11.
Ik trek een rood topje aan en doe daaronder een high waste jeans broek aan. Ik neem leuke oorbellen met als hanger vorm slotjes. Ik doe een slotjes ketting aan en besluit voor deze ene keer geen muts op te zetten. Ik krul mijn lange blonde haren met een krultang en leg ze mooi over mijn schouders. Dan draai ik goedkeurend een toertje voor mijn spiegel. Ja, deze outfit gaat het worden. Ik gris nog snel een leren jasje af mijn stoel voor ik mijn kamer verlaat en doe deze aan terwijl ik de trap af wandel.
Ik check mijn instagram terwijl ik naar de bushalte wandel en ik zie dat er nog een groep jonge meisjes staat. Zij gaan warschijnlijk ook naar het feest, ik knik even naar hen en ga dan op een 3 meter van hun staan. Ik wacht tot de bus aankomt rijden en stap op als de bus bij mijn halte stopt. Ik zet een voet in de bus en de vrouw achter de bus zegt: "Je gaat warschijnlijk ook naar het feestje in de stad?" Ik knik instemmend en ze lacht even. "Dan zie ik je vannacht warschijnlijk weer want ik rijd deze route tot 4 uur", lacht ze even. "Weet ik niet, misschien wel", lach ik. In mezelf weet ik dat ik misschien crash bij iemand die ik misschien herken. Ik doe teken dat ik door wandel en ik ga vanachter op een lege zitplaats zitten tegen het raam. Ik kijk hoe de bus verder rijd, het begint te schemeren en het wordt met de minuut donkerder. Ik kijk op mijn zilvere horloge die op mijn rechter pols is gebonden en kijk even hoe laat het is. Het is al 10 uur, maar dat maakt opzich niet uit. Ik kijk naar buiten en zie na een kwartier dat we er al bijna zijn. Ik duw op het belletje en sta op uit mijn zitplek, het groepje meisjes volgt mijn voorbeeld terwijl de bus tot stilstand komt.
Ik stap de bus af en wandel naar rechts de straat in waar het feestje is. De luidruchtige muziek is al van ver te horen, mijn hart klopt mee op het ritme van de muziek en ik wandel richting de ingang. Ik duw wat mensen opzij omdat ik helemaal niet geduldig ben. Ik dring tot vanvoor in de rij en laat mijn pas zien. De man bekijkt me even goed en zegt dan:"Ga maar." Ik lach even en wandel de tent binnen. De muziek is heel luid maar daar erger ik me totaal niet aan. Ik begeef me naar het midden van de dansvloer.. Ik kijk even rond me, dan haal ik mijn schouders op.
"Schijt eraan",mompel ik dan. Ik begin mee op de beat rond te springen met enkele meiden die ik nog nooit in mijn hele leven heb gezien en nooit meer zal zien. Ze grinniken als ik met ze dans en ik lach gewoon gezellig mee. Ik spring naar links, naar rechts, naar voor naar achter.. Ik struikel en ik lach heel de tijd. Ik giet het ene drankje na het ander naar binnen en al snel krijg ik het wat te warm. Ik drop mijn leren vestje ergens bij een jonger meisjes die het koud heeft en lach naar haar en zeg dan: "Aantrekken die handel!" Ze lacht en haalt dan haar schouders op, ze trekt hem aan en nog voor ze me terug aan kijkt prop ik me al doorheen alle mensen naar de toog. De barman kijkt me aan. "Alweer?" "Euhm.. Ja duh !"
Hij schuift een drankje naar me die ik snel aaneem: "Thanks!" Ik ga ermee terug naar het midden van de dansvloer en ga daar verder los, ik drink mijn drankje verder op. Ik kijk verbaast naar het glas en mompel: "Ben je nu al leeg?"Ik tik tegen het glas en hoor een stem achter me. "Die gaat niet antwoorden hoor", grinnikt hij. Ik draai me om en lach bij het zien van hem. "Hey Liam", zeg ik nu veel te opgewekt en ik spring in zijn armen. "Oh wauw, jij hebt al wat te veel glazen op schat", lacht hij. "Jij niet dan ofzo", lach ik tegen hem terwijl ik agressief het bekertje tegen hem aangooi. Hij kijkt roekeloos om zich heen, hij wilt iets met zijn handen doen maar weet niet goed waar ze te laten. Ik grijp hem vast bij zijn handen en leg zijn handen rond mijn heupen. Ik weet niet wat ik doe... Eigenlijk maakt het me niet zo veel uit! Hij grinnikt, dat hoor ik niet want de bassen van de muziek klinken hard in mijn oren. Ik duw me dichter tegen hem aan. Hij kijkt me even aan en lacht dan, hij heeft me vast in zijn armen en samen gaan we van links naar rechts. "Ik wil iets nieuw drinken!" roep ik dan uit!
"Jaaaaa !" roept Liam hard boven de muziek uit terwijl hij mijn hand vast grijpt en me mee doorheen de menigte naar de bar sleurt. Op dat moment denk ik niet helder na en hijs ik me soepel met Liam op de toog. Dezelfde barman grijnst afkeurend naar me terwijl hij me af de toog probeert te krijgen. "Neeee", zeur ik terug terwijl ik me van zijn greep ontdoe. Ik wankel en struikel daardoor bijna af de toog, Liam grijpt me stevig vast en grijnst: "Rustig aan hé schat!"
"Schat..amai dat is afgezaagd!" grijns ik nu licht arrogant tegen hem terwijl ik verder dans op de toog. "Wat wil je dan horen?" vraagt hij terwijl hij een serieus gezicht probeert te trekken. "Ik label niet.. Als ik echt iemand leuk vind, label ik niet. Behalve dan Sara! Sara label ik als mijn allerbeste vriendin omdat ze dat is!" schreeuw ik lacherig tegen hem. Ik buk me even en gris een drankje uit de handen van een 14 jarig meisje. "Jij bent veel te jong", sis is nu gemeen tegen haar. Ze kijkt me geschrokken aan, haar reactie is zo lachwekkend dat ik meteen in de lach schiet. "Grapje!" bulder ik dan terwijl ik haar drankje naar binnen giet.
Ik voel de grond terug onder mijn voeten en de menigte duwt me dichter tegen Liam aan. Mijn hart klopt in mijn keel en zo veel in me zegt dat wat ik nu ga doen zo stom is. Maar soms.. Ja fuck it!
Ik sluit mijn ogen en duw mijn lippen tegen de zijne. Hij grinnikt en kust me terug.
JE LEEST
You're the bad guy~Dutch
General Fiction(Complete) Tessa haar leven is perfect. Ze staat bekend als de bad skater girl en op school weet maar iedereen al te goed dat je niet met haar moet spotten. Samen met haar beste vriendin Sara en haar super populaire vriendje Daan heeft ze de tijd v...