Jimin
Gözümü vücudumdaki ağrılar ile açtım. Heryerim çok acıyordu. Jungkook bana fazlası ile zarar vermişti. Burda daha fazla kalmak istemiyordum. Kapı açıldı jungkook gelmişti.•Jm: Neden geldin yine bana zarar mı vericeksin?
•Jk: Hayır gidiyorsun
•Jm: Nereye
•Jk: Seni sattım başka birine
•Jm: N-ne
•Jk: Şimdi ellerini çözücem sende hazırlan ve salona gel
Beni satmıştı hemde başka birine beni eşya gibi satmıştı. Beni çözünce hızlıca kaldığım odaya geldim. Dediği gibi üstüme bir şeyler giyip salona indim. Jungkook tanımadığım bir adamla konuşuyordu.
Ch(Chanyeol): Oh merhaba Jimin ben Chanyeol
•Jm: M-merhaba
•Ch: şimdi sen ve ben başka bir yere gidicez tamam mı
•Jm: Tamam şey sen vampir misin?
•Ch: Evet jimin bende bir vampirim
•Jm: Peki
Jungkook'un yanına gidip yüzüne bakmaya başladım. Bana soğuk bakışları ile bakıyordu benden iğrenircesine bakıyordu. Bende onun yüzüne nefret ile bakmaya çalıştım. Ama sadece çalıştım çünkü olmadı.
•Jm: Senden nefret ediyorum
•Jk: Oo öylemi duygularımız karşılıklı
•Jm: Pisliksin sen
•Jk: Off çok fazla konuştun defolun hadi burdan
•Ch: Jimin hadi gel gidelim
•Jm: Tamam
Chanyeol ile birlikte başka bir eve doğru gitmeye başladık. Yaralarım acıyordu. Kafamı cama yaslayıp gidene kadar uyumaya karar verdim.Jungkook
Jimin ve Chanyeol gittikten sonra bende Tae'nin evine gitmek için hazırlandım.Tae'nin evine gelince zili çaldım. Fazla geçmeden kapıyı Suga açmıştı. Onun burda ne işi olduğunu bilmiyordum fazla sorgulamadım ve içeri girdim. Sadece suga değil diğerleri de burdaydı.
°V: Senin ne işin var burda
•Jk: Birşey söyleyip gidicem
°Jn: Jimin nerde?
•Jk: Bende onu söylemek için gelmiştim ben Jimin'i sattım
°Hs: Ne yaptım dedin?
•Jk: Sattım
°V: Seni pislik sen benim kardeşimi başka birine nasıl satarsın!!!
Sg:Tae sakin ol
Jk: İyice abarttınız ha sattım işte bu kadar basit ben gidiyorum siz ne yaparsanız yapın umrumda değil
Birşey demelerine izin vermeden evden çıkıp kendi evime geldim.
Jimin
Chanyeol ile başka eve geldiğimizde benim kolumu sıkıca tutup evin içine soktu. Canım fazla acıyordu.Jm: Chanyeol canım acıyor biraz daha yavaş ol lütfen
Ch: Oh jimin bundan sonra canın daha fazla yanıcak seni iyiki jungkook'tan aldım senin canını yakıcam
Dedikleri şey ile başımdan aşağıya kaynar sular döküldü. Beni karanlık bir odaya kilitleyip gitti. Bu oda fazla karanlık ve soğuktu ben jungkook'tan kurtulduğumu sanarken daha büyük bir bela almıştım başıma. Kapı açılıp Chanyeol içeri girdi. Yanında ip ve sandalye vardı. Daha sonra işkence aletleri getirdi. Artık vücudum bu işkencelere dayanacak hali kalmamıştı.
.
.
.
.
.
.
.Size ne oldu anlatıyım beni sandalyeye bağladıktam sonra bana değişik işkenceler etti. Daha sonra beni bir odaya getirip yaralarımı sardı daha sonra ise bana -bence siz anladınız- onu yaptı. Aslında beni şaşırtan şuydu ben ilk defa o zaman Jungkook'u yanımda istemiştim.
Jungkook'un yanımda olup ona sıkıca sarılmak istemiştim. Onunla beraber kendi evine gitmek istemiştim. Ama sadece istemiştim bunların hiçbiri olmadı. Chanyeol ise bana yaptıklarından sonra ortadan çekip gitti.
İki genç o gece birbirlerini istemişlerdi. Jimin jungkook'un aklından çıkmıyordu. Gece rüyasına bile girmişti. Rüyasında Jungkook dan yardım istemişti. Jungkook kabullenmese de o Jimin'e yavaş yavaş aşık olmaya başlıyordu.
Jimin ise tüm gece ağlayıp yanında sadece Jungkook'un olmasını istedi. Sadece onun yanında olmak sadece ona sarılmak,öpmek istedi. Jungkook ona her ne kadar kötü davransa bile jimin hala jungkook'a aşıktı.
Tae ise jimin'in fotoğraflarına bakarak ağladı. Kardeşi gibi gördüğü jimin'in nerede olduğunu çok merak ediyordu. Suga ise Tae'nin bu üzgün hallerini görüp üzülüyordu. Bir karar aldı ve Tae'nin yanına gidip ona sarılarak onu uyuttu. Tae o gece Suganın kollarında rahatça uyumuştu.
Jin ise küçük kardeşini arıyordu. Jungkook'un Jimin'e yavaştan yavaştan aşık olmaya başladığını seziyordu. Jimin'i kime verebileceğini düşünmüştü o gece.
Jimin ve Jungkook o gece birbirlerini istediler. Birlikte sarılıp birlikte uyumak istediler.
Evett son kısmı biraz da olsa duygusal gibi birşey yapmaya çalıştım ama olmadı sanırım. Neyse iyi okumalar...💜💜💜💜💜