±10±

76 3 1
                                    

Dobra, to jest ten moment na który większość z was czekała. Tak dobrze myślicie, ale i tak zachęcam przeczytać.

Nie piłem dużo tego wieczoru z Izą. Ale gdy już oboje nie chcieliśmy tańczyć to zaproponowała.

- może pójdziemy do mnie Michał? - zapytała poprawiając włosy
- jasne, chodź

Powiedzieliśmy Marcinowi tylko o tym, że już wracamy do domu. W sumie chyba i tak niezbyt go to obchodziło w tym momencie. Ale dobra. Oboje wyszliśmy i poszliśmy naprawę wolnym spacerkiem. Powiem wam, że Warszawa w nocy jest jeszcze piękniejsza. Wyjątkowo cicho było, jedynie mogliśmy usłyszeć szelest liści, oraz nasze kroki. Po pewnym czasie Iza bardziej się do mnie przysuneła i złapała za rękę. Przez chwilę nie wiedziałem jak zareagować. W ostateczności lekko ścisnąłem jej dłoń, czułem dosłownie jak się uśmiecha. Po chwili ciszy powiedziała.

- wiesz co? Cieszę sie, że cię poznałam. I że to właśnie z tobą wychodzę z tej imprezy
- też się bardzo z tego cieszę, nawet nie wiesz jak bardzo - odpowiedziałem z bananem na buzi

Nie wiem kiedy i jak, ale nasze usta się spotkały. I szczerze było to zajebiste uczucie. Przyglądała mi się chwilkę, przytuliła i zaprowadziła do swojego mieszkania. Gdzie zaczęło się niewinnie, zaproponowała coś ciepłego do picia i ciasto. Ale mnie chyba poniosło. Znaczy, nie opierała się, ale wolałem chyba zająć się czułościami w jej kierunku. Więc zamiast w kuchni przy herbacie, skończyło się w sypialni na łóżku. Gdy się położyła, pochyliłem się nad nią, ale jednak lekko procenty działają. Zaczęliśmy się śmiać, nie wiadomo z czego. Poprawiła mi włosy i popatrzyła w oczy. Znowu to robi, w sumie też to często robię. Patrzę głęboko w oczy każdemu z kim gadam bądź przebywam, pokazując przy tym szacunek do niej. Czy tutaj też to było jako szacunek? Zauroczenie? Czy może coś jeszcze więcej. Po chwili pocałowała mnie, i na tym się nie skończyło. Większość powinna wiedzieć co się zadziało. A przez to, że dużo osób to młodzież niestety nie będę opisywał co jak się działo. Na pewno nie teraz. Cała noc była ciekawa, pełna wrażeń.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 26, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Bo Życie Takie JestOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz