5:Sende Beni Zamanla Tanırsın

18 7 80
                                    

Güneş'ten
Nasıl uykusuzsam artık uyandığımda karanlık çökmüştü. Yatağın içinde oyalanırken uyumadan önce şarja taktığım telefonum aklıma geldi. Yatağımın üstünden uzanıp komidinin üstünde duran telefonumu elime aldım
Evet yatağın hemen yanında komidinin üstünde priz vardı. Biliyorum seçilmiş kişiyim herkese nasip olmaz böylesi. Telefonun ekranını açınca sadece tek kişiden yirmi dört mesajın olduğunu gördüm kim olduğunu tahmin etmek zor değildi tabii ki Defne. Hesap sorma içerikli bir sürü mesajla tehditler savuruyordu. Benim manyak kardeşim. Mesajlara cevap vermeye üşendiğim için direk Defneyi aramayı tercih ettim.

Arızalım aranıyor
D: Lan gerizekalııı!! Bu saate kadar nerdesin sen mal?

Fazla yüksek olan bu sesle kulak sağlığım için telefonu kulağımdan uzaklaştırdım. Sesi kesilince de telefonu tekrar kulağıma getirerek:

- Çok konuşmada hemen bize gel burada anlatırım ben sana her şeyi
diyerek konuşmasına izin vermeden telefonu suratına kapattım. Büyük ihtimalle geldiğinde başımda saç bırakmayacaktı. Kısa bir süre sonra zil çalınca zaten yakın olan evlerimizden Defne'nin artı olarak buraya uçarak geldiğini anladım. Emir kapıyı açmış olacak ki kısa bir süre sonra da benim odama varmıştı deli kız. Düşündüğümün aksine sakin bir sesle

- Şimdi bana ne var ne yok herşeyi anlatıyorsun güneş

Bu sakinliğine şaşırmıştım. Bende daha çok sinirlendirmeden her şeyi noktası virgülüne kadar anlattım. Anlattıklarıma bayağı şaşırmış aynı zamanda da batur ve ezgiye de bir sürü küfürler yağdırmıştı. Akşam yemeği vakti olunca da defne beni yanlız bırakmak istememiş ve geceyi bizde geçirmeye karar vermişti. Gece geç saatlere kadar dedikodu yapıp en sonunda ise annemin saldırışına uğrayıp yatağa girmiştik. Defne ve ben yatağım büyük olduğundan rahatlıkla sığmıştık. Sabah yine annemin cırlayışıyla uyandım. Defne kalkıp banyoya doğru ilerleyince sıra bana gelene kadar telefonumda takılmaya karar verdim. Telefonumla biraz uğraştıktan sonra banyo sırasının bana geldiğini anlayıp banyoya yöneldim. O sırada defne de benim dolabımdan yararlanıyordu. Eve gitmeye üşenmişti salak e tabi kimin kardeşi. Banyoya gidip kaymış tipimi biraz da olsun düzeltmeye çalıştım. Daha sonra defneyle kahvaltı sofrasına gittik ve annemin çıkmış olduğunu gördük. Aynı zamanda babam da çıkmıştı. Saate baktığımda zaten saatin baya bir geç olduğunu gördüm. Nasıl bu kadar uyumuştuk ya. Annem de büyük ihtimalle bizi uyandırıp gitmişti. Tabi uyandırmazsa bizim kendiliğimizden uyanmayacağımızı bildiği için uyandırıp öyle gitmişti.

Bizde defneyle kahvaltımızı ettikten sonra masayı toplayıp salona geçtik. Aslında benim aklımdaki tek fikrim tüm gün uzanıp bişiler izlemekti ama defne hanım yine izin vermeyerek bizi dışarı sürüklemeye karar verdi.

Neymiş efendim kafamı dağıtmam gerekiyormuş. Şimdi ise odama çıkmış hazırlanıyorduk. Defne her zaman ki gibi en iyisi olmayı düşünürken ben sadece bir kot şort ve üstüne salaş bir siyah kazak tercih etmiştim. Ayakkabı olarak ise siyah spor ayakkabımı tercih etmiştim. Hızlıca seçtiğim kıyafetleri alıp giyinmeye başladım. Kıyafetlerim bittiğinde ise uzun saçlarımı yine ve yine at kuyruğu yapmaya karar verdim. Ortalama on dakika içinde hazırlandığımda defne hala kıyafet seçiyordu. Seçimine karar vermiş olacak ki dolabımdan bazı kıyafetlerimi eline aldı. Bende o ara yatağımda oturmuş onu izliyordum. Gözleri beni bulunca yine söylenmeye başladı.

- Kızım bu ne ya erkek çocuğu gibisin bu ne giyim siyahlara bürünmüş yine yaa biraz kız çocuğuna benze off.

Defne'nin dediklerini takmayıp telefonumu elime aldım. Defne yanımda olduğuna göre beni arayıp mesaj atan kimdi yaa. Bakınca bunun batur olduğunu gördüm ne yüzle bana yazıyordu hala ya

Yüzsüz Şerefsiz:
Defne lütfen izin ver konuşalım benden ayrılacaksan bile düzgünce konuşalım sana yapmam gereken açıklamalarım var.

Yüzsüz Şerefsiz:
Lütfen defne seninle konuşmama izin ver

Daha bunun gibi yalvaran birçok mesaj
Onu gerçekten kaydettiğim gibiydi. Şerefsiz ve yüzsüz. Neyse başımı onunla bulandırmak istemiyordum. Defne yüzümün düştüğünü görmüş olacak ki yanıma gelip ne olduğu sordu. Kısaca mesajları verip okumasını sağladım. Bir saat açıklayamazdım yani üşenirim ben. Defne de hazır olduktan sonra yoldan bir taksi çevirip bindik ve avm ye gitmek istediğimizi söyledik.

Buğra'dan
Hüseyin Abi'den gerekli bilgileri aldıktan sonra eve geçtim. Yarın da evine gidip oradan incelicektim onu.

Sabah olduğunda arabaya atlayıp onların evinin önüne gittim. Önceden hazırlanıp güneşin evinin tam karşısında güneşin odasını tam ekran gören evi kiralamıştım. Zaten yeni bir eve çıkmayı düşünüyordum. Eğer evi ve civarını beğenirsem belki de evi temelli alırdım. Şimdilik bir aylığına kiralamıştım. Eve geçip güneşin odasını tam görecek olan yere geçtim. Burayı da kendi yatak odam yapmıştım. Güneş hala uyuyordu. Çüşş ama yani bu saate kadar nasıl uyuyordu lan resmen koala. Yanında bir kız daha vardı. Acaba kız kardeşi miydi? Ama bilgilerde böyle bişi yoktu. Sadece bir erkek kardeşi olduğunu duymuştum. Arkadaşı felandı herhalde.

Daha sonra odaya giren birisi (sanırım bu da annesiydi) onları uyandırmaya çalıştı. Güneş yataktan oflayarak kalktığında bu hali gözüme çok tatlı gelmişti. Ne yapayım doğruya doğru güzel kızdı yani.

Odadan çıktıktan sonra kahvaltıya indiğini fark ettim ve bende yatağa uzandım. Yaklaşık bir saat sonra odaya tekrar geldiler. Bu sefer bir yere gideceklerdi anlaşılan çünkü güneş kıyafet seçiyordu ve aynı zamanda arkadaşı da. Güneş tam üstünü değiştirecekken ben perdeyi çekmeye kalmadan o çekti perdeyi. Bir süre sonra ise onların apartmanlarının dış kapısı açıldı ve dışarı çıktılar. Bende hızla aşağı indim. Onlar taksiyi beklerken bende arabama yöneldim.

Birkaç saat sonra:
Sonunda küçük hanım alışverişi bitirip eve dönebilmişti. Evin önüne geldiğimizde güneş ve arkadaşı arabadan indi. Güneşin arkadaşı benim kiraladığım apartmana yönelirken Güneş'te kendi evine yöneldi. Ne yani bu kızla aynı apartmanda mı kalıyoruz? O asansöre binerken bende kapşonumu taktım ve yüzümü göstermeyecek bir hale getirmiştim. Bende arkasından asansöre binerken benim kat numaramla aynı kat numarasına bastı. Asansörden indiğimizde onun karşı komşumuz olduğunu gördüm. Tesadüfün böylesi işte. Neyse benim açımdan iyi bir durumdu bu. Kızın kimliğini kolaylıkla bulurdum. Eve geçtikten sonra Demir ve rüzgarı arayıp bana gelmelerini söyledim. Ev işiyle bizzat ilgilendikleri için adresi biliyorlardı. O arada acıktığımı fark edip bize pizza sipariş ettim. Pizzalar bizimkilerden önce gelmişti. Pizzaları ortada duran sehpanın üzerine koyup mutfaktan bardakları getirdim. O arada da bizimkiler gelmişti. Bugun intikam planımı uygulayacağım için yemek yerken bir yandan da planı gözden geçiriyorduk. Basit ama güneşi fazlasıyla korkutacak bir plandı. Beni ekip gitmek neymiş gösterecem ben sana Güneş ateş.

-Abi emin misin bak bir daha düşün yani başına kötü bir şey gelebilir.
Rüzgarın söyledikleriyle kendime geldim. Kendimden emin bir şekilde gülümsedim. Mesajımı anlamış olacak ki o da sustu.

Eveett saat gece bir buçuk olmuştu. Güneşin iyice uyuduğuna emin olduktan sonra planımı devreye koydum. Çok eğlenceli olacaktı çok

🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾
Evett. Yeni bölümle karşınızdayım. Öbürlerine nazaran kısa bir bölüm oldu ama diğer bölümlerin çok uzun olduğunu ve sizi baydığını düşündüm. Bu yüzden bölümler artık böyle. Bu arada unutmadan söyleyim okumasına rağmen oy vermeyen arkadaslarımız var o minicik yıldıza basarak beni ne kadar mutlu ettiğinizi bilemezsiniz. Ama yinede en azından okuduğunuz için teşşekür ederim. Düşünceleriniz ve önerileriniz varsa yorum kısmında belirtebilirsiniz.

Nasıl buldunuz yeni bölümü?

Sizce Buğranın intikamı nasıl olacak?

Soruların cevaplarını bekliyorum.
Veee sizleri seviyorum ballar ❤️😊😍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dikkat Aşk ÇarpabilirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin