Bölüm 3

15 0 0
                                    

Mert'ten
İlk günümün böyle geçeceğini hiç düşünmezdim. Tesadüflerle dolu harika bir gündü. Eve girdiğimde kapıda beni annem karşıladı. Neden işten erken geldiğini sordum mesaisinin erken bittiğini söyledi.Çantamı odaya fırlatıp kendimi duşa attım. Bir anda gelen soğuk suyun etkisiyle sarsıldım ve Öyküyü düşünmeye başladım. Badem rengi saçları,güneşte elaya kaçan gözleri ve insanı görünce ister istemez mutlu eden gülüşü... Her şeyiyle beni çok etkilemişti.
Bu sene beni neler bekliyordu bilmiyorum ama sıkıcı olmayacağını hissedebiliyorum.
Duştan çıkar çıkmaz ıslak ellerimle telefonumu elime aldım. Bir anda telefonumun kamerası açılınca kendi kaslarımı biraz inceledim. Kendi kendime sordum " Aslında fena çocuk değilim ha" küçük bir kahkahayla instagramı açıp Öyküyü arama motorunda arattım. Önüme iki hesap çıkmıştı. Biri müzik sayfası biriyse kişiseldi. Kişisel hesabı gizliydi,o yüzden istek gönderdim. Müzik sayfasını da takip edip biraz söylediği müzikleri dinledim. Hayran kaldım. Çok güzel bir sesi vardı. Gitarı çok güzel çalıyor ve bana bahsettiği Last müzik grubuyla mükemmel uyum sağlıyorlardı. Bunları hayranlıkla düşünürken bildirim geldi. Öykü,kişisel hesabından gt yapmıştı. Sıradaki aşama whatsapptan bulmanın çok zor olmayacağı numarayı bulmaktı. Çünkü ortak iki grubumuz vardı. Servis grubu ve sınıf grubu. Numarasını bulup kaydettim. Üstümü giyinip annemin hazırladığı yemekten yiyip odama geçtim. Yatağa uzanıp biraz daha Öyküyü düşündüm. Bu okula geldiğimde aklıma her şeyi yaşayabileceğim gelmişti ama bir kızdan etkileneceğim hiç aklıma gelmedi. Telefonumu elime alıp biraz Öyküyü stalkladım. Bahsettiği gibi çok çevresi vardı. Profilini incelerken en eski fotoğrafında bir yorum gördüm. Galiba eski sevgilisiydi ve yorumu silmeyi unutmuştu.
berkaytemiz001: yine çok güzelsin sevgilim❤
Öykü ,benimle konuşurken hiç sevgilisinden bahsetmedigine göre galiba eski sevgilisiydi. İlerleyen günlerde görecektim.
Öykü'den
Eve geldiğimde beni annemin karşılamasını beklerken,mükemmel bir süprizle Sinem çıktı kapıya.
"Ooo kimler gelmiş buyrun efendim buyrun"
"Sineeemm gel lan buraya"
"Yavaş kızım öldüreceksin öyle sarılma"
Bu gürültülü sesimize annem mutfaktan çıkıp geldi. "Gören de tüm yazı birlikte geçirmediniz sanacak" Sinemle ikimiz annemin dediğine kahkaha atarak benim odaya girdik. Üstümü giyinip elimi yüzümü yıkadıktan sonra beraber yemek yedik.
"Ee anlat bakalım nasıldı okul?"
"Çok garip şeyler oldu"
Sinem, benim çocukluk arkadaşımdı. 2 senedir birlikte aynı okula gidiyorduk ancak Sinemin ailesi onun özel okula gitmesinin daha iyi olacağını düşünerek onu özel okula aldı.
"Neydi garip olan Berkay 1 metre daha filan uzamamıştır değil mi ?"
Sinemin dediğine kahkaha atarak cevap verdim. "Saçmalama 1 metre daha uzarsa keloğlan da dev rolü yapması için teklif filan gelir galiba"
"E söylesene salak noldu"
"Okula yeni bir çocuk gelmiş bizim sınıftaydı yanına oturdum sohbet ettik filan"
"Nee!? Kızım sen ne diyorsun doğruyu söyle düştün mü çocuğa?"
"Ya of Sinem bir dur da anlatıyım. Çocukla aynı sınıfta olmamız yetmiyormuş gibi aynı servis ve aynı mahalledeyiz"
"E yuh"
"Vallahi bende böyle söyledim. Yalan söyleyemem çocuğun bir gideri var kasları filan"
"Oh ohh oldu bu iş Berkay gibi 2 metre boyu varsa oturur ağlarım bak"
" Yok boyu normal" dedim gülerek. Sinemle bütün okulun dedikodusunu yaptıktan sonra babam geldi.
"Hadi ben çıkıyım akşam yemeğine geç kalmayım annemler kızmasın"
Annem ordan atıldı "Kızım bizde yeseydin yemeği"
"Yok yok ben gidiyim hadi iyi akşamlar hepinizeee"
Sinem gittikten sonra yemeğimizi yedik. Bende odama çekilip biraz düşündüm. Tam o sırada telefonuma bildirim geldi. Whatsapptan bir mesaj
Mert: Videolarını izledim,harikaydıı👌🏻
Öykü: Teşekkür edeerriim🙈🙈
Bu sene böyle şeyler olacağını hiç düşünmüyordum. Zaten Berkayla ayrıldıktan sonra kendi kendime söz vermiştim bundan sonra kendimi ilişkilerle yormayacağıma,11.sınıf olduğum için artık sadece derslerime odaklanmam gerektiğine ve sadece kendi hobilerimle ilgilenmem gerektiğine dair kararlar almıştım. Berkayla 2 sene beraberdik. Bu iki sene içerisinde çok güzel anılarımız oldu. Tabi bunun yanında kötü anılarımızda vardı. Güzel bir ilişkimiz vardı. Tüm okulun "best ship" kategorisine ekleyeceği ilişkilerdendi. Ama her şeyin bir sonu oluyor mutlaka. Berkaydan ayrılan bendim ama onunla asla birbimizden nefret edecek kadar kötü olmadık. Zaten hep aynı ortamlarda beraber olurduk. Çoğu arkadaşımız ortaktı. Bu yüzden Berkayla hâlâ arkadaşız. Bu sene beni neler bekliyor bilmiyorum ama elimden geldiğince kendime verdiğim sözü tutmaya çalışacağım. Mertten belki çok az etkilenmiş olsam da bunu kendi kendime bitirmem gerekti.
Bunları düşündükten sonra ders programımı ayarlayıp yarına giyeceğim kıyafetleri ayarladım. Siyah spor tarzında bir tayt ve üstüne uzun ve bol bir kısa kollu tişört tercih ettim. Telefonumu masanın üstüne koyup,çalar saate alarmı kurdum. Yatağımı açıp mükemmel bir uykuya daldım.
Ertesi Gün
"Ya ben senin gibi alarmın.... ooofff" . Galiba biraz tersimden kalktım ve şu alarmın sesini mutlaka değiştirmem gerekti. Alarma biraz içimden saydıktan sonra gidip yüzümü yıkadım. Aynaya baktığımda saçlarımın fazla dağınık olduğunu gördüm "Ne bu şimdi yani savaştan mı çıktım yeni mi uyandım belli değil" alarma sinirlendiğim yetmiyormuş gibi birde saçlarıma sinirlendim. Saçlarımı toplayıp kahvaltımı yaptıktan sonra şu dağınık saçlarıma şekil vermek için düzleştirdim. Üstümü giyinip dışarı çıktım. "Oof saat geç oldu ve kulaklığımı unuttum Allah kahretsin". Arkamdan gelen sesle irkildim. "Anlaşılan bu sabah sinirliyiz biraz" arkamı dönüp baktığımda sesin kaynağının Mert olduğunu görünce rahatladım.
"Off sorma sabah sabah sinirlenmedigim şey kalmadı"
"Hadi geç oldu durağa gidelim hemen"
Mertin uyarısı hızlı adımlara yol açmıştı. Durağa geldiğimizde daha ortada kimse yoktu.
"Ali abi biraz geç gelir de " dedim sırıtarak. Mert,elinden sigara paketi çıkarınca şaşırmıştım.
"Sende mi içiyorsun?"
"Evet ama çok bağımlısı değilim,rahatsız olursan hiç yakmayım"
"Yok önemli değil,babamdan alışkınım ben"
"Olsun ben yinede seni pasif içici yapmayım" dedi ve elindeki paketi cebine koydu. Bu düşüncesi beni mutlu etti ve aynı zamanda sigara içmesine de engel olmuş oldum. Servis geldiğinde Mert önce benim geçmem için geriye atıldı. İkimizde servise bindiğimizde yine yan yana oturmuştuk. Cebinden kulaklığını çıkardığında aklıma unuttuğum kulaklığım geldi ve yine kendi kendime söylenmeye başladım.
"Sen kulaklığını unutmuştun değil mi? Al bakalım bir tarafı da senin olsun bugünlük" dedi ve kulaklığının bir tarafını bana uzattı. Kulaklığı alıp taktım ve onun açtığı şarkılardan birini dinlemeye başladık.
"Sezen Aksu seversin değil mi? "
"Sevmeyen ölsün" dedim ve ikimizde güldük. Yol boyunca onun açtığı müzikleri dinledik ve sonunda okula gelmiştik.

Bir Tutam Gençlik ✨devam ediyor✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin