Part💚❤16

7.1K 495 14
                                    

Zawgyi..
အမည္မေဖာ္တတ္ေတာ့..အခ်စ္
အပိုင္း၁၆

ရိေပၚ ေ႐ွာင္က်န္ကိုသူ႔အနားမွာထိုင္ခိုင္းလိုက္သည္..
ေ႐ွာင္က်န္ကိုျမင္ေတာ့တစ္ဝိုင္းလံုးရိေပၚကိုအားမနာပဲေ႐ွာင္က်န္ကိုငမ္းေနၾကသည္မွာ လူျမင္လို႔မေကာင္း...
ရိေပၚစာပြဲကိုထုကာ"မင္တို႔အေကာင္ေတြမ်က္လံုးျပဳတ္မယ္..''
ေျပာေတာ့မွအားလံုးလဲငမ္းျခင္းအႏုပညာေလးရပ္တန္႔လိုက္ရသည္..

ေ႐ွာင္က်န္နဲ႔ရိေပၚဆိုဖာအလယ္ေလာက္မွာထိုင္ေနသည္မို႔လို႔ ေဘးနားမွာေနရာလြတ္ေနသည္..
ရိေပၚသူငယ္ခ်င္တစ္ေယာက္က...
"ဟာ ဒီမွာထိုင္ရတာၾကတ္လိုက္တာ..''ဆိုၿပီးထိုင္ေနရာမွထကာ
အေ႐ွ႕ခံုကေ႐ွာင္က်န္ေဘးမွာဝင္ထိုင္လိုက္သည္..
ရိေပၚသူ႔ကိုအျမင္မၾကည္ေပမဲ့လဲဘာမွမေျပာေသး..

ခဏၾကာေတာ့ထိုေကာင္ေလးက ေ႐ွာင္က်န္ကိုစကားေျပာခ်င္သလိုလိုဘာလိုလိုနဲ႔ အနားကပ္လာေတာ့ေၾကာင့္ ရိေပၚကေ႐ွာင္က်န္ကိုသူနဲ႔ကပ္ေအာင္အတင္းဖက္ကာ..
"မင္တိုးလာရင္ ငါ့ထထိုးမွာ..''

ရိေပၚပံုမွန္ဒီလိုစကားေတြနဲ႔စေနာက္ေနၾကဆိုေပမဲ့လဲ အခုပံုမွန္လိုမဟုတ္ပဲ တစ္ကယ္ပဲထထိုးေတာ့မယ့္ပံုေပါက္ေနေတာ့ေၾကာင့္..
"Ok..ok ငါ့ဒီမွာပဲထိုင္ေတာ့မယ္.. ''
ေျပာၿပီးဆိုဖာေတာင့္မွာထိုင္လိုက္သည္..

ရိေပၚရဲ႕ေတာ္ေတာ္ျဖစ္ေနပံုကိုၾကည့္ၿပီး အားလံုးလဲ တဟားဟားနဲ႔စတင္ေအာ္ရယ္ေလေတာ့သည္..

ရိေပၚမ်က္ေစာင္းထိုးကာ..
"မင္တို႔ဘာရယ္ေနၾကတာလဲ...''

"ဝမ္ရိေပၚ..ဝမ္ရိေပၚ မင္ကငါ့တို႔သိထားတဲ့ဝမ္ရိေပၚအစစ္မွဟုတ္ရဲ႕လား...
မင္အဲေလာက္အထိဟန္ေဆာင္ေကာင္းေနစရာမလိုပါဘူးကြာ..''

"ငါ့ပံုစံကအဲလိုျဖစ္ေနလို႔လား..?''

ရိေပၚရဲ႕ထိုအေမးေၾကာင့္အားလံုးလဲေၾကာင္ကုန္ၾကသည္...

"မင္ ကို႔ကိုကိုယ္ေတာင္ဘာျဖစ္ေနမွန္းမသိေတာ့ဘူးလားကြာ..
မဟုတ္မွလြဲးေရာ ေရခဲတံုးႏွလံုးသားႀကီးကအရည္ေပ်ာ္သြားတာမ်ားလား..''

ထိုလူရဲ႕စေနာက္စကားေၾကာင့္အားလံုးလဲထရယ္ၾကျပန္ေရာ..
ေ႐ွာင္က်န္ကေတာ့ ဟိုလူကိုၾကည့္လိုက္ဒီလူကိုၾကည့္လိုက္နဲ႔ဆြံအ..

"အမည္မေဖာ္တတ္ေသာ....အခ်စ္''(completed)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant