Okula geldiğimizde kapıda Berkay ve birkaç ortak arkadaşımız vardı. Berkay ve yanındaki birkaç kişi beni el sallayarak yanlarına çağırdılar.
"Arkadaşlarımın yanına gidiyorum rahatsız olmazsın değil mi ?"
"Yok canım o kadar asosyal değilim merak etme" dedi. Küçük bir tebessüm ederek beraber yanlarına gittik.
"Ooo Öykü başkan gelmiş naptın beaa?"
Diğerlerine dönüp "Bu hâlâ deli mi yaa?"
diye sordum.Berkay gülerek dönüp "Maalesef ,sen ona bakma nasılsın?" dedi.
"İyiyim sen nasılsın?"
"Bende iyiyim" Efe bana dönüp trip atan kızlar gibi
"Bir tek Berkayla konuşmaya mı geldin aşk olsun bee" dedi. Yanımda duran Mert,Berkaya dönüp içinden bir şeyler fısıldadı. Ona dönüp
"Bir sorun mu var?" dedim.
"Ha yok yok aklıma bir şey geldi ben bölmeyim sizi"
"Sen yeni mi geldin okula?" diye sordu Efe.
"Aynen"
"Gençler geç oldu sonra konuşuruz biz gidelim,Hadi Mert" arkamdan konuşulanlara aldırmadan Merti çekiştirdim ve okula girdik.
"Dur dur sakin, ne bu acele?"
"Ya ders başladı ondan,hadi hadi"
Sonunda acelem işe yaramıştı ve hocadan önce sınıfa girmeyi başarmıştık.
"Bu sefer cam kenarına ben oturabilir miyim?"
"Oturabilirsin"
"Senin moralin mi bozuldu?"
"Yok hayır"
Mert'ten
Öykü,arkadaşlarının yanına gittiğinde dün instagramda gördüğüm Berkay da ordaydı. Öyküyle beni yan yana gördüğü içindi büyük ihtimal ters ters baktı. Tabi bende boş durmadım bende ona yiyecekmiş gibi baktım. Bunlar Öykü diğerleriyle konuştuğu zaman oldu. Öykü beni cekiştirirken arkamdaki konuşmayı duymazdan geldim ama aslında duymuştum.
"Bu çocuk kimmiş la?"
"Bilmiyorum ama böyle Öykünün dibinde dolanıp durursa hiç iyi şeyler olmaz"
Sırf Öykünün tadı kaçmasın diye bir şey söylemeyip duymazdan geldiğim bu sözler sinirli halimi gün yüzüne çıkardı. İlerleyen günlerde bu çocuğun benimle uğraşacağından emindim ama uğraşan sadece o olmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tutam Gençlik ✨devam ediyor✨
Teen FictionSerin bir sonbahar günü... Yeni okul,yeni insanlar. Mert, birkaç arkadaşı dışında herkesle iyi anlaşan bir insan değildi. Yeni bir ortama girdiği zaman onu neler bekliyor bilmiyordu. Ama ilk günden bir kıza tutulacağını da hiç tahmin etmezdi. Öykü,o...