Uyanmıştım ama birisinin beni sarsması ile değil kendim uyanmıştım. Kafamı kaldırıp sınıfa baktığımda kimse yoktu saate baktım ve okulun bittiğini gördüm. Eşyalarımı toplayıp okuldan çıktım. Bugün kütüphaneye gidicektim. Yönümü oraya çevirdim.
Kütüphaneye geldiğimde elime yeni bir kitap alıp kaydını yaptırdım ve bir yere oturup okumaya başladım. Zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım camdan dışarı baktığımda çokta havanın karardığını gördüm kitabı elime alıp kütüphaneden çıktım.
Hava karardığı için korkuyordum etrafta neredeyse kimse yoktu ve bu korkmamı daha fazla sağlıyordu. Telefonumu alime alıp oyalanmaya başladım. Ben bugün Tae'ye gidicektim ama şuan geç olmuştu ve ben yorgundum. Gitmeye devam ederken bir çığlık sesi duydum bir kadın sesiydi. Korkudan ölmek üzereydim bende daha fazla dayanamayıp sesin geldiği yere gitti.
Oraya geldiğimde yerde bir kadın yatıyordu yanına gittiğimde boynunda iki tane diş izi vardı aklıma bir ihtimal gelmişti ama çok saçmaydı böyle birşey olamazdı ama kadının boynundaki izler bunu gösteriyordu. Orda daha fazla durmadan hızlıca eve gitmeye başladım
☘☘☘☘Eve geldiğimde kendimi hemen koltuğa attım ve Tae'yi aradım ilk arayışımda açmadı ama ikinci arayışında açtı.
Jm: Tae çok kötü birşey oldu
V: Ne oldu Chim
Jm: B-ben okuldan çıkıp kütüphaneye gittim yeni bir kitap alıp okumaya başladım ama akşam olmuştu bende eve gelmeye başladım. Etrafta kimse yoktu bende korkmaya başladım daha sonra bir kadın çığlığı sesi geldi bende sesin olduğu yere gittim ve ne gördüm bio bakalım
V: Jimin ne biliyim ben söylesene
Jm: Tamam sıkı dur kadının boynunda iki tane diş izi vardı.
V: Hass... Jimin emin misin yanlış falan görmedin değil mi
Jm: Tae inan bana yalnış görmedim napıcaz ya gerçekten öyle birşey varsa ya vampir diye birşey varsa
V: J-jimin tamam sakin ol belki başka bişey vardır sen şimdi git ve güzelce uyu tamam mı
Jm: Tamam uzaylım
V: Seni seviyorum Chim
Jm: Bende seni seviyorum Tae
Telefonu kapatıp odama gittim şuan uyumaya çok ihtiyacım vardı. Kendimi yatağa atıp kendimi uykunun derin kollarına bıraktım.
☘☘☘☘Gece mutfaktan gelen ses ile uyandım fazlasıyla korkmaya başlamıştım. Salak gibi mutfağa gittim ve ışıkları açmadım çünkü ben çok akıllı birisiyim. Salonun ortasında durup etrafa bakmaya başladım ama sonra boynumda bir nefes hissettim. Arkama dönmedim çünkü bende o cesaret yok gözlerimi kapatıp bunun bir rüya olmasını diledim ama o arkamdaki kimse o konuşmaya başladı.
??: Sende o kadın gibi olmak ister misin küçük
Jm: H-h-hayır
??: Ahh hadi ama kekeleme neden bu kadar korkuyorsun
Cevap vermedim çünkü şuan fazla titriyordum. Sustum ama o bana bağırarak konuştu.
??: SANA SORU SORDUM DEMİ BEN CEVAP VERSENE!!!
Jm: K-k-korkuyorum
??: Hmm senin korkmaman için ne yapmak lazım
Jm: Benden uzak dur!
??: Neden belki ben senin kanını son damlasına kadar içmek istiyorum
Jm: O-olmaz
??: Neden olmasın kanın çok güzel kokuyor eminim ki tadı da çok iyidir
Artık gözlerim dolmaya başlamıştı titriyordum ayrıca hiçbirşey yapmadan öylece yerimde duruyordum ama o beni duvar ile arasına aldı. Yüzünü karanlık olduğu için göremiyordum. Ben duvara iyice sinerken o bana daha da yaklaştı burun burunaydık. Ben şuan fazlasıyla korkuyordum.
??: Şimdi senin burda kanını içsem ne olur ki
Jm: L-lütfen y- yapma
??: Şuna bak küçük korkmuş senin kanını son damlasına kadar içicem.
Ben çoktan ağlamaya başlamıştım bile sonum burda gelecekti zaten bana çok yakındı ve kalbim çok hızlı atıyordu.
??: Ağlama Jimin
Jm: S-sen benim ismimi nerden biliyorsun
??: Sıradaki kurbanımın ismini bilmem gerek değil mi?
Jm: Bak beni öldürecek sen hemen şimdi öldür
??: Hayır senle uğraşıcam seni daha öldürmeyeceğim
Jm: Neden ben?
??: Çünkü ben öyle istiyorum
Beni yeni kurbanı yapmıştı ve ben ölmek istemiyordum bana daha da fazla yaklaştı aramızda çok az bir mesafe vardı dudaklarıma bakmaya başladı şuan acayip korkuyordum.
??: Seni şurada öpsem ne olur Jimin
Jm: Ne s-saçma-
Daha sözümü diyemeden beni öpmeye başlamıştı kalbim şuan resmen maratona koşuyordu çok fazla heyecanlanmıştım ve bayılacak gibi hissediyordum. ben ona bakarken o bende ayrıldı.
??: Beğendim bunu tekrar yapalım olur mu
Benim birşey dememe izin vermeden ortadan kayboldu bende evi aramaya başladım ama hiçbir yerde yoktu. Bir bardak su içip odama gittim kendimi tekrardan uykuya bıraktım.
Hmm acaba o vampir kim tahmin edilmesi çok zor biri😂😂neyse size iyi okumalar
Ve umarım beğenirsiniz sizi seviyorum 💙💙