IX

0 0 0
                                    

- Cum dorești să petreci această primă zi de „nou-nouță"?
- Nu știu... Surpinde-mă!
- Diseară la opt să fii gata, o să fiu în fața casei să te iau. Să te îmbraci frumos.
Pregătirile erau în toi... După două luni de recuperare, putea să poarte absolut tot ce-și dorea: de la papuci de casă la pantofi eleganți cu toc înalt.
- Am ajuns, ești gata?
- Da, acum cobor.

Rochia mulată, de culoarea funzelor de brad se potrivea perfect pe corupul ei parcă tras prin inel. Părul său ca de foc părea să ardă rochia și tot ce se afla în jur.

- Arăți superb, spuse, apoi îi deschide portiera.
- Mulțumesc!
Luminile ce îmbrăcau încăperea, ofascinau pe Nyx.
„Stele...Peste tot doar stele. Sublim."
-Observ că te încântă localul. Mă bucur.
-Este sublim. Totul este atât de magic, mă simt înconjurată de stele, de parcăaș pluti printre galaxii.
- Mă gândeam că îți va plăcea.
Auluat cina, au râs, au depănat amintiri din sertarul Nu-dezvălui-niciodată și,în principiu, s-au simțit bine.
-Aș vrea să te întreb ceva.
Profundsurpinsă și amuzată totodată de limbajul și seriozitatea de care Eric dădeadovadă în acele momente, aprobă.
-Nyx Wolfsbane, în această zi de 17.01.2017, rosti așezându-se în genunchi îțispun că dorința mea este ca tu să fii soția mea. Îmi poți, rogu-te, împlinidorința?
Nyx izbucni în lacrimi. Nu știa cesă spună sau cum să reacționeze. Printre lacrimi, cu vocea înecată, spuse da pecât de sincer, pe atât de vocal.


Omagul nocturnUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum