Zawgyi..
အမည္မေဖာ္တတ္ေတာ့..အခ်စ္
အပိုင္း၂၄"ေဒါက္...ေဒါက္..''
"ဝင္လာခဲ့...''
ရိေပၚရဲ႕အမိန္႔ေပးသံအဆံုးမွာေကာင္မေလးတစ္ေယာက္သည္Lattopကိုပိုက္ကာဝင္လာသည္...
ထို႔ေနာက္ပိုက္ထားတဲLattopကိုရိေပၚအေ႐ွ႕ကစာပြဲမွာခ်ေပးၿပီး.."CEO ေတြ႔ဆံုပြဲးကအကုန္စီစဥ္ၿပီးပါျပီး..ညေန4နာရီပါ...''
"အင္သိၿပီး...''
"ကားျပင္ေပးထားရမလားCEO..''
ရိေပၚမွန္နံရံကေနတစ္ဆင့္ပတ္ဝန္က်င္အျပင္ဘက္ကိုတစ္ခ်က္လွည့္ၾကည့္လိုက္ၿပီးစိတ္ထဲေရရြတ္လိုက္မိသည္..
'ဘာလို႔ဒီေလာက္အထိပိတ္ၾကပ္ေနတာလဲ..'
စိတ္ျမန္သည္မို႔လို႔လမ္းပိတ္ေနရင္ကိုယ္တိုင္မေမာင္းခ်င္ေပ...
"အင္ျပင္ထားလိုက္...''"ဟုတ္ကဲ့ခြင့္ျပဳပါဦး...''
ထိုေကာင္မေလးသည္ ညေနအတြက္ဧည့္သည္နဲ႔ေတြ႔ဆံုပြဲနဲ႔ညစာစားပြဲအတြက္လိုအပ္တာေလးျပင္ဆင္ေပးၿပီးကားစီစဥ္ေပးဖို႔အျပင္ထြက္သြားေလေတာ့သည္..
............
ခဏအၾကာေတာ့ေကာင္မေလးျပန္ဝင္လာျပန္သည္..
"CEOအဆင္သင့္ျဖစ္ပါၿပီး..''"Okသြားမယ္...''
ရိေပၚအခန္းထဲကထြက္သြားေတာ့ထိုေကာင္မေလးလဲဖိုင္ထည့္ထားတဲ့အိတ္ကိုဆြဲးကာအေနာက္ကလိုက္လာခဲ့သည္..
Complayအေ႐ွ႕မွာအဆင့္သင့္ေစာင့္ေနတဲ့ကားအေနာက္ခန္းကိုထိုေကာင္မေလးတံခါးဖြင့္ေပးၿပီးေတာ့ရိေပၚလဲကားထဲဝင္ထိုင္ကာ
ကားလဲComplayကေနထြက္ခြါလာေတာ့သည္..တစ္လမ္းလံုးမွာလဲကားေတြၾကပ္ပိတ္ေနသလို လမ္းေဘးေတြမွာသာမက ေနရာတိုင္းျမင္ကြင္းတိုင္းမွာလဲအတြဲးေတြကိုယ္စီျဖစ္ျပည့္နက္ေနၾကသည္ကိုျမင္ေတာ့ရိေပၚအားက်ေနတာလဲမဟုတ္ေလွာင္ေနတာလဲမဟုတ္တဲ့အျပံဳးတစ္ခုထြက္ေပၚလာေတာ့သည္..
"ဘာေန႔ေတြမို႔လို႔အတြဲးေတြႀကီးေတြ႕ေနရတာလဲ..''
ရိေပၚစိတ္ထဲမ႐ွိပဲတိုးတိုးေလးေျပာထြက္လာေပမဲ့ driverဦးေလးႀကီးၾကားေတာ့လွည့္ၾကည့္လာသည္.."Sir ဒီေန႔ဘာေန႔လဲတစ္ကယ္မသိတာလား..''
ထိုအေမးေၾကာင့္ရိေပၚမ်က္ေမွာင္က်ဳတ္မိသည္..complay ceoတစ္ေယာက္ကဒီေန႔ဘာေန႔လဲမသိစရာလား...
"ေဖေဖာ္ဝါရီလရဲ႕ 14ရက္ေန႔...''
BINABASA MO ANG
"အမည္မေဖာ္တတ္ေသာ....အခ်စ္''(completed)
Fanfictionမဂၤလာပြဲဆင္ႏႊဲးတဲ့ေန႔မွာ ရိေပၚ၏သတို႔သမီးေနရာ ေ႐ွာင္က်န္မထင္မွတ္ပဲေရာက္သြားသည့္အခါမွာေတာ့.. မင်္ဂလာပွဲဆင်နွှဲးတဲ့နေ့မှာ ရိပေါ်၏သတို့သမီးနေရာ ရှောင်ကျန်မထင်မှတ်ပဲရောက်သွားသည့်အခါမှာတော့..