10 év múlva

80 3 1
                                    

1912 január 1. Az embereket már két éve tartja fogva egy érzés, hogy közeleg a háború. A béke túl nagy, a gazdaság tökéletes. Ami akkor virágos rét az lassan már csak egy vértől sáros fűtlen mocsár. Ennek ellenére továbbra csak egy gondolatnak tartják, semmi többnek. A télből tavasz lesz a tervből erős vár, de ez esetben inkább egy hatalmas, és csodás hajó. A TITANIC. Mr. és Mrs. Hillton jegyet váltottak eme úszó palotára. Az első osztály luxusát szerették volna élvezni és most meg tehetik. Betti egy egész világra kiterjedő járvány ideje alatt végzett munkájáért jutalmat kapott nem kevesebb mint 10000 fontot. Főorvos lett az Angol Királyi Korházban. Michael egy természet tudományi vizsgálat alatt olajat talált Észak Írországban, és meggazdagodott. Májusban ünneplik a hatodik házassági évfordulójukat. A Stanford család nem akart hajózni, pedig meg tehették volna. Baljós álmaik voltak arról ahogy ez a nagy hajó elsüllyedt, így ők ki akartak maradni ebből. Hilltonék viszont össze dobták vagyonukat és meg is vették az első osztályra szóló jegyet. El is mentek 1912 április  14-én Southhamtomba hogy elutazhassanak Amerikába és hogy ott le is telepedhessenek. Nem tudtak. A Titanic elsüllyedt Hilltonékkal együtt. Betti 1 évig gyászolt nevelő szülei miatt. A gyászt öröm követte. Az éjszaka hidegét felváltotta a nappal melege, mert Betti életet adhatott Május 14-én első gyermeküknek, Steve-nek.

A sorsWhere stories live. Discover now