Zawgyi..
အမည္မေဖာ္တတ္ေတာ့..အခ်စ္
အပိုင္း၂၉ေနသည္လဲတစ္ျဖည္းျဖည္းနဲ႔ေစာင္းသြားကာေပ်ာက္ကြယ္လုနီးပါးျဖစ္ေနၿပီး..ေလွွ်ာက္လည္ၾကမည္မို႔လို႔ေ႐ွာင္က်န္ဒူးေကာင္းေလာက္ဂ်င္းေဘာင္ဘီအျဖဴေရာင္ေလးနဲ႔အနက္ေရာင္႐ႈပ္အပြဝတ္ဆင္ထားၿပီးေအာက္ထပ္ဆင္းလာေတာ့ ေအာက္မွာထိုင္ေစာင့္ေနေတာ့ရိေပၚသည္ေ႐ွာင္က်န္အဝတ္အစားေတြေတြ႔ၿပီးျပန္လဲခိုင္းလိုက္သည္..
"ေဘာင္းဘီ႐ွည္နဲ႔ အျပင္မွာအေႏြးထည္ထပ္ဝတ္လာခဲ့...''
ရိေပၚသည္လဲ အထဲမွာ႐ႈပ္အျဖဴေရာင္ကိုဂ်င္အနက္ေရာင္အေႏြးထည္ထပ္ဝတ္ကာအနက္ေရာင္ဂ်င္ေဘာင္ဘီ႐ွည္နဲ႔ဝတ္ဆင္ထားသည္မွာအေတာ္ေလးၾကည့္ေကာင္းေနသည္..ေ႐ွာင္က်န္ဝတ္ဆံုေတာ့ခေလးတစ္ေယာက္သာသာျဖစ္ေနသည္..သူႀကိဳက္တဲ့ဝတ္ဆံုေလးဝတ္လာၿပီးသြားျပန္လဲရဦးမွာမို႔လို႔စိတ္အနည္းငယ္တိုေနသည္..
ခဏၾကာေတာ့ျပန္ဆင္းလာၿပီး..ဂ်င္ေဘာင္ဘီ႐ွည္ဝတ္လာေပမဲ့လဲ အေႏြးထည္လက္႐ွည္ေတာ့ပါမလာခဲ့....ရိေပၚေ႐ွာင္က်န္ကိုအစကေနအဆံုးအထိၾကည့္ၿပီး..
"အေႏြးထည္ေရာ...''"မယူေတာ့ဘူး..ဒီေလာက္ပူေနတာ...''
"သေဘာပဲ...''
ရိေပၚေျပာၿပီးဆိုဖာအေပၚတင္ထားတဲ့အိတ္နဲ႔ထည့္ထားနဲ႔စကၠဴဖါတစ္ခုကိုေ႐ွာင္က်န္စီကမ္းေပးလိုက္သည္..."ဒါစီးလိုက္..''
ေ႐ွာင္က်န္ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့သူအရမ္းႀကိဳက္တဲ့ ဘြတ္ဖိနပ္Gucci brandျဖစ္ၿပီးဖိနပ္ထဲမွာလဲ GUCCIဆိုတဲ့စားလံုးေလးပါေနသည္..
"ေက်းဇူးပဲေနာ္..''"မလိုပါဘူး..မင္းႀကိဳက္ရဲ႕လားေတာ့မသိဘူးစီးၾကည့္လိုက္...ၿပီးရင္အိမ္ေ႐ွ႕ထြက္ခဲ့...''
ေ႐ွာင္က်န္စီးလိုက္ေတာ့ေျခေတာက္နဲ႔ကြက္တိျဖစ္ေနၿပီး သူေျခေတာက္နဲ႔အေတာ္ေလးလိုက္သည္..ထို႔ေနာက္အိမ္အျပင္ထြက္လာေတာ့ရိေပၚကိုမေတြ႔ရသလိုထုတ္ထားတဲ့ကားလဲမ႐ွိေတာ့ေၾကာင့္ လိုက္႐ွာၾကည့္ေနမိသည္..
ခဏၾကာေတာ့ ''ဘြမ္..ဘြမ္း''ဆိုတဲ့အသံနဲ႔အတူ ဂိုးေထာင္ထဲကထြက္လာတဲ့ Yamaha R6 အျပာေရာင္ဆိုင္ကယ္တစ္စီးသည္ေ႐ွာင္က်န္အေ႐ွ႕လာရပ္လိုက္ေတာ့ ေ႐ွာင္က်န္အံျသကာဆိုင္ကယ္ကိုအနည္းငယ္ေၾကာင္ၾကည့္ေနမိသည္..
YOU ARE READING
"အမည္မေဖာ္တတ္ေသာ....အခ်စ္''(completed)
Fanfictionမဂၤလာပြဲဆင္ႏႊဲးတဲ့ေန႔မွာ ရိေပၚ၏သတို႔သမီးေနရာ ေ႐ွာင္က်န္မထင္မွတ္ပဲေရာက္သြားသည့္အခါမွာေတာ့.. မင်္ဂလာပွဲဆင်နွှဲးတဲ့နေ့မှာ ရိပေါ်၏သတို့သမီးနေရာ ရှောင်ကျန်မထင်မှတ်ပဲရောက်သွားသည့်အခါမှာတော့..