Öykü'den
Alarm susmak bilmiyordu kafam yerinden çıkacaktı neredeyse sonunda kalkıp susturabilmiştim. Bugün okulun ilk günü,11.sınıf oldum. Bir yandan büyümenin heyecanı bir yandan da üniversite sınavına yaklaşmanın stresi vardı. Her neyse benimle birlikte kalkan babam olmuştu. Bugün ilk gün olduğu için servisle gitmeyecektim babam götürecekti. Önce yüzümü yıkayıp,yatağımı düzelttim. Dün duş aldığım için saçlarım mis gibi kokuyordu. Dünden hazırladığım kıyafetlerimi giyip ,en sevdiğim kolyemi taktım. Aynanın karşısına oturup ,biraz rimel sürdüm ve çok belli olmayan bir ruj tercih ettim. Hazırlanıp mutfağa gittiğimde babam sandviç hazırlamıştı. Annemle kardeşimi uyandırmadan sessizce çıktık. Ve sonunda 2 senedir birçok anı yaşadığım ,lisenin kapısındaydım. Kapının önünden okuluma bakıp kocaman bir iç çektim. Değer verdiğim çoğu insan okuldan gitmişti. Birçok arkadaşım burdaydı ama hiçbiri yakın arkadaşlarımın yerini asla tutmazdı. Hepsi beni sevdiğini söylerlerdi ama hepsinin amacının popüler olmak olduğunu biliyordum. Söylediğim şarkılar,yaptığım coverler,youtube kanalım... Tanınan bir kişi olduğum için herkes benimle yakın olmaya çabalıyordu ama şuan okulda olmayan yakın arkadaşlarım beni koşulsuz seven insanlardı. Ne yazık ki bu sene bu okulda biraz yalnız kalacaktım.
Okula girdiğimde her zamanki gibi iki saat müdürün konuşmasını dinledik. Sırada birçok arkadaşımla sarıldım ,beni çok özlediklerini filan söylediler. O kadar insanın için de görmenin pek de zor olmayacağı boyu 2 metre olan(!) eski sevgilim Berkayı gördüm. Berkay,eski sevgilim olsa da benim hâlâ arkadaşımdı. O yüzden beni gördüğünde "günaydın" dedi. Bende ona günaydın diyip tebessüm ettim. Sonrasında şuan okulda bana gerçekten değer veren tek kişiyi gördüm. Berat. Benden 1 yaş büyük ve bu sene 12 olduğu için onu seneye göremeyecektim... Hızlı adımlarla yanına gittiğimde beni işaret eden arkadaşlarının hamlesiyle bana döndü. "Hii benim küçük kızım da burdaymış demek"
"Burdayıımm,özledin mi beni?"
"Özledim tabi salak,sen özledin mi beni?"
"Çook"
Onun sayesinde spora başladığım için,yaz tatilinde kick boks derslerimi aksatıp aksatmadığımı sorup durdu.
Vee ilk ders için ziller çaldı. Yeni açılan avm de indirimli kıyafet gören kadınlar gibi girdiler okulun kapısından. Herkesin girmesini beklediğim için biraz geç kalmıştım ve bölüm seçimi için değişen sınıflardan dolayı sınıfları bulmak biraz zor olacaktı. Heh sonunda buldum kendi sınıfımı. 11/C.
Mert'ten
Yeni okul benim için biraz zor olacaktı çünkü herkese güvenen ve hızlıca ortam kuran biri değildim. Geride bıraktığım arkadaşlarımı şimdiden çok özledim. Çünkü çok güzel bir ortamımız vardı. Birlikte eğlenir birlikte üzülürdük. Maalesef zorunlu bir taşınmadan dolayı bu okula gelmiştim. Okul biraz kalabalıktı. Cam kenarından ikinci sıraya oturup hocanın gelmesini beklerken telefonuma baktım biraz. Sonra kapı açıldı ve Edebiyat hocası girmişti. Hoca girip sandalyesine oturduğunda ,kapı çaldı ve sınıfa bir kız girdi.
"Ayy hocam kusura bakmayın,herkesin girmesini bekledim biraz geç kaldım galiba" hocayla tanışıyor olmalılardı çünkü çok samimi konuşuyorlardı "önemli değil canım" dedi. Badem renginde saçları adımlarıyla birlikte dalgalanıyordu. Bana yaklaştıkça kalbim daha da hızlı atmaya başladı. Galiba kızdan etkilenmiş olacağım ki sorduğu soruyu biraz geç duydum "oturabilir miyim?" yanımı göstererek bu soruyu sordu. "Tabi tabi buyur" dedim biraz heyecanlı bir şekilde. "Teşekkür ederim,yeni geldin galiba okula"
"Evet yeni geldim"
"Hoşgeldin" dedi gülerek. "hoşbuldum" dedikten sonra çantasından kalem kutusunu ve defterini çıkardı. Biraz onu izledikten sonra hoca ayağa kalktı ve "ee nasılsınız çocuklar ,nasıl geçti yaz tatiliniz soru çözdünüz mu bol bol" dedi. Aradan dersle ilgisi olmayan öğrencilerin " tabi hocam çözdük (!)" diyerek dalga geçmesiyle hoca ciddiye aldığı öğrencilere döndü. Yanımdaki kıza dönüp "Sen neler yaptın Öykü biraz konuş da örnek alsınlar şunlar " dedi pis pis gülerek. İsmi Öyküymüş. O da mütevazi şekilde gülerek
"bol bol paragraf ve problem çözdüm ve 7-8 tane roman okudum galiba" dedi. "Harikasın canım bu yıl sizden istediğim şeyler bunlar işte arkadaşlar Öyküyü hepiniz tanıyorsunuzdur,ders dışında pek çok şeyle ilgileniyor,şarkı söylüyor,sporla ilgileniyor ancak derslerini hiç aksatmıyor. Böyle olmanızı istiyorum" Hoca konuşurken hayranlıkla Öyküyü izledim. Ona dönüp kulağına fısıldadım.
"Anlaşılan güzel bir sıra arkadaşı seçmişim" dedim. Bana dönüp çok mütevazı şekilde gülerek "Umarım anlaşırız" dedi. "Umarım" dedim. Ve bu ders bitmişti. Nasıl oldu bilmiyorum ama güzel bir ilk gündü. Çünkü diğer derslerde de Öyküyle sohbet ettim. Okulda yalnız kaldığını,pek çok insanın onu tanıdığını,şarkı söylediğini,gitar çaldığını onunla ilgili pek çok şeyi öğrenmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tutam Gençlik ✨devam ediyor✨
Teen FictionSerin bir sonbahar günü... Yeni okul,yeni insanlar. Mert, birkaç arkadaşı dışında herkesle iyi anlaşan bir insan değildi. Yeni bir ortama girdiği zaman onu neler bekliyor bilmiyordu. Ama ilk günden bir kıza tutulacağını da hiç tahmin etmezdi. Öykü,o...