Part 💚❤26

5.2K 408 16
                                    

Zawgyi..
အမည္မေဖာ္တတ္ေတာ့..အခ်စ္
အပိုင္း၂၆

"ေဒါက္..ေဒါက္...ေဖေဖေမေမ..ေဒါက္ေဒါက္ေဒါက္..''

႐ွင္းဖန္သည္ေလွကားကေနအျမန္ေျပးတက္လာကာသူ႔အေဖနဲ႔အေမအခန္းတံခါးကိုအဆက္မျပက္ေခါက္ေနေလသည္..အခုအခ်ိန္အားျဖစ္မနက္သံုးနာရီပဲ႐ွိေသးသည္မို႔လို႔႐ွင္းဖန္ရဲ႕အေဖေရာအေမေရာလန္႔သြားရသည္..႐ွင္းဖန္အေမတံခါးဖြင့္ေပးလိုက္ေတာ့႐ွင္းဖန္သည္သူ႔အေမလက္ကိုဆြဲးၿပီးသူလဲအေလာတႀကီးေျပးလာသည္မို႔လို႔အေတာ္ေလးေမာဟိုက္ေနသည္..
"အေမ..အေမ..ေ႐ွာင္က်န္..ေ႐ွာင္က်န္ကိုေခၚလို႔မရေတာ့ဘူး..လုပ္ပါဦး..''

"သူအိပ္ေပ်ာ္သြားလို႔ေနမွာပါသားရယ္...''

"မဟုတ္ဘူးအေမ..သားအၾကာႀကီးေခၚေနတာသူမႏိုးဘူး..သားတုတ္ေသးေသးတစ္ခုယူၿပီးသူ႔ကိုပစ္လိုက္တာလဲသူမႏိုးဘူး..ေနာက္ၿပီးဘာေတြေျပာေနမွန္းလဲမသိဘူး..''

႐ွင္းဖန္အေမလဲလန္႔သြားေလသည္..သူ႔ေယာက္က်ားကိုၾကည့္ၿပီး
"ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ..အကိုသြားၾကည့္ၾကရေအာင္း..''

သားအဖသံုးေယာက္သည္အေလာတႀကီးေျပးဆင္းသြားၾကသည္..
အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္ ႐ွင္းဖန္အေဖနဲ႔အေမလဲတစ္ေရးမွမအိပ္ရေသးေပ..ညေနကတည္းကေ႐ွာင္က်န္ငိုအသံၾကားေတာ့စိတ္မေကာင္းသလို အရမ္းလဲစိတ္ပူေနမိသည္..ေ႐ွာင္က်န္အိမ္အျပင္မွာငိုေနတာလဲေတြ႔သည္ သို႔ေသာ္ ထိုအခ်ိန္မွာေ႐ွာင္က်န္ကိုသြားေခၚလိုက္လို႔သူ႔အေမသိသြားရင္ေ႐ွာင္က်န္အတြက္ဒီထက္ဆိုးသြားမွာလဲေၾကာက္သည္..

.......

ျခံေအာက္ေရာက္လာေတာ့ ေျမႀကီးအေပၚမွာက်ံဳ႕က်ံဳ႕ေလးအိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ေ႐ွာင္က်န္ကိုေတြ႔လိုက္ရသည္..႐ွင္းဖန္အေဖသည္ အုတ္တံတိုင္းကေနေက်ာ္တက္သြားၿပီး ေ႐ွာင္က်န္ကိုယ္ကိုကိုင္လိုက္ေတာ့လန္႔သြားေလသည္..
"ခေလးေတာ္ေတာ္အဖ်ားတက္ေနတာပဲ..ေဆးရံုပို႔မွရမယ္..''

႐ွင္းဖန္အေဖသည္ေ႐ွာင္က်န္ကိုေပြ႔ခ်ီၿပီး ယြီစီကျခံတံခါးေတာ့ခတ္ထားသည္မို့လ့ို အုတ္တံတိုင္းအေပၚကေနသူ႔မိန္မစီကိုလက္လႊဲးေပးလိုက္သည္..
ထို႔ေနာက္ ဒီအခ်ိန္ကားမ႐ွိေတာ့ေၾကာင့္ ႐ွင္းဖန္အေဖေ႐ွာင္က်န္ကိုေပြခ်ီထားရင္ေဆးရံုသို႔ေျပးလာၾကသည္..
ေ႐ွာင္က်န္သည္တစ္လမ္းလံုးမွာလဲ ႐ွင္းဖန္အေဖကိုသူ႔အေမထင္ၿပီး
"အေမ..မ႐ိုက္ပါနဲ႔ေတာ့..နာတယ္...ေတာင္းပန္ပါတယ္..မ႐ိုက္ပါနဲ႔ေတာ့..''ဆိုၿပီးေယာင္ေနေလသည္..

"အမည္မေဖာ္တတ္ေသာ....အခ်စ္''(completed)Where stories live. Discover now