To ti slubuju Eddie

67 13 11
                                    

Parta se za nepřetržitého svitu slunce přesunula z lomu do nedalekého lesa. Bev stále ujišťovala Richieho, že jejich pohřešovaný kamarád je jistě v pořádku.

Sotva vkročili mezi stromy, vzduch zhoustnul a vše ztmavlo. Přesně jako tenkrát, když byl Eddie unesen. Loseři to však nechali bez povšimnutí a jejich křik se začal ozývat po lese.

"A jak se tedy odsud dostanu?" Zeptal se Ed. "To je právě to. Já nevím. Do domu vždy vcházím, i z něj vycházím, pouze jako nestvůra. Východ jsem nikdy nenašel." "A co ta žena. Ta která mluvila v hádankách. Jak se sem dostala?" "Prostě se tu zjevila."

"Doháje s tím. Co když jsou ostatní v nebezpečí." "To si piš že jsou. Obzvláště pokud tě hledají." Řekl klidně Josh a postavil se. Přešel k ochablému tvorovi u krbu a ujistil se, že stále dýchá. Byl v pořadádku. Eddie na něj jen nevěřícně pohlédl. "Nepomáháš." "Jen ti říkám pravdu dítě. Nebudu ti věšet bulíky na nos." "Tak co mám dělat? Když se nedostanu pryč, tak prvně zabiješ mě a pak umřou i ostatní. Říkal jsi, že musíme být pohromadě. A to nejsme. K čertu s tím." Začal už doslova panikařit Ed.

"Lidi, támhle něco je!" Zakřičel Mike a vydal se k nedalekému keři, z něhož se ozývalo šustění listí. Richie zrychlil směrem k onomu křoví. "Kluci! Zpomalte! Může to být nějaké zvíře. Buďte opatrní." Ozvala se Bev. A nebyla daleko od pravdy.

Z keře vyskočilo další holé zvíře. Přesto se velmi lišilo od ochranářského psa. Stavbou těla připomínalo kočkovitou šelmu. Velikostně by sedělo na pantera. Druhým a zcela zásadním rozdílem byla barva očí. Černá. Duše, která se rozhodla pro zlo.

Tvor se řítil na dvojici hochů, kteří teď nedokázali nic, než stát na místě. Beverly však byla pohotová. Sebrala první velkou větev a vkročila mezi stvoření a vystrašené chlapce. Větví začala šermovat proti tvorovi. Když ke trojici dorazili další 3 chlapci, zvíře jakoby si něco uvědomilo. A taky že uvědomilo. 6 ze sedmi hrdinů stálo přímo před ním. Stvoření bylo zcela bezmocné. Okamžitě začalo utíkat do hloubi lesa.

"C-co to proboha b-bylo?!"  "Nevím, ale z nějakého důvodu se nás to bálo, když jsme byli pohromadě." Odvětila Billovi Bev. "Co když to zaútočilo i na Eda?" Konstatoval Ben. "Je sám, bezbranný a určitě vyděšený. Pokud na něj zaútočilo tohle, tak už nemusíme ani hledat." Dodal Mike jen tak mimoděk. Jen kdyby věděl, čeho všeho je Eddie schopný.

Richie se po slovech Mikea začal hroutit. Slzy se mu kutálely po tvářích, před očima černo, hlava se motala a chlapec se neudržel na nohách. Rich padl na kolena. Bev na nic nečekala a klekla si k němu. "Richie. Uklidni se. Eddieho najdeme." Hned jak větu dořekla, Mikea probodla naštvaným pohledem. "P-promiň Richie. Já to nemyslel vážně. Neboj se. Je v pořádku." "Nejhorší je, že-že máš pravdu. Pokud ho to stvoření napadlo, nemá šanci. A já mu to neřekl. Neřekl jsem mu, co všechno pro mě znamená. Neřekl jsem mu, že ho miluju." Všichni kromě Bev na něj nevěřícně koukali, nikdo se k tomu však nevyjadřoval. "Ale já budu hledat dál. Budu mít naději, dokud neuvidím jeho mrtvé tělo. I kdybych měl hledat do konce života, nevzdám to. To ti slibuju Eddie."

{loser forever}

Where are you Eddie? (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat