYTASZ
"အမည္မေဖာ္တတ္ေသာ....အခ်စ္''(completed)
Fanfictionမဂၤလာပြဲဆင္ႏႊဲးတဲ့ေန႔မွာ ရိေပၚ၏သတို႔သမီးေနရာ ေ႐ွာင္က်န္မထင္မွတ္ပဲေရာက္သြားသည့္အခါမွာေတာ့.. မင်္ဂလာပွဲဆင်နွှဲးတဲ့နေ့မှာ ရိပေါ်၏သတို့သမီးနေရာ ရှောင်ကျန်မထင်မှတ်ပဲရောက်သွားသည့်အခါမှာတော့..