Micuțul Magnus avea acum cinci ani. Începuse inițierea pentru a deveni următorul „Omag nocturn".
- Și... Nu am apucat niciodată să vorbim despre acea fată pe care ai omorât-o...
- Ea, împreună cu tatăl său, făceau trafic de carne vie cu fete. Ea le ademenea. Fiecare fată care refuza sau încerca să se opună era supusă unor chinui groaznice.
- Bietele fete.- Haide să nu mai dezgropăm trecutul, să ne focusăm pe ce avem acum de făcut...
- Cum se descurcă?
- Binișor, e la început încă. Eric cum este? A mai reluat legătura cu familia sa?
- Nu, nu am mai făcut asta, răspunde pe un ton jos cineva din spatele său.
- Bună, Eric! Îmi pare rău să aud asta...
- Nu regret absolut nimic. M-au mințit ani de zile, iar atunci când am cerut explicații tot eu am fost cel care trebuia să-și revizuiască atitudinea.
- Doamne, când am devenit prietene știam că viața mea va deveni mai interesantă, dar chiar atât de interesantă – nu!
- Nici măcar eu nu știam, râse Nyx.- Ce pot spune, ești o fată specială cu o familie specială.
___________________________________________________________
Nyx și Eric, au închis, într-un final, cazul pe baza „lipsei abundente de probe". Micul Magnus a dus mai departe tradiția, mândru de ceea ce poate face.
Roda s-a căsătorit doi ani mai târziu cu un prieten de-al lui Eric.Problemele au început atunci când Mangus a ajuns în școala generală, iar personalitatea lui începea să se formeze, ghidată și de anturajele din jurul său.
SFÂRȘIT
CITEȘTI
Omagul nocturn
General FictionVisele nu au întotdeauna o însemnătate, însă în cazul lui Nyx, fiecare vis este realitate pură.