Bölüm 2

24 1 0
                                    


Öykü'den
Okulun ilk günü bitti sonunda. Nasıl bir gündü bunun değerlendirmesini eve gidince yapacağım. Şimdi 2 senedir okula gidip geldiğim servisimi bulma zamanıydı. Dışarı çıkıp etrafıma bakındım. Ve servisimi tanıyıp bindim. Serviste konuşacak kimse kalmamıştı neredeyse. Ya okuldan gitmişlerdi,yada mezun olmuşlardı. Şimdi yeni yeni yüzler görüyordum. Hemen bir cam kenarı bulup oturdum ve kulaklığımı çıkardım. Tam kulaklığımı takacaktım ki içeriye Mert girdi. Önce yanlış girdiğini filan düşündüm sonra servisci girip "geç Mertcim geç" deyince şoka girdim. "Yok artık" dedi ve yanıma oturdu.
"Bencede yok artık" dedim ve küçük bir kahkaha attım. Servisci okula yeni gelenlerin hangi duraklarda ineceğini söylerken bugünkü on bininci şokuma girmiş olabilirim(!). Mertle aynı durakta inecektik. Mertin bana dönüp "Bugün baya bir şoka girdik galiba" diyerek gülmesiyle bende güldüm.
"Yeni mi taşındınız bizim sokağa?"
"Aynen,öyle oldu. " dedi. Küçük bir tebessüm edip ,kulaklığımı taktım. O da cebinden kulaklığını çıkardı. Başımı cama yaslayarak bir Duman şarkısı açtım. Gözümü kapatıp dinlemeye başladım. Mertin bakışlarının benim üzerinde olduğunu hisseder gibiydim. Gözlerimi açtığımda bizim mahalleye gelmiştik. Kızaran gözlerimi ovalayıp Merte döndüm. "günaydın" dedi küçük bir kahkahayla. "günaydın" dedim bende gülerek. " Ben öne geçeceğim geliyor musun?" dedim. Anlamsız bakışlarla bana baktı,durumu açıkladım " Servisci akrabımız,hâlini hatrını sorayım dedim o yüzden" dedim. "He anladım geçelim hadi"
Öne geçtiğimizde Ali abi bana bakarak güldü "Öykücüm naptın?" dedi tebessüm ederek.
"İyi abi sen naptın"
"Iyiyiz bizde napalım,aynı"
Hoş-beş faslını geçtikten sonra bizim durağa gelmiştik. "Hadi görüşürüz abi " dedim çıkarken arkamdan gelen Mert "kolay gelsin abi " diyerek peşimden geldi. "Bugün baya bir tesadüf yaşadık galiba" dedi kafasını kaşıyarak.
"öyle oldu biraz"
"o zaman yarın görüşürüz
"görüşürüz"

Bir Tutam Gençlik ✨devam ediyor✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin