Neviděl jsi dnes Eddieho?

108 19 10
                                    

"Já-já n-nemůžu." Vykoktal ze sebe Rich, když se od něj druhý hoch odtáhnul. "Kvůli Kaspbrakovi? Nebo Hanrymu? Je to mnou?" "Musím jít." To byla jediná odpověď, kterou dodal. Nechal tam Connora stát s hlavou plnou myšlenek, nad tím, co udělal špatně. Richie utíkal přes město se slzami v očích.

Vlastně ani nevěděl příčinu slaných kapek. Bylo to uvědomění si, že odmítl jediného člověka, který o něj projevil zájem? Nebo snad výčitky, protože nechal Connora bez odpovědi? Či myšlenka na Eddieho? Neví. Prostě mu bylo do breku. Slzy tak nadále stékaly po jeho tvářích, zatímco už zpomalil z běhu na chůzi. Směřoval zase k Eddiemu domů.

Když tlustá žena opět zavírala dveře chlapci před nosem, Richie se nedal a nohou zašlápl práh, čímž zabránil paní Kaspbrakové v odchodu. "Oddělej tu nohu spratku!" "Je Eddie doma?" "Není!" Vyštěkla žena a odkopla Richieho nohu tak, že se jí dveře podařily dovřít. Hoch se posadil na obrubník a rozhodl se počkat. Počkat, než se Eddie vrátí.

Eddieho tělo se však momentálně válelo nehybně na chladné podlaze temné místnosti. Teplota prostoru se pohybovala kolem dvou stupňů nad nulou a jediné, co chlapce v shortkách hřálo, byla krev v žilách. Musí se probrat, nebo se nedožije rána.

Po hodině čekání dostal Richie strach. Kde může Eddie tak dlouho být? Nestalo se mu něco? Nebo chtěl jen chvíli pro sebe? Chlapce jeho myšlenky rozčilovaly víc a víc. Nemohl na Eddieho nemyslet. Bál se o něj. Stal se z něj doslova 'uzlíček nervů'. Už nezvládal jen tak sedět. První co jej napadlo, že se napřed zeptá ostatních z party, jestli Eda nepotkali.

U Mikea snad nikdy před tím nebyl. Pouze jej doprovázel. Proto pro něj bylo premiérou, zaklepat na zastaralé dřevěné dveře. "Ahoj Mikey. Neviděl jsi dnes Eddieho?" "Promiň, ale ne. Doma není?" "Není. Děkuju." "Pokud ho nenajdeš, dej vědět. Pomůžu ti." S těmito slovy se tmavý chlapec rozloučil a zmizel v budově.

"Bille. Rád tě vidím. Nemluvil jsi dneska s Edem?" "N-ne. Co-co-co se děje?" "Prý se šel projít a ještě se nevrátil." "U-určitě se jen ně-někde zapomněl. Kdyby něco, o-o-ozvy se." Další neúspěch.

"Zase ty? Richie. Co potřebuješ tentokrát?" "Ještě pořád není doma, Stanley." "Neboj se o něj. Určitě je v pohodě." "Co když není? Co když někde bezmocně leží a je mu zima? Co když neví, kde je?" Kdyby jen Richie věděl, jak blízko je pravdě. "Zima? Vždyť je skoro čtyřicet stupňů! Počkej do zítřka. Kdyžtak ho půjdem hledat společně. Uvidíš, že večer už bude doma." Ujistil Stan chlapce s brýlemi, mávnul na rozloučenou a zavřel dveře.

"Stalo se něco?" Zeptal se Ben, sotva zahlédl Richieho pohled. "Nevíš kde by mohl být Eddie? Půlku dne ho hledám a on nikde." "Netuším. Mám ti pomoct?" "Ne. V pohodě. Počkám do zítřka a kdyžtak se stavím. Díky."

Když Rich zvonil u Bev, nečekal, že by rusovláska něco o pohřešovaném chlapci věděla. "Myslela jsem, že půjdeš ven s Eddiem. Nevyšlo to?" "Není doma. Rozhodl se jít sám na výlet, ale ještě se nevrátil. Hádám, že tady nebyl, že?" "Počkej. On není doma? Jak dlouho?" "Po druhé jsem se tam stavoval i se Stanem. Nebyl doma. Ani potom, když jsem tam byl sám tak tam nebyl a tak jsem tam čekal, stejně pořád nedorazil. Tak jsem tu. Kolik je?" "Už bude osm." "Už? Vždyť je světlo jak v poledne." "Je léto. Slunce zapadá až kolem půl desáté." "Bev. Co když se mu něco stalo? Určitě se bojí. Co když má astmatickej záchvat? Už u sebe nenosí ani inhalátor. Já ho pro něj nosím vždycky, ale teď je někde úplně sám." "Třeba nešel sám. Třeba šel s někým a jen se dobře baví. Nechceš u mě přespat? Zítra ho najdeme, pokud ještě nebude doma." "Rád." Odvětil Richie a proklouznul kolem dívky do chodby.

Je tu další část.🥳 Kdo to ještě neudělal, mrkněte na storky od saddie2314 a kde jsou tlačítka 'sledovat' a ⭐️ víte, tak je nevynechejte. 😉😁❤️

{loser forever}

Where are you Eddie? (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat