Találkozás egy vámpírral

980 41 0
                                    

Ahogy egyre közelebb lépkedtem a földön fekvő fiúhoz, a szívem egyre csak hevesebben vert. A hátamon egy gyors szellőcskét éreztem, ami felkúszott egészen a tarkómig és távozott a pulcsim nyakánál. Már csak 2 és fél méter lehetett köztünk, amikor határozottan próbáltam megszólalni.

-Esküdj meg, hogy nem fogsz bántani!- a mondat végére elgyengült a hangom, de folytattam- felveszem ezt a kapát-mutattam a sarokban heverő eszközre-, hogy meg tudjam magam védeni.-majd odasétáltam és lassan felemeltem...-most pedig mond el ki vagy te!

A férfi próbált felegyenesedni, mire felé szegeztem a kapát, ő pedig megszólalt.

-Nem foglak bántani, esküszöm.-nyöszörögte- de ha őszinte leszek veled, és elmondom az igazat, el fogsz menekülni, és itt hagysz meghalni. Szóval szépen kérlek, nyújtsd ide a karod, hogy ihassak belőled, utána minden kérdésedre válaszolok.- mondta a fiú határozottan. Akárki is volt, biztosan volt hatalma. Ezt a kisugárzásából, és a beszéd stílusából gondolom. Én kevésbé határozottan nyitottam a szám egy kérdésre, majd visszacsuktam. Ez az ember egy vámpír??? És ha igen? Megesküdött, hogy nem fog bántani, hihetek neki? Vámpírok valóban léteznek? Ha ez egy film lenne, mit tenne a főszereplő? Elmenekülne segítséget kiabálva, vagy odanyújtaná a karját, hogy meglássa mi történik. Lehet, hogy belém nem szorult annyi túlélési ösztön, az is lehet, hogy csak a kíváncsiság vezérel, de tudni akartam mi következik. Mélyen a szemébe néztem, majd le a kezemre. Levettem a kabátomat, amit a szék támlájára tettem, és felhúztam a szürke pulcsim ujját. Egy pillanat alatt lejátszódott, hogy mi fog most pontosan történni. Ezután óvatosan odanyújtottam az állítólagos vámpírnak a jobb kezem. Ő a szemembe nézett, biccentett egyet a fejével, majd a jobb kezével megfogta a karom, a bal kezét pedig a derekam köré csavarta és közelebb húzott. Kinyitotta a száját, mire megjelent a két szemfoga helyén, két jóval élesebb és hosszabb fog, amelyekkel a csuklómba harapott. Tisztán éreztem, ahogy a vér kiáramlik a testemből, egyenesen a vámpír szájába...

Gyilkosomba szeretveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora