Öykü'den
"Anne! Nerdesiniz ya?" Kapıya alacaklı gibi vurmama rağmen duymuyorlarsa evde değillerdi. Çantamdan anahtarımı çıkarıp eve girdim. Önce annemi arayıp nerede olduklarını sordum.
"Haber vermeyi unuttuk kızım markete gittik,biraz gezeceğiz gelmek istersen alalım seni de?"
"Yok ben bugün yorgunum siz gezin Hadi görüşürüz"
Şuan en ihtiyacım olan şey yalnız kalmaktı zaten. Üstümü çıkarıp rahat bir şeyler giydikten sonra yemeğimi yiyip balkona çıktım. Kenardaki sandalyeye oturup dışarıyı izledim. Derin bir nefes alıp kendi kendime konuşmaya başladım.
"Söylesene ne yapıyorsun sen? Benimki de soru işte,sanki ne yaptığını biliyorsun. Sen kafası karışık bir aptalsın Öykü" ne kadar kendimi tutsam da yapamadım,engel olamadım gözyaşlarıma. Gözlerimden teker teker akıyordu gözyaşlarım. Durdurmak istemedim. İçimden geldiği kadar akıttım gözyaşlarımı. Ta ki yanimdaki telefon çalana kadar
"E-efendim Sinem"
"Öykü? Noldu sana"
"Bir şey yok ne diyecektin sen?"
"Kızım saçmalama ağlıyorsun işte geliyorum sizin eve aç kapıyı hemen"
Yandaki binada oturduğu için gelmesi çok uzun sürmedi. Kapıyı açıp Sinem'i içeriye aldıktan sonra sımsıkı sarıldım ona.
"Şş tamam tamam, ağla rahatla,oy benim güzel kızım"
"Ben aptalım Sinem,ben kendini bile tanımayan, kafası karışık bir aptalım. "
"Saçmalama gel otur şöyle noluyor anlat bakayım"
"Bir bilsem ne olduğunu,bende bilmiyorum ki."
"O çocuk mu karıştırdı kafanı?"
"Bilmiyorum hiçbir şey bilmiyorum"
"Öykü,şu zamana kadar etrafındaki kimseyi kendi dertlerini anlatarak yormadın,hiçbir zaman bencil bir insan olmadın hep etrafındaki insanları düşündün. Neden bu kadar insan seni seviyor sanıyorsun? Çünkü sen herkesin derdini dinlersin ama hiçbir zaman kendi dertlerini anlatıp insanları sıkmak istemezsin. Sen çok iyi bir insansın Öykü"
Sinem'in her kelimesinde gözümden bir damla yaş daha geliyordu. Bu sözlerden sonra Sinem'e bir kez daha sarıldım.
"Kimseye anlatamadığım şeyleri sana anlatmaya bayılıyorum"
"Bende sana bayılıyorum benim gerizekalı kankam,anlat hadi Ne oldu bugün okulda?"
"Mertle Berkay basketbol maçı yapacaklar,ben okul başkan adayı oldum ve servisten indiğimizde Mert'e sarıldım.
"Oha,sarılma mı nasıl lan?"
"Servisten inince moralim bozuktu,birkaç tavsiye verdi bana. Zaten birine sarılma ihtiyacım vardı. Ona denk geldi galiba."
"Bir şey hissettin mi?"
"Bilmiyorum ya bunu sonra düşünürüm kızım bana yardım et okul için bir şeyler yazmam lazım o cadı Nisa da aday çünkü"
"Iyy senin bunu mutlaka kazanman lazım hadi kalk hazırlayalım bir şeyler"
Sinemle odama geçip okul hakkında birkaç araştırma yapıp projeler hazırladık. Sinem çıktıktan sonra annemleri karşıladım. Beraber yemek yedikten sonra odama geçip yattım. Gözümü kapattığımda gözümde ilk canlanan şey Mert olmuştu. Ona sarıldığım anı düşündüm ta ki aklıma Berkay gelene kadar. İhanet mi ediyordum Berkay'a ? Berkay belli ki beni halâ seviyordu.Ondan ayrılan bendim üstüne bir de hayatıma başkasını mı alacaktım? Kendimin bile cevabını bulamadığı sorular vardı. Anlaşılan bu gece dinleyeceğim şarkı belli olmuştu.
Manga-Cevapsız Sorular
Mert'ten
"Oğlum,iyi misin sen?"
"İyiyim anne"
Odayı girip kitledikten sonra öylece duvarı izledim. Son günlerde olanlara ayak uydurmak beni de çok zorluyordu. Aklıma sürekli Öykü'nün sarılma anı geliyor,kafam karışıyordu. Onun da kafasının karışık olduğuna emindim. Bu kadar şeyi yaşamayı ben istememiştim. Öyküyü karşıma çıkaran Allah'ın mutlaka bir bildiği vardı.
Ne zamandır açmadığım sigara paketini açıp,içinden bir dal çıkardım. Ailem sigara içtiğimi bildiği için balkona çıkıp uzun süre orada sigaramla kalabilirdim. Ağzımda sigara var,Öykü'yü düşünüyorum. Hiç beklemediğim şeyler yaşatıyor hayat bana. En son sevgilim olduğunda 9.sınıftaydım. Gerçekten bir şeyler hissederek sevgili olmamıştık. Sonrasında da bir daha ciddi ilişkim olmamıştı. Şu 4-5 gün içerisinde Öykü beni çoğu özelliğiyle etkilemişti ama bu işin sonu nereye gidecek hiç bilmiyordum. Yaşayıp görecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tutam Gençlik ✨devam ediyor✨
Teen FictionSerin bir sonbahar günü... Yeni okul,yeni insanlar. Mert, birkaç arkadaşı dışında herkesle iyi anlaşan bir insan değildi. Yeni bir ortama girdiği zaman onu neler bekliyor bilmiyordu. Ama ilk günden bir kıza tutulacağını da hiç tahmin etmezdi. Öykü,o...