Jackson dan Jinyoung pergi berjoging pagi itu, dan Jackson bertindak untuk joging terbalik kerana ingin menghadap Jinyoung. Nasib baik taman rekreasi tersebut tidak ramai orang, jadi Jackson tidak ada masalah untuk berbuat demikian. Jackson kelihatan begitu semangat memberi penjelasan dan Jinyoung hanya mendengar dengan tekun sehinggalah dia berhenti berjoging tiba-tiba, membuatkan Jackson turut berhenti.
"Aku tak rasa aku boleh buatlah, Jack. Aku rasa Yeonsoo tu tak sedar pun kewujudan aku" kata Jinyoung antara nafasnya yang tercungap-cungap dan dia menonggang botol airnya yang dipegang dari tadi. Jackson turut tercungap-cungap kepenatan, dan dia bertindak mendiamkan diri untuk mengawal nafas.
"Yah" panggil Jackson selepas nafasnya berjaya dikawal dan Jinyoung masih lagi meneguk minumannya. Jackson tidak menunggu jawapan Jinyoung apabila dia menyambung kata-katanya.
"Yeonsoo dah ada boyfriend baru"
Jinyoung terus tersedak airnya, sedikit tersembur dan dia terus mengelapnya sambil memandang Jackson dengan muka terkejut. "Mwoh?! Siapa?!"
Jackson menghampiri Jinyoung sambil dia mengeluarkan telefonnya dari dalam poket telefon di lengannya. Dia membuka telefonnya dan membuka galeri di mana dia menyimpan gambar teman lelaki Yeonsoo yang baru. Dia menghulurkan telefonnya kepada Jinyoung untuk Jinyoung lihat gambar lelaki tersebut.
"Lim Jaebeom, budak universiti lain. Dia DJ dekat Octagon (night club dekat Seoul). Worse tea, aku rasa Yeonsoo dah date mamat ni dari first year lagi. That means dia duakan kau dengan mamat ni" terang Jackson sambil Jinyoung terkejut melihat satu demi satu gambar jejaka bernama Jaebeom tersebut.
YOU ARE READING
[C] Sweet Revenge | Got7 JinSon Malay Fanfic
Fanfic"Wang gae!" "Park gae!" Length : 12 Chapters (Completed) Genre : Humor, Friendship Cast : Got7 Jinyoung, Got7 Jackson, OC Yeonsoo, Got7 members as cameo Start : 2 May 2020 End : 19 May 2020